نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

قالیشویی افرا یک قالیشویی تمام اتوماتیک و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران و دارای مجوز رسمی از این اتحادیه می باشد . افرا علاوه بر خدمات شستشوی فرش سایر خدمات نظیر خشکشویی مبلمان ، رفوگری ، قلم زنی انواع فرشهای دستباف و ماشینی را ارائه می نماید . افرا امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت را نیز دارد.



:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالیشویی افرا , شستشوی فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

از دیر باز استفاده از طرح های تصویری و اسلیمی در دکوراسیون رواج داشته است . در گذشته های دور این طرح ها توسط نقاشان برروی دیوار کشیده می شدند. استفاده از طرح های تصویری برروی دیوار از گذشته توسط انسان نشان از هماهنگی ذوق و سلیقه انسان با طرح های روی دیوار دارد. نقاشی روی دیوار به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالا معمولاً در منازل خاص مثل امارتها و کاخ ها و یا موزه ها صورت می گرفت و قشر متوسط و ضعیف امکان انجام این کار را در دکوراسیون داخلی خود نداشتند. با گذشت زمان و راه یافتن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی پوسترها توانستند وارد منازل ما شوند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان کند. با پیشرفت علم و ورود چاپگرهای قدرمتند هزینه چاپ نقوش مختلف برروی کاغذ دیواری کاهش یافت و این طرح های زیبا وارد خانه های اکثر مردم شدند.
زیبایی خاصی کاغذ دیواری های سه بعدی سبب شده این روزها موجی از مشتریان به سمت این کالای جدید سراریز شوند و این طرح ها را در دکوراسیون خود جای دهند. بسیاری از دیزانرهای داخلی می توانند هنگام مشاوره کارفرمایان آنها را با این سبک جدید در دکوراسیون داخلی آشنا سازند. این طرح ها مخصوص سقف ، کف پوش و دیوارهای لابی ها و سالن ها می توانند استفاده شوند. نقش های زیبای سه بعدی در کف پوش های اپوکسی نیز استفاده می شوند.
کاغذ دیواری سه بعدی با طرح تونل و دالان های مارپیچ می توانند بسیار چشم نواز باشند و حس کنجکاوی را برانگیزند و همچنین باعث بزرگتر دیده شدن فضا شوند. کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های مکعب و طرح های اشکال هندسی جزو پرطرفدارترین اشکال مورد استفاده در کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون های با سبک مدرن هستند



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم  و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .از طرفی نیز شما برای کیفیت مناسب و ماندگار این حفاظ ها می توانید از گارانتی شرکت سازه تک بهره مند شید.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پانل هایی به راحتی میتوانند بارهایی سنگینتر از وزن خود را حمل کنند که قابلیت های بسیاری داشته و از بهترین و مرغوبترین مواد ساخته شده باشند ، ساندویچ پانل های فیت از بهترین و ایده  آل ترین مواد ساخته شده اند. که البته ظرفیت باربری به شکل آن ، جنس سطوح آن ، چگالی و ضخامت پر کننده پانل دارد.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

طراحی داخلی رستوران مدرن

یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی داخلی رستوران  به خصوص در طراحی فضای داخلی رستوران، هویت و ویژگی مدرن منحصر به فرد فضاست. به طور معمول  ترکیبی از شخصیت مالک و محلی که رستوران در آن واقع شده است در این امر سهیم هستند. طراح باید در نظر داشته باشد که چگونه ویژگی و خصوصیات مالک و طرح‌مایهه فضای رستوران را با هم ترکیب کند به نحوی که مخاطبان بیشتری را جذب کند. رستوران‌های مدرن مکان‌هایی برای صرف اوقات خوش و خوردن غذاهای مطلوب هستند. تجربه خوردن غذا در یک رستوران خوب زمانی اتفاق می‌افتد که بی عیب و نقص طراحی شده باشد. برای داشتن کسب و کاری خوب در یک رستوران از طریق طراحی داخلی رستوران مطلوب باید به نکات و المان‌های مختلفی توجه کرد.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

طراحی داخلی آشپزخانه لوکس

طراحی داخلی آشپزخانه یکی از فضاهایی است که در خانه اغلب برای بازسازی در نظر گرفته می‌شود و همچنین یکی از پرهزینه‌ترین آن‌هاست  بسیار مهم  است که تمام گزینه‌های خود را قبل از مواجه‌ شدن با هر پروژه در هر اندازه‌ای بررسی کنید. طراحی داخلی آشپزخانه  شما طرحی را اسکیس بزند برای رسیدن به فضایی رویایی حال طرح یک نوسازی بزرگ را در سر داشته باشد و یا تغییراتی کوچک، ما گام به گام رهنمودهایی را به شما از آغاز تا پایان ارایه می‌دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کف کاذب چیست ؟

کف کاذب دارای نوعی ساختار میباشد که از سطح زمین بالاتر است که برخی از مواردی را در خود جای میدهد که  میتوان به شبکه های فلزی اجازه داد تا کابل ها و وسایت مکانیکی را در خود جای دهد حتی وسایت ذخیره سازی انرژی که سیم کشی آنها از زیر کف کاذب میگذرد. به طور کلی کف کاذب در اتاق سرور ، محیط های مخابراتی ،  مراکز فرماندهی نظامی و دفاتر مدرن ساختمانی استفاده میشود. گاهی اوقات حتی از ساختار اضافه مانند کارگزاری نور و نورپردازی در زیر کف میتوان استفاده کرد. کف کاذب را بهترین راه برای خنک سازی ساختمان هایی است که زیر کفپوش آن از محفظه پلنوم برای چرخش هوا استفاده میشود. کف کاذب ممکن است به عنوان یک کف مطرح شود ، اما این نکته را باید توجه داشت که کف کاذب را با نام کفپوش دسترسی کامپیوتری یتد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

تمرکز و توجه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب  ساده تر، رها شده بود. تمرکز اصلی بر روی دیوار، که به اتاق، ظاهری صمیمی تر داده بود، بود. در  دکوراسیون دیوار، ویژگی­های معمولی روکوکو، مانند پوشش مداوم، تاکید بر عمودی بودن دیوار و نقوش برجسته کم، باقی مانده است. دیوار به صورت افقیی توسط دادوس کم، و پیش امدگی لبه کلاسیک و یا اسپر برای گذار به سقف، تقسیم شده بود. پانل­های گسترده تر و باریک تر، که پر از پارچه و لباس، پرده نقش دار و یا کاغذ دیواری بود، دیوار بالای دادو، را با تاکید بر ویژگی عمودی بودن دیوار، تقسیم کرده بود. از آنجا که اعتقاد بر  این بود که هنر از دوران باستانن سفید بود، رنگ مورد استفاده در اتاق به سبک نئو کلاسیک رنگ پریده بود، و عمدتا تن رنگی، مانند نور زرد، آبی، سبز و البته سفید در آن به کار گرفته شدهه بود. برای مرمت دیوارها استفاده از رنگ­های ساده معمول بود: رنگ و یا پوشش آنها با کاغذ دیواری تک رنگ و یا “کاغذ ساده”. چنین دکوراسیونی به ایجاد یک فضای صلح آمیز کمک کرده و اغلب به عنوان پس زمینه برای قاب نقاشی و آثار گرافیکی استفاده شده است. رایج­ترین تن مورد نظر در بازار آبی لاجوردی ۸۴ و سبز بود، که با طیف گسترده­ای از رنگ های دیگر نیز در دسترس بود: به شکل رنگ و جوهر، که بسته به زمان و مکان تولید متنوع بود. ۸۵ شفافیت و شدت تن به روش­های چاپ و مواد مورد استفاده بستگی دارد. کاغذها به رنگ آبی ساده با استفاده از رنگدانه های مجزا تولید شده است: آزوریت، جایگزین مصنوعی و سمی آبی لاجوردی، ۸۶ کربنات مس و آبی پروس. ۸۷ در مقایسه با آزوریت، رنگدانه آبی لاجوردی به راحتی در دسترس و ارزان قیمت بود. هدف اولیه استفاده از کاغذ دیواری های ساده، آوردن رنگ به یک اتاق، به خصوص در گالری ها و اتاق نشیمن، برای ارائه یک پس زمینه مکمل برای اتصالات معماری، مبلمان، ۸۸۸ آثار هنری و سایر وسایل دیگر بود.

به عنوان تزئینات اضافی، مرزها با طرح های غالب، برای تاکید برخطوط، لبه ها و گوشه و کنار اتاق استفاده شد، و همچنین از  فریم درب و بیش درب استفاده شده است. پرده­های کاغذی برای طراحی دیوارهای رنگ آمیزی شده استفاده شد، اگر چه از کاغذ دیواری برای پوشیدن ترک و دیگر  اشکالات روی دیوارر ترجیح شد. مرزهای گل برجسته در سطح لبه­های دیوار (ایتالیایی) مورد استفاده قرار گرفت، و لبه­های باریک در ارتفاع صندلی و در اطراف درب به شکلل معمول کاغذ دیواری شد. مد مورد استفاده کاغذ­های ساده، در چندین نوع و سبک از کاغذ دیواری مدت­ها رواج داشت. در کنار استفاده از کاغذ به تنهایی و یا به عنوان پس زمینه برای کارهای پیچیده تزئینی که در نیمه دوم قرن ۱۸ استفاده می شد، کاغذهای ارغوانی و زرشکی به عنوان مناسب ترین پس زمینه برای درخشش گرم سطوح طلاکاری شده، آبنوس و یا تصویر سیاه قاب لاکی در فضای داخلی ویکتوریایی مشاهده شد. ۸۹ علاوه بر کاغذهای قرمز، دیوار آبی تیره نیز به طوسی شبیه است.

آنها اغلب به عنوان پس زمینه مکمل برای نمایش تزئینات نقره، سنگ مرمر خاکستری و آثار باستانی گرانیتی استفاده شده است. کاغذهای ساده اغلب به عنوان کاغذ دیواری برای پانل اسلیمی فرانسوی و کار با کاغذ ساده و برای اتاق چاپ انگلیسی استفاده شده است. این یک مثال خوب از دکوراسیون یا دیوارهای رنگ شده استفاده می­شد. به گفته محققان کاغذ دیواری سوئدی، الیزابت هایدمارک استانو، چنین دکوراسیون دیواری از  دو لایه ساخته شده است: دیوارها با یکک کاغذ ساده سبز یا آبی که با قطعات جدا از جنس کاغذ که با اندازه جا به جا بریده شده، پوشش داده شده است. مورد دوم در اشکال مختلف ارائه شد، ای. جی.. عناصر جداگانه معماری (ستون، سر ستون و سوکت­ها)، بیش از درب، گوشه، مجسمه­ها، چارچوب­ها(از جنس فلز یا چوب که در باغ ها و محوطه خارجی با گل و گیاهان رونده پوشیده می­شود)، آجر و سنگ کاری مستطیل شکل، دایره ای و هشت ضلعی “تکه” ۹۱ با تصاویر تمثیلی اتروسک یا رومیاست. کاغذ به شکل صفحات به عنوان تزئینات بر روی یک لایه.

منبع : تمرکز و توجه برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تلفن : 09216784505



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

این مقاله اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه دکوراسیون دیوار در کشورهای مختلف ارائه می کند. که آن نیز یک مرور کلی از روش ها و منابع مورد استفاده برای جمع­ آوری کار ارائه می­کند. در پژوهش های انجام شده روی کاغذ دیواری ها، بررسی دقیق تری بر روی طرح های مختلف دیوارهای تزئینی خاص در قسمت ویژه، اتاق­ها و یا انواع کاغذ دیواری­های ارائه شده، انجام خواهد شد. این مقاله تاریخ کل کاغذ دیواری­ ها و یا تمام طرح­های تزئینی ممکن، به جز در طول دوره­ای که در طی آن هشت مورد انتخابی ما ایجاد شده، از اواسط قرن ۱۸ تا اوایل قرن ۲۰  را پوشش نمی­دهد. تمرکز اصلی بر اصول روند تنظیم دکوراسیون دیوار در کشورهای اروپایی، مانند انگلستان، فرانسه و آلمان است. آنها ایده ­های دکوراسیون مد روز را در فضای داخلی استونیایی به نمایش گذاشته­ اند، که همچنین به طور مختصر مورد بحث قرار گرفته است.

در ادامه پژوهش های انجام گرفته شده، به آدرس­دهی مواد و روش­های مختلف تاریخی تولید کاغذ دیواری پرداخته شده است. نویسنده هر دو روش دستی و اتوماتیک اعمال شده برای تولید کاغذ دیواری در طول دوره مذکور را توصیف می­کند. برای درک بهتر چگونگی چسباندن کاغذ دیواری روی دیوار، به بررسی روش­های مختلف تاریخی نصب کاغذ دیواری پرداخته شده است. ابعاد مختلف از روش حفاظت، مرمت و بازسازی در رابطه با حفاظت از کاغذ دیواری تاریخی مورد بحث قرار گرفته است. درباره مسائل عملی مربوط به حفظ و نگهداری کاغذ دیواری در فضای داخلی؛ در مرحله اول، خسارت­های مختلف و علل آنها مورد بحث قرار گرفته است. در مرحله دوم، مراحل مختلف فرآیند حفاظت توصیف می­شود. هدف از این مقاله بحث در مورد تمام روش­های اصلی حفظ کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است. که شامل روش­های بکار رفته برای حفظ کاغذ دیواری در محل و مرمت کاغذ دیواری در کارگاه است. برای پرداختن به روش­های حفاظتی توصیف شده، نویسنده با یکی از سرپرستان خود، مارکوس کرون، و دیگر کارشناسان در این زمینه کاری، مشورت می­کند.

سابقه تاریخی، شرایط، هدف از حفاظت و روش­های مربوط هر مورد به طور جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای بحث در مورد روش­های حفاظت در ارتباط با تئوری و روش حفاظتی معاصر تلاش شده است. نتایج حاصل از این تحقیق و تصمیم­گیری، در طی فرایندهای حفاظتی در نتیجه تجزیه و تحلیل به دست آمده است. مجموعه­ای از اصول حفاظتی مربوط به حفظ تعداد زیادی از کاغذ دیواری­های تاریخی در فضای داخلی ارائه شده است. متن با عکس­های تاریخی ارائه شده از آرشیوهای گوناگون، طرح­های کف، تصاویر دیجیتال و تصاویر گرفته شده، توسط نویسنده و یکی از ناظران او، مارکوس کرون، مصور شده است.

علاوه بر این، مواد جمع آوری شده در طول کار عملی، موضوع انتخاب شده، حفاظت از کاغذ دیواری­های تاریخی، به طور عمده توسط مطالعات موردی در اینترنت (به عنوان مثال مجله حفاظت موسسه آمریکایی ۱۰ و مجله مقالات حفاظت ۱۱)، مجلات تخصصی پشتیبانی، تلفیقی از مقالات و کنفرانس­ها، منتشر شده است. تاریخچه، الگوها و فنون کاغذ دیواری، توسط لسلی هاسکینز ۱۲ ویرایش شده و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، توسط گیل ساندرز، ۱۳ پایه­ای برای قسمت­های مختلف را شکل داده، که بر انواع کاغذ دیواری و طرح­های تزئینی متمرکز شده است.

اصول دکوراسیون در کشورهای آلمانی زبان توسط سابین توملر ۱۴ و یعقوب فون فالکه ۱۵ تشریح شده است. ایده­های عمومی دکوراسیون داخلی در انگلستان، فرانسه و جاهای دیگر در طول قرن ۱۸ و ۱۹ توسط رابی جی.بلیک­مور در کتابش از تاریخ معماری داخلی و بحث توصیف مبلمان مورد بحث قرار گرفته است. از مصر باستان به قرن نوزدهم اروپا ۱۶ در مورد استفاده از کاغذ دیواری در استونی به میزان کمی نوشته شده است. روش مقاله بر اساس نظر سنجی­های کریستا کودرس ۱۷، آنتس هین، ۱۸ مارت کالم ۱۹ و یوهان مازته، ۲۰″ مشاهدات شخصی من”، مواد آرشیوی از آرشیو انجمن میراث ملی و مجموعه عکس­های متعدد است (از آرشیو تاریخی استونیایی، موزه تاریخ استونیایی، موزه ملی استونیایی و دیگران).

روش­های تولید کاغذ دیواری در کتاب کار دکوراتور توصیف شده است. یک نماینده از دکوراسیون داخلی و سختی تئوری و عمل در تئوری پراکسیس، توسط فردیناند لوتمر،۲۱ و کاغذ­دیواری­ها در فرانسه در سال­های ۱۸۰۰-۱۸۵۰ توسط اودیله نول ۲۲ بررسی شده است، روش­های­ تاریخی نصب کاغذ دیواری استفاده شده از قرن ۱۸ تا به امروز توسط رابرت ام. کلی ۲۳٫ مورد بررسی قرار گرفته است. مواد مورد نظر در استفاده از کاغذ و رنگدانه ­ها در تولید کاغذ دیواری از منابع تاریخی توسط کاترین لین ۲۴ توصیف شده است. بحث اصطلاحات حفاظتی بر اساس دو منشور، منشور ونیز (۱۹۶۴) ۲۵ و منشور بورا (۱۹۹۹) .۲۶ مسائل فلسفی و نظری مربوط به حفظ و نگهداری معماری داخلی و معماری در تاریخ حفاظت معماری توسط یوکا یوکیلتو ۲۷، مورد بحث قرار می­گیرد، و حفاظت از ساختمان­های تاریخی و مطالب آن، توسط دیوید وات و بلیندا کولزتون ۲۸ ویرایش شده است. بینش عمیق تر بر اصول کاغذ دیواری­های حفظ شده، توسط مقالات نوشته شده آندرا ام. گیلمور ۲۹، کاترین ال فرانگیامور ۲۹ و ریچارد سی نیلاندر ۳۱ ارائه شده است. اصول مختلف بازسازی کاغذ دیواری با جزئیات توسط ژان باتیست مارتین ۳۲ مورد بحث قرار گرفته است.

مواد در ارتباط با فرایندهای مختلف حفاظتی بر اساس مشاهدات انجام شده در طول پروژه­های حفاظت از کاغذ دیواری های متعدد جمع آوری شده است. این مواد توسط مقالات تخصصی مختلف تکمیل شده است. به عنوان مثال، اصول اسناد و مدارک توسط روش­های حفاظتی مختلف میشل مور ۳۳ و مواد مورد استفاده در حفاظت از کاغذ دیواری با جزئیات توسط امی کولیر ۳۴ مورد بحث قرار گرفته است. سیستم­های نصب ژاپنی و تفسیر آنها توسط کارین تروشکه ۳۵، فیلیپ مردیت، مارک سندیفورد و فیلیپا میپز ۳۶ و آندرا دراگوجویک مورد بحث و بررسی قرار گرفت، چهار روش اصلی رتوش سنتی توسط کنوت نیکولاس ۳۸ خلاصه شده است. علاوه بر این، توماس مک­ کلینتون ۳۹ روش های مختلف پرکردن و رتوش کاغذ دیواری در محل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مروری تاریخی بر هفت جزء مورد پژوهش بر اساس مواد توسط مارگیت کوپ ۴۰، یک محقق از کاخ استرهای در اتریش، و سیمونا پردسکو ۴۱، یک مسئول حفاظت نقاشی از موزه تئودور امان، در بخارست ارائه و گردآوری شد. ماری نومما ۴۲، معمار مسئول مفاهیم دکوراسیون داخلی در موزه ادبی استونیایی، یک مرور تاریخی کامل از وانه­مویزه ۴۲ و فضای داخلی ارائه کرده است. اطلاعات تکمیلی توسط منابع موجود در اینترنت و  آرشیو ارائه شده است. روش های حفاظت ذکر شده در مطالعات، بر اساس منابعی که قبلا ارائه شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مشاهدات شخصی نویسنده شرح داده شده است.

منبع: دکوراسیون دیوار



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

هدف از این مقاله، بهبود دستورالعمل ساختار شناسانه مربوط به حفظ بهتر کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است، به این شکل که اتاق هایی که از نظر تاریخی غنی است با کاغذ دیواری های اصلی پوشش داده شده و برای نسل­های آینده حفظ شود. با توجه به انواع مفاهیم حفاظت، این کار نمی­تواند یکی راه حل جهانی ارائه دهد، اما نسبتا دستورالعملی را ارائه می­دهد که می­تواند برای طیف گسترده ای از اشیاء تاریخی گسترش یابد. هر شی تاریخی مثل کاغذ دیواری باید به صورت جداگانه با توجه به شرایط و نیازهای آن کنترل شود. دستورالعمل ارائه شده می تواند برای حل مسائل حفاظتی مشابه استفاده شده و یا به عنوان راه حل پایه ارائه شده به مرمتگران، به منظور حفظ و نگهداری مناسب مورد استفاده قرار گیرد. مقاله باید متخصصان حفاظت را برای گزینه­های مختلف برای حفظ کاغذ دیواری پوشش دیوارهای تاریخی در محل اصلی خود، به جای از بین بردن رابطه آن با محیط اصلی خود و تبدیل آنها به اسناد آرشیوی هدایت کند. از آنجا که فرآیند حفاظت ممکن است ظاهر یک شی را تغییر دهد، تدوین مستندات دقیق برای حفظ تمام خواص جسم دارای اهمیت است. علاوه بر اهداف فوق، نویسنده برای بهبود یک فرم مستند، به ویژه برای توصیف کاغذ دیواری تاریخی در نظر گرفته شده، تلاش کرده است. مستندات دقیق برای هر دو مورد کاغذ دیواری مورد مطالعه، از پورمانی مانور و موزه ادبی استونیایی، اضافه شده است. دو فصل در رابطه با استفاده و تولید کاغذ دیواری، با هدف ارائه بینشی آموزشی مختصر، به دانش ­آموزان و کارآموزان کار حفاظت فضای داخلی تاریخی است. به همین دلیل، متن نسبتا کلی است.

هشت کاغذ دیواری تاریخی با میزان مختلف تجزیه ساختاری به عنوان موارد تحقیقاتی، برای مقاله انتخاب شدند. حفاظت به طور مستقل و یا تحت نظارت یکی از معلمان، مارکوس کرون از موسسه حفاظت از کاغذ در وین، در طول چهار سال گذشته انجام شد. مواردی که با آن­ها سر و کار داریم عبارتند از:

– کاغذ دیواری اتاق ناهارخوری پورمانی، استونی – سه کاغذ دیواری فرای­اشلوسل در اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – کاغذ دیواری میوه کاج- کاغذ دیواری با تصویر قله – کاغذ دیواری با تصویر زمینه الگودار – تصویر زمینه نقش برجسته در موزه تئودور امن، رومانی (تحت نظارت مارکوس کلازتس) – دو دیوار پوشش داده شده به سبک چینی در کاخ استرهای، اتریش (تحت نظارت مارکوس کرون) – پانل­های چینی نقاشی شده با دست – دیوار پوشش داده شده با ابریشم با دست – کاغذدیواری در موزه ادبی استونیایی، استونی.

این موارد به دلایل زیر انتخاب شدند. در مرحله اول، هر یک از آنها یک موضوع متفاوت مربوط به حفظ پوشش تاریخی دیوار در فضای داخلی نشان دادند. این موضوعات نمایانگر چهار مفهوم اصلی عملی حفاظتی معاصر است: حفظ، احیا، حفاظت و بازسازی است. در مرحله دوم، اشیاء با سطوح مختلف از تجزیه بودند، که نویسنده از این فرصت، برای توصیف روش­های حفاظت عمومی اعمال شده بر روی کاغذدیواری تاریخی استفاده کرد. ثالثا، موارد انتخاب شده نه تنها شکل­های مختلفی از حفاظت را شامل می­شدند، بلکه نمایانگر انواع مختلف از کاغذ دیواری تاریخی و طرح های تزئینی نیز بودند.

منبع : کاغذ دیواری تاریخی



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

این مقاله اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه دکوراسیون دیوار در کشورهای مختلف ارائه می کند. که آن نیز یک مرور کلی از روش ها و منابع مورد استفاده برای جمع­ آوری کار ارائه می­کند. در پژوهش های انجام شده روی کاغذ دیواری ها، بررسی دقیق تری بر روی طرح های مختلف دیوارهای تزئینی خاص در قسمت ویژه، اتاق­ها و یا انواع کاغذ دیواری­های ارائه شده، انجام خواهد شد. این مقاله تاریخ کل کاغذ دیواری­ ها و یا تمام طرح­های تزئینی ممکن، به جز در طول دوره­ای که در طی آن هشت مورد انتخابی ما ایجاد شده، از اواسط قرن ۱۸ تا اوایل قرن ۲۰  را پوشش نمی­دهد. تمرکز اصلی بر اصول روند تنظیم دکوراسیون دیوار در کشورهای اروپایی، مانند انگلستان، فرانسه و آلمان است. آنها ایده ­های دکوراسیون مد روز را در فضای داخلی استونیایی به نمایش گذاشته­ اند، که همچنین به طور مختصر مورد بحث قرار گرفته است.

در ادامه پژوهش های انجام گرفته شده، به آدرس­دهی مواد و روش­های مختلف تاریخی تولید کاغذ دیواری پرداخته شده است. نویسنده هر دو روش دستی و اتوماتیک اعمال شده برای تولید کاغذ دیواری در طول دوره مذکور را توصیف می­کند. برای درک بهتر چگونگی چسباندن کاغذ دیواری روی دیوار، به بررسی روش­های مختلف تاریخی نصب کاغذ دیواری پرداخته شده است. ابعاد مختلف از روش حفاظت، مرمت و بازسازی در رابطه با حفاظت از کاغذ دیواری تاریخی مورد بحث قرار گرفته است. درباره مسائل عملی مربوط به حفظ و نگهداری کاغذ دیواری در فضای داخلی؛ در مرحله اول، خسارت­های مختلف و علل آنها مورد بحث قرار گرفته است. در مرحله دوم، مراحل مختلف فرآیند حفاظت توصیف می­شود. هدف از این مقاله بحث در مورد تمام روش­های اصلی حفظ کاغذ دیواری تاریخی در فضای داخلی است. که شامل روش­های بکار رفته برای حفظ کاغذ دیواری در محل و مرمت کاغذ دیواری در کارگاه است. برای پرداختن به روش­های حفاظتی توصیف شده، نویسنده با یکی از سرپرستان خود، مارکوس کرون، و دیگر کارشناسان در این زمینه کاری، مشورت می­کند.

سابقه تاریخی، شرایط، هدف از حفاظت و روش­های مربوط هر مورد به طور جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. برای بحث در مورد روش­های حفاظت در ارتباط با تئوری و روش حفاظتی معاصر تلاش شده است. نتایج حاصل از این تحقیق و تصمیم­گیری، در طی فرایندهای حفاظتی در نتیجه تجزیه و تحلیل به دست آمده است. مجموعه­ای از اصول حفاظتی مربوط به حفظ تعداد زیادی از کاغذ دیواری­های تاریخی در فضای داخلی ارائه شده است. متن با عکس­های تاریخی ارائه شده از آرشیوهای گوناگون، طرح­های کف، تصاویر دیجیتال و تصاویر گرفته شده، توسط نویسنده و یکی از ناظران او، مارکوس کرون، مصور شده است.

علاوه بر این، مواد جمع آوری شده در طول کار عملی، موضوع انتخاب شده، حفاظت از کاغذ دیواری­های تاریخی، به طور عمده توسط مطالعات موردی در اینترنت (به عنوان مثال مجله حفاظت موسسه آمریکایی ۱۰ و مجله مقالات حفاظت ۱۱)، مجلات تخصصی پشتیبانی، تلفیقی از مقالات و کنفرانس­ها، منتشر شده است. تاریخچه، الگوها و فنون کاغذ دیواری، توسط لسلی هاسکینز ۱۲ ویرایش شده و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی، توسط گیل ساندرز، ۱۳ پایه­ای برای قسمت­های مختلف را شکل داده، که بر انواع کاغذ دیواری و طرح­های تزئینی متمرکز شده است.

اصول دکوراسیون در کشورهای آلمانی زبان توسط سابین توملر ۱۴ و یعقوب فون فالکه ۱۵ تشریح شده است. ایده­های عمومی دکوراسیون داخلی در انگلستان، فرانسه و جاهای دیگر در طول قرن ۱۸ و ۱۹ توسط رابی جی.بلیک­مور در کتابش از تاریخ معماری داخلی و بحث توصیف مبلمان مورد بحث قرار گرفته است. از مصر باستان به قرن نوزدهم اروپا ۱۶ در مورد استفاده از کاغذ دیواری در استونی به میزان کمی نوشته شده است. روش مقاله بر اساس نظر سنجی­های کریستا کودرس ۱۷، آنتس هین، ۱۸ مارت کالم ۱۹ و یوهان مازته، ۲۰″ مشاهدات شخصی من”، مواد آرشیوی از آرشیو انجمن میراث ملی و مجموعه عکس­های متعدد است (از آرشیو تاریخی استونیایی، موزه تاریخ استونیایی، موزه ملی استونیایی و دیگران).

روش­های تولید کاغذ دیواری در کتاب کار دکوراتور توصیف شده است. یک نماینده از دکوراسیون داخلی و سختی تئوری و عمل در تئوری پراکسیس، توسط فردیناند لوتمر،۲۱ و کاغذ­دیواری­ها در فرانسه در سال­های ۱۸۰۰-۱۸۵۰ توسط اودیله نول ۲۲ بررسی شده است، روش­های­ تاریخی نصب کاغذ دیواری استفاده شده از قرن ۱۸ تا به امروز توسط رابرت ام. کلی ۲۳٫ مورد بررسی قرار گرفته است. مواد مورد نظر در استفاده از کاغذ و رنگدانه ­ها در تولید کاغذ دیواری از منابع تاریخی توسط کاترین لین ۲۴ توصیف شده است. بحث اصطلاحات حفاظتی بر اساس دو منشور، منشور ونیز (۱۹۶۴) ۲۵ و منشور بورا (۱۹۹۹) .۲۶ مسائل فلسفی و نظری مربوط به حفظ و نگهداری معماری داخلی و معماری در تاریخ حفاظت معماری توسط یوکا یوکیلتو ۲۷، مورد بحث قرار می­گیرد، و حفاظت از ساختمان­های تاریخی و مطالب آن، توسط دیوید وات و بلیندا کولزتون ۲۸ ویرایش شده است. بینش عمیق تر بر اصول کاغذ دیواری­های حفظ شده، توسط مقالات نوشته شده آندرا ام. گیلمور ۲۹، کاترین ال فرانگیامور ۲۹ و ریچارد سی نیلاندر ۳۱ ارائه شده است. اصول مختلف بازسازی کاغذ دیواری با جزئیات توسط ژان باتیست مارتین ۳۲ مورد بحث قرار گرفته است.

مواد در ارتباط با فرایندهای مختلف حفاظتی بر اساس مشاهدات انجام شده در طول پروژه­های حفاظت از کاغذ دیواری های متعدد جمع آوری شده است. این مواد توسط مقالات تخصصی مختلف تکمیل شده است. به عنوان مثال، اصول اسناد و مدارک توسط روش­های حفاظتی مختلف میشل مور ۳۳ و مواد مورد استفاده در حفاظت از کاغذ دیواری با جزئیات توسط امی کولیر ۳۴ مورد بحث قرار گرفته است. سیستم­های نصب ژاپنی و تفسیر آنها توسط کارین تروشکه ۳۵، فیلیپ مردیت، مارک سندیفورد و فیلیپا میپز ۳۶ و آندرا دراگوجویک مورد بحث و بررسی قرار گرفت، چهار روش اصلی رتوش سنتی توسط کنوت نیکولاس ۳۸ خلاصه شده است. علاوه بر این، توماس مک­کلینتون ۳۹ روش های مختلف پرکردن و رتوش کاغذ دیواری در محل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مروری تاریخی بر هفت جزء مورد پژوهش بر اساس مواد توسط مارگیت کوپ ۴۰، یک محقق از کاخ استرهای در اتریش، و سیمونا پردسکو ۴۱، یک مسئول حفاظت نقاشی از موزه تئودور امان، در بخارست ارائه و گردآوری شد. ماری نومما ۴۲، معمار مسئول مفاهیم دکوراسیون داخلی در موزه ادبی استونیایی، یک مرور تاریخی کامل از وانه­مویزه ۴۲ و فضای داخلی ارائه کرده است. اطلاعات تکمیلی توسط منابع موجود در اینترنت و  آرشیو ارائه شده است. روش های حفاظت ذکر شده در مطالعات، بر اساس منابعی که قبلا ارائه شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مشاهدات شخصی نویسنده شرح داده شده است.

منبع: دکوراسیون دیوار



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

بیش از چهارصد سال است که کاغذ دیواری به عنوان مصالحی برای تزئین دیوارها در اماکن عمومی و فضای داخلی خانه ها به کار می رود.

کاغذ دیواری نیز همانند فرش یا پارچه به منظور زیبا سازی فضا و به عنوان مکملی برای معماری به کار رفته در آن مورد استفاده قرار می گیرد و تبدیل به پس زمینه ای یکپارچه برای مبلمان می شود.

کاغذ دیواری پس از نصب ، جزئی از ساختمان خواهد شد؛ این نشان از اهمیت بالای کاغذ دیواری در فضای داخلی دارد. بر خلاف فرش ، پارچه و مبلمان ، به ندرت اتفاق می افتد که کاغذ دیواری را برای استفاده در طرح دکوری دیگری از دیوار جدا کنند.

اگرچه اولین چیزی که صاحب جدید خانه معمولا انجام می دهد ، شخصی سازی با تغییر دکوراسیون ، حذف یا پوشاندن آثار ساکنین قبلی می باشد ، اما باعث حیرت است که تعداد زیادی از کاغذ های دیواری تاریخی هنوز هم در جای خود باقی مانده اند و یا در موزه از آن ها نگه داری می شود. از دلایل چگونگی سالم ماندن کاغذ های دیواری تاریخی می توان به مواردی چون حفظ و نگه داری آگاهانه ، پوشیده شدن زیر لایه های تزئینی دیگر و جمع آوری توسط اشخاص یا موسسه های مختلف اشاره کرد.

در حالت ایده آل کاغذ دیواری به شکل یک ساختار یکپارچه با دیگر جزئیات تزئینی فضای داخلی قرار می­گیرد. این می­تواند برای محققین معاصر اطلاعاتی در مورد مواد، الگوها و روش­های مختلف چاپ و همچنین در مورد کاربری اتاق، تنظیمات ساکنان قبلی، موقعیت اجتماعی، وضعیت مالیو مد غالب فراهم کند. بنابراین رسیدگی به یک کاغذ دیواری در چارچوب محیط اطراف اصلی خود، و محیط داخلی همراه با دکوراسیون دیوار ضروری است. حفاظت از کاغذ دیواری را می­توان تقریبا به دو دسته تقسیم کرد: حفاظت از نمونه­های فردی کاغذ دیواری (قطعات و اشیاء دست نخورده) ذخیره شده در موزه ها، و حفاظت از کاغذ دیواری حفظ شده در فضای داخلی. نمونه­های مجزا می­توانند به عنوان اشیاء فردی به کار گرفته شوند: می توان آنها را از یک مکان به مکان دیگر حمل کرد، در یک فضای نسبتا کوچک ذخیره کرده و هر زمان که لازم است به نمایش گذاشت. هرچند شی که از محل اصلی خود حذف شده، بخشی از هویت و قدرت را که مربوط به محیط اصلی خود است از دست داده است. علاوه بر این، اگر یک شی بخشی از مجموعه موزه شود، از بین بردن آن تقریبا غیر ممکن است ۳٫ نظریه حفاظت مدرن بر اهمیت حفظ کاغذ دیواری تاریخی در محل اصلی خود تاکید دارد. حفاظت در محل، آمده است تا از حذف کاغذ دیواری و یا استفاده از کپی ترجیح داده شود، اگرچه تغییر عناصر برای ایجاد وحدت، مستلزم تغییر در کل است

با توجه به منشور ونیز، یک بنای تاریخی جدا از محیطی که در آن وجود دارد، می­باشد. حرکت دادن تمامی یا بخشی از یک بنای تاریخی ممکن نیست، مگر اینکه حفاظت از آن بنای درخواست داده شده و یا اینکه توسط منافع ملی یا بین المللی با اهمیت بالایی توجیه شود. اگرچه نظریه معاصر حفاظت از ایده حفظ کاغذ دیواری تاریخی در محل اصلی خود مجاز است، اما همیشه ممکن نیست. شرایط کاغذ دیواری و تغییرات در محیط اطراف آن ممکن است منجر به جدا شدن شی از محل اصلی خود شود. بسته به معیارهای مختلف، یک کاغذ دیواری ممکن است به محل اصلی آن بازگردد، به نمایش گذاشته و یا در جای دیگر در موزه حفظ شود. هدف مهم حفاظت برای جلوگیری از پوسیدگی بیشتر و اطمینان از حفظ کالا است. علاوه بر مراقبت از یک شی، کار مهم نگهدارنده، اطلاع به احزاب دیگر در ارتباط با فرآیند حفاظت از کاغذ دیواری های تاریخی و گزینه­هایی برای حفظ آن است. در ارتباط با این مساله، جداکردن کاغذ دیواری تاریخی از محل اصلی خود تنها زمانی موجه است که به پیاده­سازی مجدد آن اطمینان داشته و یا باعث حفاظت دقیق تر و امکان پذیر شود. به طور طبیعی، برای اطمینان از تداوم تاریخی از یک کل، کاغذ دیواری باید به محل اصلی خود بازگردد. حال، اگر این ممکن نیست، نصب کاغذ دیواری در محل جدید و یا حفظ آن در یک موزه باید به جای آن در نظر گرفته شود.

تاریخچه کاغذ دیواری در فضای داخلی

در این قسمت مختصری از تاریخچه کاغذ دیواری در فضای داخلی را مرور می کنیم. در گذشته، هنگامی که اتاق دوباره بازسازی و یا ایجاد می­شد، یک ایده مشترک که سبب جدید به نظر رسیدن اتاق می­شد، استفاده از چوب تازه رنگ شده و کاغذ دیواری جدید بود. در طول سال­های ۱۹۵۰، ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ محبوب ترین راه حل رنگ کردن دیوار یک خانه بود، که از قرن ۱۸ تا اوایل قرن ۱۹ خانه­ها سفید بود. این رویکرد باعث از بین بردن مقدار زیادی از مواد اصلی و منتقل کردن تصور اشتباهی از فضای داخلی تاریخی است. اهمیت تحقیق و حفظ دیوار تاریخی، بخش جدایی ناپذیر از فضای داخلی را دربر می­گیرد که در  طول چهل سال گذشته به طور فزاینده­ای شناخته شده است. رشد مورد توجه موارد تخصصی، برای مثال، از طریق مطالعات موردی متعدد و مقالات علمی در پایان سال­های ۱۹۷۰ و آغاز ۱۹۸۰ در مجله موسسه آمریکایی برای حفاظت (JAIC) و در مجله حفظ کاغذ، که توسط انجمن بین المللی گروه کاری بایگانی، کتابخانه و گرافیک ترمیمی (IADA)، یک انجمن نگهداری کاغذ منتشر شده، نشان داده شده است. در استونی، تحقیق و حفظ کاغذ دیواری تاریخی به تدریج در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. تا کنون، چهار پایان­نامه در سطح کارشناسی در مورد کاغذ دیواری نوشته شده است. پایان نامه از سوفیا پانتلجوا (۱۹۹۷)، دانشجوی دانشگاه تالین، با تمرکز بر کاغذ دیواری­های تاریخی در طول قرن ۲۰ و اوایل ۱۹ که فضای داخلی تاریخی تالین را پوشش می دهد، است. کار او متمرکز بر نمونه­های تاریخی موجود در شهر قدیمی و مناطق اطراف تالین است. او در کار خود، سعی در تجزیه و تحلیل سبک حساس و قدمت نمونه­های کاغذ دیواری دارد. سه تز دیگر توسط دانشجویان دانشکده هنر تارتونوشته شده بود: کریستینا ریبلوس، کریستل کوای و لیز تام. کریستینا ریبلوس (۲۰۰۷)  موارد مختلفی از کاغذ دیواری­های تولیدی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. مجموعه ای از کاغذ دیواری­های مدرن به همراه بخش نظری پایان نامه، یک نمای کلی از تاریخ کاغذ دیواری ارائه کرده است.

کریستل کوای (۲۰۰۸) به تحقیق و حفظ مسائل مربوط به قطعات کاغذ دیواری یافت شده در پیک ۲۳، تالین پرداخته است. علاوه بر این کار نظری، او وارد یک پوشه با تمام قطعات حفظ شده، شده است. می توان آن را در آرشیو  شرکت حفاظت وانا تالین Ltd را در تالیندید. لیز تام (۲۰۱۲) نیز  به وسایل مختلف تولید کاغذ دیواری علاقه مند بود. علاوه بر تحقیق در مورد تاریخچه تولید کاغذ دیواری در استونی، در طول قرن ۲۰ و ۱۹، او یک مجموعه ای از کاغذ دیواری مدرن ایجاد کرد، برنامه هایی برای انتشار آن وجود دارد. از آنجا که حفظ کاغذ دیواری به عنوان یک اولویت شناخته نمی­شود، تعداد بسیار کمی از اشیاء حفظ شده است. شرکت های حفاظت و متخصصان قطعاتی از کاغذ دیواری را از ساختمان های تاریخی مختلف جمع آوری کرده اند، اما هیچ مرور سیستماتیک و یا اسناد و مدارک مناسبی از یافته ها و مکان های اصلی آن وجود ندارد. در استونی تنها تعداد کمی کاغذ دیواری در فضای داخلی حفظ و ارائه شده، به عنوان مثال کاغذ دیواری سالن انتظار ویمسی مانور، اتاق ناهار خوری و چین­گرایی اتاق لباس پورمانی مانور و سالن سابق در موزه ادبی استونیایی فعلی.

فوق العاده­ ترین پوشش دیوار کشف شده در استونی، یک کاغذ پانوراما فرانسوی، “دن کیشوت” است (توسط جاکیومارت و بنارد در پاریس چاپ شده)، که در اصل در سالن جشن لوهو مانور به نمایش گذاشته شده است. این در سال ۱۹۶۰برداشته شد تا از نقاشی آبرنگی محو که توسط حکاک و نقاش مناظر آلمانی، کریستین گوتلیب ولته (۱۷۴۵ / ۴۹-۱۷۹۲) پرده برداری شود. کاغذ دیواری در موسکو حفظ شد و هم اکنون در موزه تاریخ استونیایی قرار دارد. وضعیت فعلی حفظ فضای داخلی تاریخی در استونی یک طرفه نگران کننده است که در بالا مشابه آن توضیح داده شده است. از آنجا که توجه اصلی در جستجو برای کشف سطوح رنگ شده است، دیوارها با نقاشی­های دیواری ساده پوشش داده شده است. در نتیجه، نمونه های بسیار کمی از کاغذ دیواری تاریخی در محل باقی مانده است. تعداد زیادی عکس­های تاریخی، یافته های متعدد و اغلب دیوارهای پوشیده نشده از گچ به وضوح نشان دهند استفاده گسترده از پوشش دیوار است. با وجود شواهد، دیوار هنوز هم پوشیده و نقاشی شده است. تکمیل مدرن استریل منجر به تفسیری غلط از فضای داخلی تاریخی محلی، و همچنین محدود کردن هدف به منظور پژوهش بیشتر، گشته است.

منبع: کاغذ دیواری در فضای داخلی



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

این روزها مرغوبیت و کیفیت حرف اول را برای تمامی محصولات در بازار می زند. در زمینه کاغذ دیواری امروزه کاغذ دیواری کره ای که با استفاده از جدیدترین متدهای چاپ در دنیا تولید می شوند؛ به دلیل مرغوبیت بازار را در دست خود گرفته اند و به همین سبب اکثرا به سراغ این کاغذ دیواری ها می روند. علاوه بر مرغوبیت این کاغذ دیواری ها، به خاطر چسب و محلول هایی که در آن به کار رفته است و بوی زننده ای ندارد. همین امر نیز سبب شده که همه کسانی که دارای حساسیت می باشند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در ساخت این نوع کاغذ دیواری یک لایه از یون های منفی بکار رفته است که در سلامتی انسان نقش مهمی دارد. این کاغذ دیواری با قابلیت شستشوی بالا بوده و از رنگ های مخصوص که بر اساس پایه آب می باشند تولید شده است.

اگر شما فردی هستید که به سرعت از طرح دیوار خود خسته می شوید؛ باید بدانید نوع دیگری از این نوع کاغذ دیواری به اسم کاغذ دیواری کره ای مدرن وجود دارد که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. شما می توانید از مدل های رنگارنگ و متنوعی از کاغذ دیواری داشته باشید که طرح و نقش های شاد و متنوعی را برای شما فراهم می سازد.

از مزایای کاغذ دیواری کره ای می توان موارد زیر را بر شمرد.

۱ـ حداقل درز پس از نصب – ثبات در رنگ – تنوع در طرح ورنگ از ویژگی های خاص این نوع کاغذ دیواری است.

۲ـ دارای طول عمر بالایی می باشند.

۳ـ متریال موجود در این کاغذ دیواری ها سبب افزایش آتش نمی شوند و متناسب با استانداردهای حریق تولید شده اند.

۴ـ ضخامت آنها متغیر می باشد.

تیم مجرب شرکت آرین آرایه آماده راهنمایی و کمک به شما در این امر است.

منبع: کاغذ دیواری کره ای

تلفن سفارش کاغذ دیواری کره ای و سایر برندها:

02188687055



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری,کاغذ دیواری کره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری پوستری
کاغذ دیواری پوستری چیست؟
کاغذ دیواری پوستری وجه اشتراک زیادی با کاغذ دیواری معمولی از نظر نحوه ی نصب و مراتب اجرایی دارد.
دراین مطلب به وجه اشتراک و تفاوت های کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری میپرداریم:
کاغذدیواری پوستری همانند کاغذ دیواری معمولی؛ شامل رول های متعدد ( به میزان کافی)، چسب مخصوص و عملیات اجرایی مشابه است.
تفاوت عمده و بارز این دو در این است که در کاغذ دیواری پوستری؛ هدف نهایی مثل یک تصویر پازل کامل خواهد شد.
به این شکل که هر رول بخشی از تصویر نهایی مورد نظر را مثل تکه های یک پازل در خود دارد و سرانجام با گردهمایی هرکدام از این قطعات( رول ها) شکل نهایی و دلخواه ما پدید می آید. اما در کاغذ دیواری همه ی رول ها مشابه هم بوده و در نهایت یک طرح خاص و تکرارشونده را پیش رو خواهیم داشت.
امروزه از کاغذ دیواری پوستری استقبال فراوانی شده است. کاغذ دیواری پوستری مناسب برای اکثر مکان ها از جمله ؛
اداره ها، منازل و حتی مدارس و فروشگاه ها میباشد.
طرح های متنوع و متعدد زیادی برای کاغذ دیواری پوستری موجود میباشد.
حتی امکان آنکه تصویر خودتان هم به شکل پوستر در هر رول چاپ شده و به شکل کاغذدیواری پوستری روی دیوار منزل یا اتاق یا اداره اتان نصب شود وجود دارد.
شایان به ذکر است که نصب و اجرای نهایی از مهم ترین مراحل داشتن یک پوستردیواری مناسب و چشمگیر خواهد بود.
این به این معناست که نصاب کاغذ دیواری پوستری یا حتی کاغذ دیواری؛ باید آنقدری خبره و ماهر باشد که بتواند تک تک رول هارا در جای درست و دقیق خود بچسباند بدون آنکه پوستر آسیب ببیند، چروک شود و یا حباب بیندازد.
( با این حال فراموش نشود که حباب اندازی خفیف در روز اول نصب طبیعی و قابل رفع خواهد بود.)
اما سوالی که پیش میاید این است:
کدام نصاب معتمد خواهد بود؟
چطور یک نصاب کاغذ دیواری  حرفها ای پوستری پیدا کنیم؟
تنها کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات تیم کاردان و حرفه ای و معتمد ما کمک بگیرید.

منبع: نصاب کاغذ دیواری پوستری



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری چیست؟
کاغذ دیواری پوستری وجه اشتراک زیادی با کاغذ دیواری معمولی از نظر نحوه ی نصب و مراتب اجرایی دارد.
دراین مطلب به وجه اشتراک و تفاوت های کاغذ دیواری پوستری با کاغذ دیواری میپرداریم:
کاغذدیواری پوستری همانند کاغذ دیواری معمولی؛ شامل رول های متعدد ( به میزان کافی)، چسب مخصوص و عملیات اجرایی مشابه است.
تفاوت عمده و بارز این دو در این است که در کاغذ دیواری پوستری؛ هدف نهایی مثل یک تصویر پازل کامل خواهد شد.
به این شکل که هر رول بخشی از تصویر نهایی مورد نظر را مثل تکه های یک پازل در خود دارد و سرانجام با گردهمایی هرکدام از این قطعات( رول ها) شکل نهایی و دلخواه ما پدید می آید. اما در کاغذ دیواری همه ی رول ها مشابه هم بوده و در نهایت یک طرح خاص و تکرارشونده را پیش رو خواهیم داشت.
امروزه از کاغذ دیواری پوستری استقبال فراوانی شده است. کاغذ دیواری پوستری مناسب برای اکثر مکان ها از جمله ؛
اداره ها، منازل و حتی مدارس و فروشگاه ها میباشد.
طرح های متنوع و متعدد زیادی برای کاغذ دیواری پوستری موجود میباشد.
حتی امکان آنکه تصویر خودتان هم به شکل پوستر در هر رول چاپ شده و به شکل کاغذ دیواری پوستری روی دیوار منزل یا اتاق یا اداره اتان نصب شود وجود دارد.
شایان به ذکر است که نصب و اجرای نهایی از مهم ترین مراحل داشتن یک پوستردیواری مناسب و چشمگیر خواهد بود.
این به این معناست که نصاب کاغذ دیواری پوستری یا حتی کاغذ دیواری؛ باید آنقدری خبره و ماهر باشد که بتواند تک تک رول هارا در جای درست و دقیق خود بچسباند بدون آنکه پوستر آسیب ببیند، چروک شود و یا حباب بیندازد.
( با این حال فراموش نشود که حباب اندازی خفیف در روز اول نصب طبیعی و قابل رفع خواهد بود.)
اما سوالی که پیش میاید این است:
کدام نصاب معتمد خواهد بود؟
چطور یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری پوستری پیدا کنیم؟
تنها کافیست با ما تماس بگیرید و از خدمات تیم کاردان و حرفه ای و معتمد ما کمک بگیرید.

منبع : کاغذ دیواری پوستری



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

اتاق خواب از شخصی ترین بخش یک منزل است و دیزاین اتاق خواب مناسب به آرامش شخصی کمک می کند.
جدای از این؛ مأمنی برای آسایش، آرامش، رفع خستگی از شلوغی ها و دغدغه های روزمره میباشد. اهمیت زیبایی و آرامش اتاق خواب آنقدری اهمیت دارد که امروزه بخشی از علم روانشناسی مربوط به تزیینات و نوع رنگ بندی و دکور خانه و اتاق خواب پرداخته است. به نوعی آرامش و آسایش تزیین یک اتاق رابطه ی مستقیم با اخلاق و رفتار شما دارد.
در واقع  ایده آل بودن دکوراسیون داخلی با توجه به سلایق افراد در ذهن هر شخص متفاوت است.
این تفاوت ها گاهی در جهت درست پیش میرود و گاهی غلط.
یعنی گاهی اوقات ما با آنچه که از یک اتاق خواب در نظر داریم و سلیقه ی فردی خودمان میتوانیم به تنهایی اتاق را آنطور که باید باشد چیدمان کنیم. اما گاهی اوقات خیلی ها برای دیزاین اتاق خواب دچار سوال و آشفتگی میشوند. برای داشتن اتاق خواب زیبا تنها کافیست با کارشناس خوب دیزاین و طراحی داخلی مشورت کرد.
کارشناسی که بداند کدام رنگ برای کدام سن و سلیقه روحیه مناسب است
گروه طراحی و دیزاین آرین آرایه این امکان را برای شما فراهم میکند تا به فکر خود نظم و ثبات درستی بدهید. با مشورت و همفکری تمام دیزاین اتاق خواب خود را از کفپوش تا دیوار به ما بسپارید.

امروزه کاغذ دیواری یکی از مهم ترین قسمت ها از طراحی داخلی هستند زیرا تاثیر به سزایی در زیبا سازی منزل دارد و افراد و دیزاینر ها توجه خاصی به هماهنگ کردن لوازم منزل با کاغذ دیوار دارند.
این پوشش را میتوان در اداره جات و اتاق خواب و پذیرایی و… استفاده کرد. همچنین به دلیل تنوع در رنگ و جنس،باعث شده تا نیاز های انواع طبقات اقتصادی و اقشار جامعه را در بر گیرد.
کاغذ دیواری میتواند به صورت ساده یا با الگو های گرافیکی یا بافته شده باشد.
در اینجا انواع مختلفی از کاغذ دیواری را به شما معرفی میکنیم:
کاغذ دیواری کاغذی:
بسیار نازک و غیر قابل شستشو است، پس زود پاره میشه میشود و یک تا دو سال دوام دارد  ولی مزیت آن ارزان بودنش است.
کاغذ دیواری الیاف طبیعی:
بسیار کم یاب است و قیمت زیادی دارد.این پوشش با چوب ساخته میشود و سازگار با طبیعت است.
کاغذ دیواری سه بعدی:
قابل شستشو است.از فاصله چند متری کاملا برجسته دیده میشود.
کاغذ دیواری مخملی:
نسبت به کاغذ دیواری های معمولی قیمت بالا تری دارد.معمولا تیره هستند و کلاسیک.
همچنین از تکه های نقش و نگار از جنس مخمل پلاستیکی یا پارچه ای استفاده شده.
کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل:
ضد خش محکم و با دوام و قابل شستشو است این کاغذ دیواری به سختی پاره میشود و تقریبا پنج سال دوام دارد
کاغذ دیواری نانو:
ویژگی های کاغذ دیواری پی وی سی را دارا هستند همچنین به دلیل تکنولوژی خاص در ساختشان ضد دوده و کثیفی،عایق صدا و گرما و مقاوم در برابر تابش آفتاب هستند.

شرکت شهر کاغذ دیواری با تعداد نا محدودی از طرح های مختلف میتواند محیط شما را به بهترین شکل دیزاین کند.

منبع: دیزاین اتاق خواب

تلفن: 02188687055



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شاید شما هم قصد تغییر دکوراسیون در منزلتان را داشته باشید.
دراین میان تزئین اتاق خواب فکر شما را به خود مشغول کرده باشد و با خود اندیشیده باشید که چگونه میتوانید تزئین اتاق خواب و دکوراسیون آن را به صورت بسیار زیبا و متنوع و دل نشین کنید. اما باید بدانید که تزئین اتاق خواب در چیدمان دکوراسیون آن یک امر کاملا تخصصی و هنری است که ممکن است هرکسی از پس آن برنیایید.
در عوض متخصصان و مشاوران دکوراسیون داخلی که دارای مدرک دانشگاهی در گرایش دکوراسیون داخلی هستند، حضور دارند که توسط مشاوره با شما و فهمیدن نوع سلیقه ی شما به طوری تزئین اتاق خواب و دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما را انجام می دهند که کاملا مطابق با سلایق شخصی شماست
به گونه ای که کاملا جدید و آرامش بخش و مطابق با اصول دکوراسیون و تزئینات منزل هرنظر باشد.
معمولا در تزئین اتاق خواب سعی میشود که از رنگ های ملایم و آرامش بخش استفاده شود.
نباید خیلی شلوغ و پراکنده باشد به گونه ای که انسات دران مشوش شود.
همچنین اگر منزل شما تعداد اتاق زیادی دارد؛ بهتر است وسایلی همچون کامپیوتر و کتابخانه در اتاقی مجزا که مخصوص کار و مطالعه باشد چیده شود و در اتاق خواب وجود نداشته باشد.
همچنین کاغذ دیواری های بسیار زیبا و متنوعی وجود دارند که مخصوص اتاق خواب است و کاغذ دیواری های پوستری که پشت تخت خواب نصب می شوند و جلوه ی بسیار زیبایی به اتاق خواب می دهد.
لازم به ذکر است که نصب کاغذ دیواری هم که امری مهم در تزئین اتاق خواب است را باید به دستان نصاب کاغذ دیواری حرفه ای سپرد که از پس هر نوع
کاغذ دیواری و پوستر دیواری بر بیاید.
نصب پوستر دیواری از نصب کاغذ دیواری ظریف تر و دقیق تر است و به هر نصاب کاغذ دیواری نمیتوان اعتماد کرد .
چون حتی یک میلی متر خطا هم در این کار بسیار بالاست.
شرکت آرین آرایه ارائه دهنده ی خدمات کاغذ دیواری و نصاب کاغذ دیواری در تهران و دارای نمایندگی در شهرستان ها می باشد و دارای نصاب کاغذ دیواری بسیار حرفه ای و با تجربه است
و  شما میتوانید با اطمینان خاطر به کار نصب کاغذ دیواری را به آنها سپرده و از نتیجه رضایت بخش آن مسرور باشید.

منبع: تزئین اتاق خواب



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شاید امکان نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن برای شما هم سوال ایجاد کرده باشد.

این روزها استفاده از کاغذ دیواری طرفدار و تقاضا های زیادی دارد.
این همه طرفدار و تقاضا چه دلیلی دارد؟!
کاغذ دیواری مزیت های فراوانی نسبت به رنگ روغن و گچ دارد.
اما این مزیت ها چیست؟
در این مقاله به بیان چند مورد از چندین موارد میپردازیم.
کاغذ دیواری، فاقد بوی زننده در زمان نصب است.
زمانی که قرار بر استفاده از رنگ روغن است؛ یکی از مشکل های اساسی بوی رنگ و تینر و مواد شیمیایی است که اهالی خانه گاهی مجبور به ترک محل زندگی تا پایان کار هستند.
از طرفی وسایل های خانه باید با دقت و حساسیت خاصی جمع آوری بشوند تا رنگ روغن آسیبی به آنها نزند!
از طرفی مدت زمان رنگ آمیزی طولانی تر بوده و حتی بعد از پایان کار؛ باید مدتی نگران خشک شدن رنگ روغن روی دیوار باشیم و با این حساب عملا تا مدتها درگیر رنگ آمیزی خواهیم بود.
از طرفی هم تنوع در رنگ روغن و رنگ آمیزی منزل؛ بسیار محدود و کم است.
نهایت استفاده از شابلون ها و طرح های محدود است که بازهم تمیز از آب درآمدن آن جای خود دارد!!
اما در نصب کاغذ دیواری توسط یک نصاب ماهر و زبر دست ؛ ما نه وقتی تلف میکنیم، نه تنوع کمی را شاهدیم و نه بوی بدی تا مدتها روی وسایل و خانه امان باقی خواهد ماند.
اگر قصد بازسازی منزل داریم؛ اگر ساختمان سازی داریم؛ چرا از رنگ روغن استفاده کنیم که علاوه بر کاستی های گفته شده؛ چند روز بعد شاهد ترک خوردن آن باشیم؟
نصب کاغذ دیواری تنها با چسب بی مو و بی ضرری برای ریه و سیستم تنفسی انسان همراه است. سرعت بالای نصب و تنوع در طرح های مختلف آن این همه طرفدار دارد نسبت به رنگ روغن.
عده ای استفاده از رنگ روغن را نشانه ی نو بودن منزل میدانند و تقریبا وحی منزل بین ساختمان سازهای این دوره شده است! اما باید ذکر کنیم که بعد از مدتی ترک ترک شدن، پوسته پوسته شدن و یکنواخت شدن دیوارهای رنگ روغنی شما را وادار به استفاده از کاغذ دیواری میکند.
مسئله ی بعدی که دید بعضی هارا نسبت به کاغذ دیواری کمی منفی میکند؛ علاوه بر تفکر سنتی ، داشتن یک دید محدود و دیدن کاغذهای قدیمی و فسیل شده است!!
امروزه بازار کاغذ دیواری انقدری طرح و جنس و مدل های متفاوت ارایه داده است که شما تنها با یکبار بازدید حضوری از آلبوم ها متوجه این پیشرفت چشمیگیر خواهید بود.
مطلب مهمی که وجود دارد این است که خیلی از متقاضی ها دلشان می خواهد کاغذ دیواری هر چه بهتر و زیبا تر و مرتب تر روی دیوار بنشیند اما نگران ایجاد حباب ها و چروک هایی هستند که احتمالا در منازل دوستان و آشناها مشاهده کرده اند.
اگر نصاب کاغذ دیواری که کار شمارا انجام میدهد نابلد باشد؛ بله! قطعا استفاده از همان سیستم سنتی رنگ روغن بهتر خواهد بود!
اما شما اگر کار را به کاردان واگذار کنید؛
بهترین نتیجه را میگیرید.
یک نصاب کاغذ دیواری ماهر میداند که زمان مواجه با با دیواری که رنگ روغن دارد از چه چسبی برای کاغذ استفاده کند و نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن را چگونه انجام دهد.
یک نصاب حرفه ای کاغذ دیواری میداند زمان مواجه با دیواری که گچ است چه برخوردی کند! چه چسبی بزند یا چطور پستی و بلندی ها را اصلاح و تعمیر کند.
نصاب کاغذ دیواری که کارشناس باشد قطعا میداند که زمان برخورد با دیوار گچی و روغنی باید ابتدا پرایمر استفاده کند و بعدچسب مناسب را متناسب با دیوار انتخاب کند.
گاهی هم لازم میشود که ابتدا رنگ روغنی خاصی را روی دیوار تمام گچ بزنند و بعد کار را شروع کنند که تمام اینها زمان بازدید از منزل توسط یک نصاب کاردان و کارشناس برنامه ریزی خواهد شد.
شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون آرین آرایه این امکان را برای شما فراهم میکند که در کمال آرامش، با بهترین خدمات و بهترین تیم طراحی منزل خود را کاغذ دیواری کنید.

منبع: نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن 

تلفن: 02188687055



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

با فراگیر شدن نصب کاغذ دیواری بیشتر افراد برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی منزل خود و ایجاد تنوع به دنبال خرید کاغذ دیواری کلاسیک و مدرن در انواع برندها و قیمت ها هستند و هرکسی میکوشد که کاغذ دیواری  با بهترین کیفیت و زیباترین طرح و رنگ بخرد اما شاید کمتر به این نکته را میداند که انتخاب یک نصاب کاغذ دیواری چقدر میتواند در زیبایی منزل مهم و تاثیرگذار باشد.

ویژگی های یک نصاب کاغذ دیواری خوب را در مقاله ای بهاین عنوان برای شما اماده کرده ایم و اینک میخواهیم اهمیت زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری را به طور مختصر شرح دهیم. یکی از نکات مهم در نصب کاغذ دیواری زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری است که باید به درستی انجام شود . ایراد و اشکال در ان میتواند باعث شود زمان و هزینه شما برای نصب کاغذ دیواری را هدر دهد و به جای ایجاد حس رضایت از نصب درست کاغذ دیواری موجب ناراحتی شما شود. عدم انجام یک زیرسازی مناسب میتواند موجب اشکالاتی همچون خط های برامده یا فرورفته روی کاغذ دیواری ایجاد شود که به راحتی قابل مشاهده است. همچنین خطهای برامده یا فرورفته روی کاغذ دیواری ایجاد شود که به راحتی قابل مشاهده است. همچنین برامدگی، فرورفتگی، کج شدن کاغذ دیواری، عدم هاهنگ شدن گلهای کاغذ دیواری با هم و عدم تناسب و اصطلاحا نشستن کاغذ دیواری روی دیوار میشود. این نکته را به یاد داشته باشید که حتی اگر شما گران ترین و مجلل ترین کاغذ دیواری ها را خریداری کرده باشید که حتی اگر شما گران ترین و مجلل ترین کاغذ دیواری ها را خریداری کرده باشید اما یک نصاب کاغذ دیواری خوب و حرفه ای را استخدام نکرده باشید کاغذ دیواری شما هیچ زیبایی برای دکوراسیون منزل شما به ارمغان نخواهد اورد.

البته اگر ساختمان شما نو و ترتمیز باشد نیاز به زیرسازی نخواهد داشت و زیرسازی ان بسیار مختصر خواهد بود. برای انواع جنس دیوارها متفاوت است جنس دیوار شما ممکن است گچ، رنگ روغن، رنگ پلاستیک، سیمان و .. باشد و برای هرکدام از انها مواد به کار زیرسازی متفاوت خواهد بود. پس قبل از زیرسازی با نصاب کاغذ دیواری در رابطه با جنس دیوار و متراژ ان حتما صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

منبع: زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

تلفن: 02188687055



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه کفپوش های چوبی مدرن از جمله پارکت ها و لمینت ها  طرفداران زیادی پیدا کرده است و اکثر مردم علاقمند هستند که منزل خود را با پارکت و لمینت زیبا کنند.

در این میان نقش نصاب پارکت و لمینت یعنی همان شخصی که نصب پارکت و لمینت را انجام می دهد بسیار مهم و اساسی است؛ به طوریکه یک نصاب لمینت و یا پارکت حرفه ای می تواند تمام خطوط و فاصله های بین لمینت ها و پارکت ها را محو کند و کفپوشی یک دست را برای ساختمان شما به وجود آورد.

البته قیمت نصب پارکت و لمینت بسیار مهم است و ممکن است که برای نصب پارکت و لمینت منزل خود قیمت نصب های متفاوتی شنیده باشید. اما باید بدانید که قیمت نصب پارکت و لمینت که توسط یک نصاب پارکت یا لمینت از شما طلب می شود معمولا ارتباط مستقیمی با کیفیت کار و نیز حرفه ای بودن و یا آماتور بودن وی دارد اما با این حال یک رنج قیمت مشخصی دارد که از آن کمتر یا فراتر نیست. معمولا قیمت نصب پارکت و قیمت نصب لمینت را به صورت متر مربعی محاسبه می کنند و قیمت نصب پارکت و لمینت برای هر متر مربع از ۲۵۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان متغیر است که همان طور که گفتیم این رنج قیمت به خاطر کیفیت های متفاوت نصب این افراد می باشد. ما توصیه می کنیم تا اگر قصد نصب پارکت و یا نصب لمینت دارید خیلی در بند اندک اجرت بیشتر نصاب پارکت و یا نصاب لمینت حرفه ای نباشید؛ چرا که عدم نصب درست و حرفه ای لمینت و یا پارکت روی کف ساختمان شما موجب می شود که هر بار که روی آن راه می روید متوجه نصب غیر اصولی آن شده و از استفاده از یک نصاب غیر حرفه ای پشیمان شوید. هزینه نصب پارکت و هزینه نصب لمینت خود را کمی بیشتر بپردازید و یک نصاب پارکت حرفه ای به خدمت بگیرید اما کاری تمیز و حرفه ای و از همه مهمتر تضمین شده تحویل بگیرید.

شرکت آرین آرایه برترین برند دکوراسیون داخلی و اولین موسس بنگاه نصاب پارکت و لمینت در ایران آماده ارایه خدمات نصب پارکت و نصب لمینت در کشور در خدمت هموطنان عزیز می باشد. شما می توانید با یک تلفن از هزینه نصب پارکت و هزینه نصب لمینت خود با خبر شده و درخواست اعزام نصاب پارکت و یا نصاب لمینت در اسرع وقت و با بهترین کیفیت داشته باشید.

تلفن تماس :

۰۲۱۸۸۶۸۷۰۵۵

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: قیمت نصب پارکت



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت ,نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

لمینیت چیست؟ (laminate) صفحاتی هستند که برای کف استفاده می شود و بعد از پارکت ها ابداع شدند و نصاب لمینت در زیبایی و نصب ان تاثیر دارد. جنس آن ها HDF است. HDF مثل MDF می باشد با این تفاوت که چگالی آن بیشتر است. MDF مخفف medium Density Fiberboard زیرا قرار است برای کف استفاده شود و مرتباً در حال فشار و ضرفه باشد. به همی دلیل آن را از جنس الیاف فشرده می سازند. لمینت هایی که لایه چوبی روی خود دارند را پارکت لمینیت می گویند ،  HDF مخفف  (High Density Fiberboard)  است.
پارکت را با چسب می چسبانند ولی لمینت را بصورت نر و ماده بهم قفل می کنند این تفاوت را نصاب لمینت و نصاب پارکت باید بداند. زمانی که این صفحات در هم قفل می شوند وزن کل مجموعه زیاد می شود و برای نگه داری آن روی زمین نیازی به چسب نیست. این صفحات امکان جابجایی و حمل به مکان دیگر را دارند. شما بعد از اینکه در مکانی از آن استفاده کردید می توانید آن را جمع کرده و به مکان دیگر ببرید. بسیاری از این قطعات صفحاتی مثل فوم در زیر خود دارند که نوعی عایق نیز محصوب می شود. این عایق هم حرارتی و هم صوتی عمل می کند. حتی به دلیل انعطافی که می دهد سبب می شود در اثر افتادن اجسام شکستنی احتمال شکستن کم شود. لمینت یا بهتر بگوییم لمینیت مقاومت بهتری نسبت به پارکت دارد. هم مقاومت نسبت به نم و هم مقاومت نسبت به ضربه . سرعت نصب آن هم نسبت به همه کفپوشهای دیگر بالاتر است و یک آپارتمان معمولی ظرف یک روز مفروش میشود و بلافاصله با اندکی تمیز کردن می توان روی آن اسباب و اثاثیه چید و استفاده نمود. لمینت نیازی به ساب زنی و لاک ندارد و بعد از نصب کاملاً بدون درز و صاف می باشد. یکی دیگر از ویژگیهای کفپوشهای لمینت یا پارکت – لمینت ضد حشره بودن آنهاست.  از نظر اقتصادی هم نسبت به تمام کف پوشهای دیگر نظیر سنگ ، سرامیک و غیره به صرفه تر می باشد. لمینت یا پارکت – لمینت امروزه پرکاربرد ترین کف پوش در بین تمام کفپوشهاست. البته بسیاری از مردم تفاوت اصلی پارکت و لمینت را نمی دانند بنابراین بصورت غلط مصطلح زمانی که در خواست پارکت می کنند، منظورشان لمینت یا پارکت – لمینت است.
مقدار سایش آنها و دوام آنها در برابر سایش یک ضریبی دارد که به آن ضریب سایش می گویند و با AC نمایش داده می شود. این نماد دارای درجه بندی است و نشاندهنده مقدار مقاومت لمینت در برابر سایش است.

منبع: لمینت چیست؟

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت,نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارکت چیست؟ کفپوشی است از جنس چوب که بصورت صفحات نازک ساخته شده است و جهت کاور کردن سطح زمین بکار می رود. و نصاب پارکت به درستی باید ان را نصب کند. این کفپوش چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارد توانسته به سرعت در بین مشتریان جای خود را باز کند. همه ساله پارکت های مختلف توسط برندهای مختلف در طرح های  گوناگون و متناسب با سلیقه مردم در حال تولید شدن هستند. این کفپوش پر طرفدار متناسب با هر مکانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. منازل مسکونی، اماکن تجاری، فروشگاهها و غیره جزو مصرف کنندگان پارکت هستند. پارکت های مورد استفاده در فروشگاهها باید با کیفیت بالا انتخاب شوند. زیرا با رفت آمد بالای مشتری به مرور لایه های زیادی از روی آن از بین می رود. البته این موضوع برای هر پارکتی با هر کیفیتی اتفاق می افتد ولی باید در نظر داشت که با انتخاب درست پارکت می تواند مدت زمان رسیدن به این مرحله را به تعویق انداخت. پارکت در برابر آب حساس است و تماس آن با آب می تواند سبب تورم آن شود. بنابراین برای تمیز کردن آن نباید از آب یا پارچه خیس استفاده شود. پارکت را بعد از نصب ساب زنی می کنند. پارکت بعد از اینکه روی سطح زمین قرار گرفت و چسب زیر آن خشک شد ساب زده و سپس با لاک درزهای آن را می پوشانند. اشیاء نوک تیز می تواند سبب کنده شدن چوب شده و روی پارکت اثر برجای می گذارند. بنابراین به مرور زمان سطح روی پارکت دچار آسیب می شود و می بایست هر چند مدت یک بار روی آن ساب زده شود. (شاید هر ۲ یا ۳ سال یک بار) این کار سبب صاف و صیقلی شدن آن می شود.

مرغوبیت و قیمت پارکت به نوع چوب آن بستگی دارد. مثلاً چوب گردو می تواند قیمت بالایی داشته باشد. از انجایی که پارکت را از چوب تهیه می کنند، قیمت آن در مجموع از قیمت لمینت و یا پارکت-لمینت بالاتر است. لمینت صفحاتی مصنوعی هستند که شبیه به پارکت طراحی می شوند ولی از جنس پوب نیستند. لمینت نیز همچون پارکت دارای طرفداران بسیاری است و نسبت به پارکت دارای هم معایب و هم مزیا است. پارکت- لمینت نیز صفحاتی هستند که دولایه بوده و لایه یا سطح زیری لمینت و روی آن یک لایه نازک چوب کشیده شده است. به نسبت پارکت ارزانتر بوده ولی همان زیبایی های پارکت را دارا هستند.

نصب پارکت

به نظر می رسد نصب پارکت کار ساده است و نصاب پارکت کار چندان سختی ندارد ولی نصابهای حرفه ای کارشان بسیار سخت است! شاید نصب پارکت ساده به نظر برسد ولی در صورتی نگاه دقیقی به این مسئله داشته باشیم و بخواهیم اوج کیفیت را در کار نصب پارکت مد نظر قرار دهیم، می بینیم که نصب پارکت نکات بسیار زیادی دارد که در صورت رعایت آنها توسط نصاب پارکت می تواند به یک نصاب حرفه ای تبدیل شود. بعضی از مراحل نصب پارکت را در زیر می بیند.

زیر سازی

در صورتی که زیر کار به هر دلیلی صاف نباشد کار نصب پارکت با مشکل روبرو می شود. بسته به میزان خرابی سطح زیر کار عملیات ترمیم متفاوت است. سرامیک های کنده شده، کف آسیب دیده و غیره می بایست قبل از شروع عملیات نصب پارکترفع شوند. مثلاً شاید لازم باشد بعضی جاها سیمان شود و صاف گردد. سپس مرحله بعدی مرحله فوم گذاری است که سبب میشود هم پارکت خوب نصب شود و هم نقش عایق صدا و حرارت را خواهد داشت. بعد از فوم گذاری نوبت چسباندن پارکت با چسب و یا قفل کردن قطعات در هم است. در این مرحله بسته به نوع پارکت استراتژی نصب متفاوت می شود، برخی از پارکت ها را باید با چسب مخصوص چسباند و برخی دیگر نیاز به چسب ندارند و می بایست از طریق نری- مادگی در هم قفل شوند.

بعد از چسباندن پارکت نوبت به درز گیری است که این کار با لاک انجام می شود. این کار لغزش و تکان خوردن و صدا دادن پارکت ها را در اثر راه رفتن روی آن ها کم می کند.

منبع: پارکت چیست؟

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری شخصی از که رول های کاغذ شما را به دیوار می چسباند. نصاب کاغذ دیواری های استخدامی شرکت ما با گذر از آزمون های مختلف کار آزموده و حرفه اس هستند و حرفی برای گفتن دارند. آنها به ضمانت تعداد کار بالای شرکت به استخدام درآمده و به قیمت پایین نصب کاغذ دیواری برای جلب رضایت مشتری راضی شده اند؛ وگرنه هر نصاب کاغذ دیواری حرفه ای راضی به انجام کار با نرخ مصوب شرکت به صورت آزاد نمی شود. چرا که حرفه نصاب کاغذ دیواری حرفه سخت و بسیار دقیقی است و اندکی بی دقتی می تواند منجر به خساراتی غیر قابل جبران شود. به همین دلیل نصابان کاغذ دیواری ارسالی ما به تمام نقاط از جمله نمایندگی نصاب کاغذ دیواری در جنوب تهران بسیار حرفه ای و کار آزموده هستند.

این حرفه از زمان ساخت کاغذ دیواری و آشنایی انسان با آن به وجود آمده است. نصاب کاغذ دیواری  یک شغل تقریباً پر درآمد بوده و در صورتی که نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باشد و مشتریان هر روز خود را داشته باشد می تواند جزو مشاغل بسیار خوب و پردآمد باشد. حقوقی برابر با چند برابر پایه وزارت کار.
این شغل یک شغل هنری بوده و نصاب کاغذ دیواری می بایست به دید که کار هنری به آن نگریسته و نیز کسی که قرار است وارد این حرفه شود می بایست خوش ذوق و با سلیقه باشد. داشتن ذوق و سلیقه هنری و علاقه مندی به این کار زیبا سبب بالا رفتن کیفیت نصب کاغذ دیواری و رضایت مشتری و بنابراین موفقیت در گرفتن کارهای بعدی می گردد. که این موضوع بالطبع باعث افزایش درآمد شخص می شود.

قیمت نصاب کاغذ دیواری به موارد مختلفی بستگی دارد و نصابان غیر حرفه ای کاغذ دیواری دارای حداقل قیمت هستند.

 قیمت پایین خدمات ارائه شده توسط نصابان کاغذ دیواری غیر حرفه ای بی علت نیست!

قیمت بالاتر نصابان کاغذ دیواری حرفه ای تضمین کاری آنها بسیار بالاست و شما با امنیت خاطر می توانید کار را به آنها بسپارید. هر چند این تفاوت قیمت در نصب یک رول ۱۰ متری کاغذ دیواری فقط بین ۲ تا ۵ هزار تومان است و در مقابل ضمانت کاری ارائه شده توسط نصابان حرفه ای بسیار ناچیز است.

منبع: نصاب کاغذ دیواری در جنوب تهران



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری شخصی از که رول های کاغذ شما را به دیوار می چسباند. نصاب کاغذ دیواری های استخدامی شرکت ما با گذر از آزمون های مختلف کار آزموده و حرفه اس هستند و حرفی برای گفتن دارند. آنها به ضمانت تعداد کار بالای شرکت به استخدام درآمده و به قیمت پایین نصب کاغذ دیواری برای جلب رضایت مشتری راضی شده اند؛ وگرنه هر نصاب کاغذ دیواری حرفه ای راضی به انجام کار با نرخ مصوب شرکت به صورت آزاد نمی شود. چرا که حرفه نصاب کاغذ دیواری حرفه سخت و بسیار دقیقی است و اندکی بی دقتی می تواند منجر به خساراتی غیر قابل جبران شود. به همین دلیل نصابان کاغذ دیواری ارسالی ما به تمام نقاط از جمله نمایندگی نصاب کاغذ دیواری در شمال تهران بسیار حرفه ای و کار آزموده هستند.

این حرفه از زمان ساخت کاغذ دیواری و آشنایی انسان با آن به وجود آمده است. نصاب کاغذ دیواری  یک شغل تقریباً پر درآمد بوده و در صورتی که نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باشد و مشتریان هر روز خود را داشته باشد می تواند جزو مشاغل بسیار خوب و پردآمد باشد. حقوقی برابر با چند برابر پایه وزارت کار.
این شغل یک شغل هنری بوده و نصاب کاغذ دیواری می بایست به دید که کار هنری به آن نگریسته و نیز کسی که قرار است وارد این حرفه شود می بایست خوش ذوق و با سلیقه باشد. داشتن ذوق و سلیقه هنری و علاقه مندی به این کار زیبا سبب بالا رفتن کیفیت نصب کاغذ دیواری و رضایت مشتری و بنابراین موفقیت در گرفتن کارهای بعدی می گردد. که این موضوع بالطبع باعث افزایش درآمد شخص می شود.

قیمت نصاب کاغذ دیواری به موارد مختلفی بستگی دارد و نصابان غیر حرفه ای کاغذ دیواری دارای حداقل قیمت هستند.

 قیمت پایین خدمات ارائه شده توسط نصابان کاغذ دیواری غیر حرفه ای بی علت نیست!

قیمت بالاتر نصابان کاغذ دیواری حرفه ای تضمین کاری آنها بسیار بالاست و شما با امنیت خاطر می توانید کار را به آنها بسپارید. هر چند این تفاوت قیمت در نصب یک رول ۱۰ متری کاغذ دیواری فقط بین ۲ تا ۵ هزار تومان است و در مقابل ضمانت کاری ارائه شده توسط نصابان حرفه ای بسیار ناچیز است.

منبع: نصاب کاغذ دیواری در شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری شخصی از که رول های کاغذ شما را به دیوار می چسباند. نصاب کاغذ دیواری های استخدامی شرکت ما با گذر از آزمون های مختلف کار آزموده و حرفه اس هستند و حرفی برای گفتن دارند. آنها به ضمانت تعداد کار بالای شرکت به استخدام درآمده و به قیمت پایین نصب کاغذ دیواری برای جلب رضایت مشتری راضی شده اند؛ وگرنه هر نصاب کاغذ دیواری حرفه ای راضی به انجام کار با نرخ مصوب شرکت به صورت آزاد نمی شود. چرا که حرفه نصاب کاغذ دیواری حرفه سخت و بسیار دقیقی است و اندکی بی دقتی می تواند منجر به خساراتی غیر قابل جبران شود. به همین دلیل نصابان کاغذ دیواری ارسالی ما به تمام نقاط از جمله نمایندگی نصاب کاغذ دیواری در شرق تهران بسیار حرفه ای و کار آزموده هستند.

این حرفه از زمان ساخت کاغذ دیواری و آشنایی انسان با آن به وجود آمده است. نصاب کاغذ دیواری  یک شغل تقریباً پر درآمد بوده و در صورتی که نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باشد و مشتریان هر روز خود را داشته باشد می تواند جزو مشاغل بسیار خوب و پردآمد باشد. حقوقی برابر با چند برابر پایه وزارت کار.
این شغل یک شغل هنری بوده و نصاب کاغذ دیواری می بایست به دید که کار هنری به آن نگریسته و نیز کسی که قرار است وارد این حرفه شود می بایست خوش ذوق و با سلیقه باشد. داشتن ذوق و سلیقه هنری و علاقه مندی به این کار زیبا سبب بالا رفتن کیفیت نصب کاغذ دیواری و رضایت مشتری و بنابراین موفقیت در گرفتن کارهای بعدی می گردد. که این موضوع بالطبع باعث افزایش درآمد شخص می شود.

قیمت نصاب کاغذ دیواری به موارد مختلفی بستگی دارد و نصابان غیر حرفه ای کاغذ دیواری دارای حداقل قیمت هستند.

 قیمت پایین خدمات ارائه شده توسط نصابان کاغذ دیواری غیر حرفه ای بی علت نیست!

قیمت بالاتر نصابان کاغذ دیواری حرفه ای تضمین کاری آنها بسیار بالاست و شما با امنیت خاطر می توانید کار را به آنها بسپارید. هر چند این تفاوت قیمت در نصب یک رول ۱۰ متری کاغذ دیواری فقط بین ۲ تا ۵ هزار تومان است و در مقابل ضمانت کاری ارائه شده توسط نصابان حرفه ای بسیار ناچیز است.

منبع: نصاب کاغذ دیواری در شرق تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری شخصی از که رول های کاغذ شما را به دیوار می چسباند. نصاب کاغذ دیواری های استخدامی شرکت ما با گذر از آزمون های مختلف کار آزموده و حرفه اس هستند و حرفی برای گفتن دارند. آنها به ضمانت تعداد کار بالای شرکت به استخدام درآمده و به قیمت پایین نصب کاغذ دیواری برای جلب رضایت مشتری راضی شده اند؛ وگرنه هر نصاب کاغذ دیواری حرفه ای راضی به انجام کار با نرخ مصوب شرکت به صورت آزاد نمی شود. چرا که حرفه نصاب کاغذ دیواری حرفه سخت و بسیار دقیقی است و اندکی بی دقتی می تواند منجر به خساراتی غیر قابل جبران شود. به همین دلیل نصابان کاغذ دیواری ارسالی ما به تمام نقاط از جمله نمایندگی نصاب کاغذ دیواری در غرب تهران بسیار حرفه ای و کار آزموده هستند.

این حرفه از زمان ساخت کاغذ دیواری و آشنایی انسان با آن به وجود آمده است. نصاب کاغذ دیواری  یک شغل تقریباً پر درآمد بوده و در صورتی که نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باشد و مشتریان هر روز خود را داشته باشد می تواند جزو مشاغل بسیار خوب و پردآمد باشد. حقوقی برابر با چند برابر پایه وزارت کار.
این شغل یک شغل هنری بوده و نصاب کاغذ دیواری می بایست به دید که کار هنری به آن نگریسته و نیز کسی که قرار است وارد این حرفه شود می بایست خوش ذوق و با سلیقه باشد. داشتن ذوق و سلیقه هنری و علاقه مندی به این کار زیبا سبب بالا رفتن کیفیت نصب کاغذ دیواری و رضایت مشتری و بنابراین موفقیت در گرفتن کارهای بعدی می گردد. که این موضوع بالطبع باعث افزایش درآمد شخص می شود.

قیمت نصاب کاغذ دیواری به موارد مختلفی بستگی دارد و نصابان غیر حرفه ای کاغذ دیواری دارای حداقل قیمت هستند.

 قیمت پایین خدمات ارائه شده توسط نصابان کاغذ دیواری غیر حرفه ای بی علت نیست!

قیمت بالاتر نصابان کاغذ دیواری حرفه ای تضمین کاری آنها بسیار بالاست و شما با امنیت خاطر می توانید کار را به آنها بسپارید. هر چند این تفاوت قیمت در نصب یک رول ۱۰ متری کاغذ دیواری فقط بین ۲ تا ۵ هزار تومان است و در مقابل ضمانت کاری ارائه شده توسط نصابان حرفه ای بسیار ناچیز است.

منبع: نصاب کاغذ دیواری در غرب تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در جنت آباد می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در جنت آباد

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در ونک می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در ونک



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در شهرک غرب می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در شهرک غرب

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در جنوب تهران می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

تلفن اختصاصی:۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: نصاب پارکت در جنوب تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در شمال تهران می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

تلفن اختصاصی:۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: نصاب پارکت در شمال تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی برای انواع ساختمان ها اعم از منزل، ادارات، هتل ها، تالارها، کلینیک ها و … می باشد.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت، در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت است که دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در تهران می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد

کفپوش پارکت چندین سال است که به بازار کفپوش ها وارد شده و در زمانی کوتاه به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است که این نشان دهنده ی اهمیت زیبایی واهمیت وجود کفپوش در منزل است. به ویژه نوع لمینت این کفپوش ها که دارای عمر طولانی و کیفیت بسیار عالی و کاملا بی صدا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

توجه:
انتخاب یک پارکت یا لمینت با کیفیت و قیمت بالا بدون انتخاب یک نصاب پارکت خوب و حرفه ای، هدر دادن زمان و پول شماست.

 

نصاب لمینت کسی است که با توجه به نوع و طرح و نقشه ی پارکت، کار خود را انجام می دهد و نقش بسیار کلیدی و موثری را در نمایش زیبایی لمینت و پارکت ایفا می کند.

آماده سازی محیط برای نصب پارکت از جمله کارهایی چون صاف و صیقلی کردن کف زمین (جایی که پارکت نصب می شود)، پوشش کف زمین با فوم برای ایجاد عایقی مناسب، آغشته کردن چسب به کف که این مورد برای نصب پارکت معرق کاری شده است، همه ی این موارد از مهمترین نقش های نصاب پارکت است.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کفپوش منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت ، دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در شرق تهران می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصب لمینت توسط نصاب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کف منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در شرق تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

شرکت آرین آرایه در زمینه فروش و ارائه خدمات پارکت و لمینت ، دارای گروهی مجرب و متعهد از نصاب پارکت در غرب تهران می باشد و با سابقه در ارائه خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در پروژه های بزرگ و کوچک و همچنین نصب پارکت و نصب لمینت سریع با بهترین و پایین ترین قیمت نصاب پارکت در سراسر ایران در ارائه هر چه بهتر خدمات می کوشد.

شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و پارکت و لمینت در تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آرین آرایه تماس بگیرید تا بهترین کیفیت نصب پارکت و نصاب لمینت را به طور محسوس و تضمینی تجربه کنید.

در این شرکت نصاب های پارکت به صورت حرفه ای انتخاب شده اند که میتوانند کار نصب و دکوراسیون کف منزل یا محل کار شما را به صورت حرفه ای و زیبا در بیاورد.

منبع: نصاب پارکت در غرب تهران

 



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 بشر موجودي زيبا طلب مي باشد وهمواره در طول تاريخ در تلاش بوده است تا با به كار گيري ابزار هاي مختلف، زيبايي را براي خود به ارمغان آورد.

يكي از دستاورد هايي كه در زمينه ي زيبا سازي منازل و خانه ها پديد آمده است صنعت كفپوش مي باشد. كفپوش ها انواع متفاوتي دارند كه يكي از محبوب ترين هاي كفپوش ها، كفپوش لمينت و پاركت است.

كفپوش پاركت و لمينت در زماني كوتاه به محبوبيت بسيار زيادي رسيده است كه اين نشان دهنده ي اهميت زيبايي واهميت وجود كفپوش در منزل است.

نصاب پاركت و نصاب لمينت كار نصب پاركت و لمينت را انجام مي دهد و نقش بسيار كليدي و موثري را در زيبا جلوه دادن كفپوش ايفا مي كند.

نصاب پاركت آماده سازي محيط براي نصب پاركت از جمله كارهايي چون صاف و صيقلي كردن كف زمين (جايي كه پاركت نصب مي شود) انجام مي دهد.

پوشش كف زمين با فوم براي ايجاد عايقي مناسب، آغشته كردن چسب به كف كه اين مورد براي نصب پاركت معرق كاري شده است، همه ي اين موارد از مهمترين نقش هاي نصاب لمينت و پاركت است.

منبع: نصاب پاركت



:: برچسب‌ها: نصاب پارکت , نصاب لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

پارکت چیست ؟ کفپوشی است از جنس چوب که بصورت صفحات نازک ساخته شده است و جهت کاور کردن سطح زمین بکار می رود. و نصاب پارکت به درستی باید ان را نصب کند. این کفپوش چوبی به دلیل زیبایی خاصی که دارد توانسته به سرعت در بین مشتریان جای خود را باز کند. همه ساله پارکت های مختلف توسط برندهای مختلف در طرح های  گوناگون و متناسب با سلیقه مردم در حال تولید شدن هستند. این کفپوش پر طرفدار متناسب با هر مکانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. منازل مسکونی، اماکن تجاری، فروشگاهها و غیره جزو مصرف کنندگان پارکت هستند. پارکت های مورد استفاده در فروشگاهها باید با کیفیت بالا انتخاب شوند. زیرا با رفت آمد بالای مشتری به مرور لایه های زیادی از روی آن از بین می رود. البته این موضوع برای هر پارکتی با هر کیفیتی اتفاق می افتد ولی باید در نظر داشت که با انتخاب درست پارکت می تواند مدت زمان رسیدن به این مرحله را به تعویق انداخت. پارکت در برابر آب حساس است و تماس آن با آب می تواند سبب تورم آن شود. بنابراین برای تمیز کردن آن نباید از آب یا پارچه خیس استفاده شود. پارکت را بعد از نصب ساب زنی می کنند. پارکت بعد از اینکه روی سطح زمین قرار گرفت و چسب زیر آن خشک شد ساب زده و سپس با لاک درزهای آن را می پوشانند. اشیاء نوک تیز می تواند سبب کنده شدن چوب شده و روی پارکت اثر برجای می گذارند. بنابراین به مرور زمان سطح روی پارکت دچار آسیب می شود و می بایست هر چند مدت یک بار روی آن ساب زده شود. (شاید هر ۲ یا ۳ سال یک بار) این کار سبب صاف و صیقلی شدن آن می شود.

مرغوبیت و قیمت پارکت به نوع چوب آن بستگی دارد. مثلاً چوب گردو می تواند قیمت بالایی داشته باشد. از انجایی که پارکت را از چوب تهیه می کنند، قیمت آن در مجموع از قیمت لمینت و یا پارکت-لمینت بالاتر است. لمینت صفحاتی مصنوعی هستند که شبیه به پارکت طراحی می شوند ولی از جنس پوب نیستند. لمینت نیز همچون پارکت دارای طرفداران بسیاری است و نسبت به پارکت دارای هم معایب و هم مزیا است. پارکت- لمینت نیز صفحاتی هستند که دولایه بوده و لایه یا سطح زیری لمینت و روی آن یک لایه نازک چوب کشیده شده است. به نسبت پارکت ارزانتر بوده ولی همان زیبایی های پارکت را دارا هستند.

 

نصب پارکت

به نظر می رسد نصب پارکت کار ساده است و نصاب پارکت کار چندان سختی ندارد ولی نصابهای حرفه ای کارشان بسیار سخت است! شاید نصب پارکت ساده به نظر برسد ولی در صورتی نگاه دقیقی به این مسئله داشته باشیم و بخواهیم اوج کیفیت را در کار نصب پارکت مد نظر قرار دهیم، می بینیم که نصب پارکت نکات بسیار زیادی دارد که در صورت رعایت آنها توسط نصاب پارکت می تواند به یک نصاب حرفه ای تبدیل شود. بعضی از مراحل نصب پارکت را در زیر می بیند.

زیر سازی

در صورتی که زیر کار به هر دلیلی صاف نباشد کار نصب پارکت با مشکل روبرو می شود. بسته به میزان خرابی سطح زیر کار عملیات ترمیم متفاوت است. سرامیک های کنده شده، کف آسیب دیده و غیره می بایست قبل از شروع عملیات نصب پارکت رفع شوند. مثلاً شاید لازم باشد بعضی جاها سیمان شود و صاف گردد. سپس مرحله بعدی مرحله فوم گذاری است که سبب میشود هم پارکت خوب نصب شود و هم نقش عایق صدا و حرارت را خواهد داشت. بعد از فوم گذاری نوبت چسباندن پارکت با چسب و یا قفل کردن قطعات در هم است. در این مرحله بسته به نوع پارکت استراتژی نصب متفاوت می شود، برخی از پارکت ها را باید با چسب مخصوص چسباند و برخی دیگر نیاز به چسب ندارند و می بایست از طریق نری- مادگی در هم قفل شوند.

بعد از چسباندن پارکت نوبت به درز گیری است که این کار با لاک انجام می شود. این کار لغزش و تکان خوردن و صدا دادن پارکت ها را در اثر راه رفتن روی آن ها کم می کند.

منبع: پارکت چیست ؟

تلفن اختصاصی:09129215307



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نکات مهم در نصب کاغذ دیواری حرفه ای

 

نصب کاغذ دیواری یک کار حرفه ای است که فقط نصاب کاغذ دیواری ماهر و حرفه ای از عهده آن بر می آید.

هر کسی ممکن است متوجه نشوند که نصب کاغذ دیواری به صورت حرفه ای انجام شده است یا خیر. در این مقاله می خواهیم برای شما نکات مهم در نصب کاغذ دیواری حرفه ای را به صورت مختصر توضیح دهیم تا شما بعد از نصب کاغذ توسط نصاب کاغذ دیواری حرفه ای بودن یا نبودن آن را به خوبی تشخیص دهید.

  1. نکته اول این است که بین کاغذ های دیواری نصب شده نباید درز پیدا شود. برای این منظور می بایست کاغذ از بالا با کاغذ کناری کاملا هماهنگ و مماس شود و به همین ترتیب از بالا به سمت پایین حرکت کرده و کاغذ به دیوار متصل شود. دقت شود که کاغذ به هیچ وجه نباید کشیده شود.
  1. نکته مهم دیگر در نصب کاغذ دیواری در رابطه با کاغذ دیواری های رنگی است که نباید لبه نازک سفید کاغذ بین رولها دیده شود که برای این منظور از ماژیک همرنگ برای این درزها استفاده می شود.
  1. مقدار چسب باید متناسب به نوع کاغذ باشد.
  1. غلظت چسب باید متناسب با نوع کاغذ باشد.
  1. کاغذ در گوشه های دیوار با کاتر بریده شود.
  1. نکته مهم دیگر در نصب کاغذ دیواری در جاهایی که دیوار رنگ پلاستیک دارد حتماً از استحکام آن اطمینان حاصل شود در غیر این صورت با بتونه ماستیک کل دیوار کاور شود و بعد آستر بخورد تا نصب کاغذ دیواری به خوبی انجام شود.
  1. حتماً زیر سازی باید بصورت کاملاً درست و حرفه ای انجام شود و تا نصب کاغذ دیواری تا حد ممکن به بالاترین کیفیت برسد. توجه داشته باشید که یک زیرسازی خوب و حرفه ای می تواند بسیار مهم تر از نکات دیگر باشد؛ چرا که یک نصب فوق العاده عالی بدون یک زیرسازی خوب، تمام زحمات نصاب کاغذ دیواری و هزینه شما را از بین خواهد برد، پس به زیرسازی مناسب اهمیت لازم را بدهید.
  1. نوع گچ دیوار از کارفرما پرسیده شود تا اگر پر آهک بود حتماً روی آن پرایمر یا بتونه ماستیک شود.


:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصاب کاغذ دیواری حرفه ای

 

نصاب کاغذ دیواری حرفه ای  دارای ویژگیهای خاصی هستند که سایر نصابان آن را ندارند. برخی از ویژگیهای این نصابان عبارتند از
نصابان حرفه ای کیفیت بالایی در نصب دارند این نصابان با دقت کار کرده و کارآزموده می باشند. نصابان حرفه ای کاغذ دیواری و یا هر نوع دیوار پوش دیگر معمولاً بسیار با سلیقه و خوش ذوق هستند. بعد از نصب کاغذ توسط این نصابان براحتی می توانید تفاوت کار آنها را با نصاب کاغذ دیواری غیرحرفه ای تشخیص دهید. فواصل بین رل های کاغذ دیواری تا حد امکان توسط این نصابان کم می شود و کاغذ دیواری بصورت یک پارچه دیده می شود. بخصوص زمانی که کاغذ دیواری دارای نقش نگار یا اصطلاحً گل دار است ، این کنار هم قرار گیری رلهای کاغذ دیواری اهمیت بالاتری پیدا می کند. گاهی اوقات که رل های کاغذ دیواری رنگهای یکپارچه بصورت تک رنگ دارد مثلاً قرمز ، آبی و یا مشکی ، به احتمال زیاد خطی سفید رنگ بین رل ها مشاهده می شود که نصابان حرفه ای این خطوط را با فنون خاص از بین می برند.
نصاب کاغذ دیواری حرفه ای به زیر سازی کار اهمیت زیادی می دهند و می توانند سطوح ناصاف را کاملاً صیقلی کرده و سپس کار را شروع کنند. نصاب کاغذ دیواری حرفه ای سالهای به احتمال زیاد دارای سابقه طولانی در کار نصابی هستند و تجره کافی در این عرصه را کسب کرده اند. قوام کاغذ های نصب شده توسط آنها بسیار بالاست و کج و کولگی در نصب آن ها دیده نمی شود.

منبع: نصاب کاغذ دیواری حرفه ای 



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

مراحل نصب کاغذ دیواری

برای اینکه مراحل نصب کاغذ دیواری را بدانیم ابتدا باید توضیحی در مورد نصاب کاغذ دیواری بدانیم. ما سعی کرده ایم در طول مدت زمان زیاد بهترین نصابان کاغذ دیواری را انتخاب و تعلیم دهیم تا مشکلات نصب در هنگام عملیات نصابی به حداقل برسند.
نصاب کاغذ دیواری می بایست کاملاً مجرب بوده و بتواند در کمترین زمان با بالاترین کیفیت خدمات نصب ارائه دهد. نصابان این گروه بعد از گذراندان مراحل مختلف آزمون در جنبه های مختلف آموزش لازم را دیده اند. همشهریان عزیز تهرانی بعد از اینکه درخواست نصاب را با شماره های بالا مطرح نمودند می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را از نصاب مورد نظر چه از نظر کاری و چه اخلاقی با ما در میان بگذارند.
زیر سازی : در مواردی که یک دیوار دچار نم شده می بایست نم از منبع برطرف شود. در صورتی که این کار بصورت سطحی انجام شود با پس زدن نم مجدداً کار دچار مشکل می شود.
بسیاری از دیوارها نیز دارای سطوح صاف بنابه دلایل مختلف نیستند که می بایست قبل از انجام کار زیر سازی آن درست شود.
بعد از اینکه کار زیر سازی انجام شد. کیفیت نصب کاغذ دیواری تا حدود زیادی به زیر سازی درست وابسته است.
بخشهایی که تازه گچ شه اند باید با استفاده از روغنی به نام الیف تیمار شوند. این روغن برای زیر سازی قبل از نقاشی هم استفاده می شود. در صورتی که تمام دیوار گچ باشد نیز می بایست قبل از نصب با روغن الیف زیر سازی شوند. بعد از انجام این کار می بایست دیوار را بررسی کنید که دارای ترک ، چاک و یا آسیب نباشد. در این صورت نوبت به بتونه کاری می رسد. در صورتی که دیوارها پس از بتونه کاری دارای بخشهای تیره و روشن شه باشند ممکن است از زیر کاغذ دیده شوند. این مشکل بخصوص در رابطه با کاغذ های نازک بیشتر مشاهده می شود. برای این منظور می بایست یک دست رنگ در حد آستر برروی دیوار بزنید. می توانید منظور کمی سریش و چسب کاغذ دیواری درست کنید و آن را با قلموی بزرگ به دیوارها بکشید. تا آلودگی ها و یا گردو خاک از دیوار پاک شود.
آماده سازی چسب
آغشته کردن کاغذ ها به چسب
شروع عملیات نصب

مزیت های کاغذ دیواری

مزیت های کاغذ دیواری در تنوع در رنگ در کاغذ دیواری بسیار بالا بوده و سرعت نصب بسیار زیاد است. دانستن این مزیت ها به

مراحل نصب کاغذ دیواری کمک میکند.
از نظر زیبایی کاغذ دیواری می تواند با سلیقه بسیاری از افراد متناسب باشد. بسیاری از انواع آن قابل شستشو بوده و برخی انواع آن از نظر زیستی سازگار با محیط است ( نان وون) از نظر طیف قیمت با بودجه های متفاوت قابل تطابق است.یک نصاب کاغذ دیواری باید با مزیت های کاغذ دیواری و نحوه نصب صحیح کاغذ دیواری آشنایی داشته باشد.

منبع: مراحل نصب کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

کاغذ دیواری یکی از اداوات تزئینی مدرن ساختمان هاست که زیبایی یک ساختمان را چندین برابر میکند و اکثر افراد با هر میزان بودجه ای تلاش میکنند که حداقل چند قسمت کوچک از دیوارهای منزل خود را کاغذ دیواری می کنند. در این میان میزان قیمت نصاب کاغذ دیواری نیز یکی از سوالاتی است که برای افراد پیش می آید که قیمت نصاب کاغذ دیواری چگونه محاسبه میشود. نصاب کاغذ دیواری به اندازه طرح و مدل کاغذ دیواری مهم و حیاتی است. به گونه ای که اگر شما بهترین و گران ترین قیمت ترین کاغذ دیورای را بخرید اما یک نصاب کاغذ دیواری خوب کاغذ شما را نصب نکند زیبایی کاغذ شما هیچ نمایی نخواهد داشت و بلکه منزل شما بدون کاغذ دیواری زیباتر می بود.
نکته این جاست که نصب کاغذ دیواری یک کار تخصصی و تجربی است که هرکسی از پس آن برنمی آید. این که رول های کاغذ دیواری همه با هم هماهنگ و در کنار هم فیت شوند بدون اینکه روی هم بیایند، زیر سازی دیوار به خوبی انجام شده باشد به گونه ای که حتی به اندازه یک سوزن ناهماهنگی وجود نداشته باشد و … همه این نکات نشان از اهمیت انتخاب یک نصاب کاغذ دیواری خوب، دانستن تفاوت بین نصاب کاغذ دیواری حرفه ای و غیر حرفه ای و اهمیت میزان قیمت نصاب  کاغذ دیواری است که یک فرد عاقل به آن کم توجهی نمی کند و در انتخاب نصاب کاغذ دیواری دقت زیادی خواهد کرد.

در واقع قیمت نصب کاغذ دیواری ارتباط مستقیم با حرفه ای و یا آماتور بودن نصاب کاغذ دیواری دارد اما با این حال از یک رنج قیمت کمتر و یا فراتر نیست. قیمت نصاب کاغذ دیواری را اتحادیه و یا صنف تعریف نمی کند قیمت نصب را سابقه و تجربه و سطح حرفه ای بودن نصاب ها تعیین می کند. هرچه نصابی حرفه ای تر و مجرب تر باشد به واسطه وقت و دقتی که صرف کارش می کند اجرت بیشتری هم طلب می کند اما با این حال گفتیم که اجرت نصاب کاغذ دیواری و هزینه نصب هر رول کاغذ دیواری از یک رنج قیمت کمتر و بیشتر نیست. قیمت نصب کاغذ دیواری در رول های کاغذ دیواری با عرض ۵۳ سانتی متر و طول ۱۰ متر معمولا از ده هزار تومان شروع و تا ۲۰ هزار تومان متغیر است. قیمت نصب کاغذ دیواری برای رول های با عرض ۷۰ سانتی متر نیز از ۱۵ هزار تا ۳۰ هزارتومان در هر رول می باشد. ما توصیه می کنیم که فریب نصابهای کاغذ دیواری ارزان قیمت را نخورید تا برایتان پشیمانی به بار نیاورند و سعی کنید تا بهترین نصاب کاغذ دیواری کار نصب کاغذ دیواریتان را انجام دهد تا از کیفیت نصب کاغذ دیواری خود لذت کافی و وافی را ببرید.
شرکت آرایه آرین ارائه دهنده خدمات فروش و نصاب کاغذ دیواری با مصاحبه آزمون عملی از نصاب کاغذ دیواری،آن ها را به دو سطح نصاب کاغذ دیواری حرفه ای و نصاب فوق حرفه ای تقسیم کرده است. همچنین شرکت با هدف افزایش مشتری قیمت نصاب کاغذ دیواری را به شرکت با هدف افزایش مشتری قیمت نصاب کاغذدیواری را با بهترین کیفیت در سراسر ایران ارائه می دهد.

منبع: قیمت نصاب کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: قیمت نصاب کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد