نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

هزینه بازسازی ساختمان

 

شاید از محل زندگی یا کار خود خسته شده اید و به دنبال این هستید که جابه جا شوید ولی شرکت آرین آرایه به شما پیشنهاد فوق العاده ای ارائه می کند. شما با کمترین هزینه بازسازی ساختمان، بازسازی ساختمان خود را به عهده این شرکت بگذارید. هزینه دریافتی بازسازی ساختمان برای نقشه کلی، ترمیم بافت هایی که در مرور زمان فرسوده شده، تغییر دکوراسیون و … دریافت می شود. با کمترین هزینه بازسازی ساختمان شما محیطی زیبا و مدرن دریافت می کنید.

عوامل موثر بر هزینه بازسازی

مقدار هزینه بازسازی ساختمان که شما متقبل می شوید بستگی به نوع و مارک متریال انتخابی شما است که شرکت آرین آرایه در این زمینه انواع برندهای معروف را به شما معرفی می کند و شما با توجه به مقدار بودجه در نظر گرفته و سلیقه خود آن را انتخاب می کنید.

اگر در بازسازی ساختمان، بازسازی آپارتمان، بازسازی خانه قدیمی، بازسازی مسکونی، بازسازی تجاری و یا بازسازی نمای ساختمانخود جدی هستید می توانید با مشورت با کارشناسان متخصص هزینه بازسازی ساختمان را براورد کنید که شرکت آرین آرایه در این زمینه در تمامی نقاط تهران شما را حمایت می کند.

منبع: هزینه بازسازی ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: بازسازي , بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کابینت آشپزخانه مدرن

 

کابینت آشپزخانه امروزه تقریبا به دو دسته کابینت کلاسیک و کابینت آشپزخانه مدرن تقسیم شده است .انتخاب نوع کابینت آشپزخانه بستگی به سلیقه خانواده ها دارد.که خیلی از افراد تمایل بیشتری به کابینت های مدرن دارند.کابینت های مدرن نسبت به کابینت های کلاسیک فضا بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می کند.کابینت کلاسیک به دلیل سبک سنتی داشتن در طراحی سبب میشود فضا بیشتری اشغال کند.کابینت های مدرن را می توان بلندتر و عمیق تر طراحی کرد که مناسب بیشتر برای آشپزخانه های کوچک است.

ساخت کابینت آشپزخانه مدرن

 

 

در بیشتر کابینت آشپزخانه مدرن از دستگیره استفاده نمی شود و به گونه ای طارحی می شود با فشردن درب یا کشو کابینت خود آن باز یا بسته می شود اگر مشتری تمایل به استفاده از دستگیره باشد از دستگیره های فوق العاده ساده استفاده می کنیم.
در کابینت آشپزخانه مدرن بیشتر از ورق های MDF  یا هایلاس استفاده می شود که زیبایی منحصر به فردی دارد. در شرکت آرین آرایه برای ساخت کابینت آشپزخانه مدرن از ام دی اف ایگر اتریش ، ام دی اف نیمن آلمان پلی گلاس ، ام دی اف نیمن آلمان کریستال ، ام دی اف ایشیک ، ام دی اف ای جی تی ترکیه ، ام دی اف آلویک ، ام دی اف فینسا اسپانیا و…..  استفاده می کنند. در مورد نصب کابینت مدرن مانند نصب تمامی کابینت ها اصول خاص خود را دارد.

منبع: کابینت آشپزخانه مدرن



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

آموزش طراحی کابینت آشپزخانه

 

آموزش طراحی کابینت بسیار کار سلیقه ای و با ظرافتی است. در واقع طراحی کابینت از زیر مجموعه دکوراسیون کابینت است. به این صورت که شما برای ساخت کابینت ایتدا باید ان را طراحی کرده و سپس ان را با مواد لازم بسازید.
طراحی کابینت اشپزخانه در واقع چیدمان کابینت ها و نصب درست ان ها میباشد. این که بتوانیم کابینت ها را طوری طراحی کنیم که از تمامی فضای پرتی آشپزخانه استفاده کنیم و هم چنین آشپزخانه نمایی زیبا داشته باشد.

امروزه نرم افزارهای متعدی برای طراحی کابینت وجود دارد مانند:Archicad ، Kitchendraw و ….. که هر کدام از این نرم افزارها امکانات خاص خود را دارند که به طراح کمک میکند بتوان تمام ریزه کاری طرح را اجرا کند.به طور کلی اجرا کابینت در دو مرحله طراحی و نصب انجام می شود.نکاتی را درباره آموزش طراحی کابینت برای شما عنوان می کنیم.

مراحل طراحی کابینت آشپزخانه

 

برای طراحی کابینت آشپزخانه در مرحله اول باید از فضا مورد نظر اندازه گیری شود و پلان آن انجام شود سپس ترسیم طرح اولیه که پیش طرحی برای مشتری است ،که اصول فنی و نظر مشتری را روی آن اعمال می کنیم.در واقعه پیش طرح برای ایجاد ذهنیت قبلی از طرح اجرایی برای مشتری است.طرح نهایی را با نرم افزار مورد نظر اجرا میکنیم و در اختیار سازنده قرار می دهیم.
بعد از ارائه طرح نهایی به سازنده آن با توجه به جنس و نوع انتخابی کابینت بدنه کابینت ، در و صفحه و دیگر قسمت ها را با توجه به اندازه های داخل عملیات برش کاری را انجام می دهد و در انتها به مرحله لبه چسبانی،سوراخ زنی و شیار زنی و …. میرسد.تیکه های برش خورده را مونتاژ  کرده و هماهنگی و انتقال و نصب کار انجام می شود.مراحل ساخت کابینت به نظر ساده می آید ولی کار پیچیده است.

منبع: آموزش طراحی کابینت آشپزخانه



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

امروزه خیلی ها به دلیل تنوع و زیبایی کاغذ دیواری ها تمایل بیشتری به استفاده از آن به جای رنگ دارند. شرکت آرین آرایه در زمینه فروش کاغذ دیواری فعالیت گسترده ای دارد که به شما کمک می کند بهترین و زیباترین طرح را انتخاب نمایید. پس از خرید، تیم حرفه ای کاغذ دیواری را برای شما نصب می کنند. این شرکت از کاغذ دیواری های با برند ایتالیایی، آلمانی و …  ارائه می کند. فروش کاغذ دیواری در این شرکت تضمینی می باشد.

رنج قیمت کاغذ دیواری

شرکت آرین آرایه برای فروش کاغذ دیواری برندها و طرح های مختلفی که ارائه می کند، که این امر موجب فراهم بودن رنج وسیع  قیمت کاغذ دیواری شده است و با انتخاب طرح و برند مورد نظر شما کارشناسان ما قیمت را برآورد کرده و فاکتور نهایی را در اختیار شما قرار می دهند و با نهایی شدن انتخاب شما در کمترین زمان نصب کاغذ دیواری در محل مورد نظر انجام می شود.

منبع: فروش کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

کسانی که به دنبال تنوع و تغییر دکوراسیون هستند می توانند از پارچه دیواری استفاده کنند. پارچه کشی برروی دیوار متفاوت با کاغذ دیواری است و شما می توانید آن را با مبلمان یا روتختی و … خود هماهنگ نمایید.تنوع و رنگ های متنوعی در زمینه وجود دارد که می توانید با سلیقه خود آن را انتخاب نمایید.

مزایای پارچه کشی روی دیوار

یکی از مزایای مهم پارچه دیواری آکوستیک بودن آن است که سبب جلوگیری از انعکاس صدا ، خروج صدا و ورود صدا از دیوارهای آپارتمان ها است. یکی از مزیت های این پارچه ها عایق سرما و گرما نیز است. با استفاده از پارچه کشی روی دیوار نیازی به تعمیر و زیر سازی دیوار نمی باشد.

نصب پارچه کشی روی دیوار

نصاب های حرفه ای شرکت آرین آرایه، پارچه انتخابی شما را بروی دیوار تنظیم کرده و لبه های پارچه را با استفاده از نمد بهداشتی الیاف بدون هیچ گونه برآمدگی نصب می نمایند. در نصب پارچه دیواری از هیچ گونه چسب و نواری استفاده نمی شود.

منبع: پارچه کشی روی دیوار

 



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

 

تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری در بازار بسیار زیاد است. یکی از پرطرف دارترین آن کاغذ دیواری سه بعدی است. قسمتی از کاغذ دیواری ها سه بعدی دارای سایه روشن است که از فاصله به آن نگاه میکنید برجسته به نظر می آید. برای انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی باید نورپردازی را به گونه ای تنظیم نمایید که سه بعدی بودن آن ملموس تر باشد.
شرکت آرین آرایه ارائه دهنده خدمات اجرا و نصب کاغذ دیواری تنوع زیادی را در طرح و رنگ انواع کاغذ دیواری دوبعدی و سه بعدی فراهم آورده است.

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

  کاغذ دیواری سه بعدی را برای فضاهای پذیرایی، اتاق و در کل فضاهای بزرگ استفاده می کنند که بتواند زیبایی خود را به خوبی نمایش دهد. شرکت آرین آرایه تنوع زیادی در کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی، اتاق کودک و … دارد که با انتخاب یک طرح زیبا و شیک فضا منزل خود را دگرگون کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع: کاغذ دیواری سه بعدی



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

پارچه دیواری در بازار توسط  شرکت ها و عمده فروش ها صورت میگیرد. در عمده فروشی پارچه دیواری معمولا تنوع و انواع مختلف موجود نیست و خدمات خاصی ارائه نمیگردد.

به این دلیل مردم بیشتر تمایل دارند از شرکت های پارچه دیواری بازدید کنند که تنوع در آن را میتوانند از نزدیک ببینند و در رابطه با دکوراسیون ان ها با مشاوران مشورت کنند. فروش پارچه دیواری در شرکت ها به صورت متری میباشد و در رابطه با قیمت پارچه دیواری میتوان گفت برای هر نوع و جنس پارچه دیواری و بسته به متراژ شما متفاوت است ولی در حالت کلی برای هر رنج قیمتی پارچه دیواری موجود است.

شرکت های ارائه دهنده پارچه دیواری خدمات مربوط نصب پارچه دیواری و گارانتی خدمات را برای خریداران خود در نظر میگیرند.

فروش پارچه دیواری آرین ارایه

 

شرکت ارین ارایه  با بیش از چند سال فعالیت در زمینه پارچه دیواری و فروش پارچه دیواری در طرح ها و مدل های مختلف به عنوان بهترین برند دکوراسیون ایران شناخته شده است. این شرکت با داشتن طراحان مجرب و نصابان حرفه ای در زمینه نصب پارچه دیواری و ارائه مشاوره در خدمت مشتریان عزیز است. فروش پارچه دیواری در تمامی مناطق تهران به صورت عمده و یا متری در طرح های مختلف با بهترین کبفیت صورت میگیرد. با تماس با دفتر مرکزی و بازدید از انواع و مدل های پارچه دیواری سفارش خود را بفرمایید تا نمایندگان مناطق مختلف به منطقه مورد نظر شما رسیدگی کنند و مشاوره های لازم را ارئه دهند.

منبع: فروش پارچه دیواری

 


:: برچسب‌ها: فروش پارچه دیواری , پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

مزایای بازسازی

 

امروزه ایجاد مقداری تنوع در زندگی یکنواخت شهری امری ضروری و غیر قابل انکار است. بازسازی ساختمان یکی از این راههای ایجاد تنوع در محیط زندگی است و با دانستن مزایای بازسازی می توان انگیزه لازم برای شروع یک زندگی بهتر در محیطی زیباتر را پیدا کرد.

جلوگیری از ریسک جابجایی
وقتی شما یک بنا را بازسازی می کنید به عمر مفید آن می افزایید.
در بسیاری موارد ترک محل سکونت یا کار به دلیل کهنگی و قدیمی شدن برای ما خسارات بسیار زیادی خواهند داشت. در بسیاری موارد ما نمی توانیم محل سکونت خود را ترک کنیم و آن دلایل متعدد دارد. وابستگی به محل زندگی گاهی سبب می شود که ما نتوانیم برای نو شدن خانه یا محل کار آن را تغییر دهیم. مثلاً شما در محله ای زندگی می کنید که همه نوع امکانات رفاهی را دارد و مناسبترین مکان برای شما محسوب می شود بنابراین ضعف ساختمان شما دلیل قانع کننده ای برای تعویض آنجا نیست و بنابراین تنها گزینه مناسبی که مطرح می شود این است که ساختمان خود را بازسازی کنید. این کار سبب می شود بدون وارد آمدن خسارات ناشی از جابجایی ساختمان با هزینه ای به مراتب کمتر از جابجایی ، در محل خود محیط را نو کنید.
این روزها مردم کمتر ریسک جابجایی را به خود می دهند و سعی می کنند در همان محل زندگی خود اقدام به نوسازی و بازسازی ساختمان خود نمایند

داشتن ساختمانی با نمای دلخواه
بازسازی این امکان را به شما می دهد که محیط را طبق دلخواه خود بازسازی و دکور کنید. این موضوع در خرید خانه وجود ندارد و شما ناچارید در هنگام خرید سلیقه سازنده را بپذیرید و یا سلیقه های نزدیک به خود را انتخاب کنید . ولی هنگامی که شما اقدام به بازسازی خانه قدیمی خود می کنید می توانید هر آنچه را که مد نظر دارید در منزل قدیمی خود پیاده کنید. بازسازی منازل قدیمی و بازسازی آپارتمانهای قدیمی یک کار تخصصی است که بسیاری از شرکت ها در این زمینه فعالیت دارند.

بازسازی ساختمان با بهترین قیمت

شما می توانید قبل از اقدام به بازسازی حتماً از مشاوران زبده در این زمینه مشاوره بگیرید تا با توجه به هزینه در نظر گرفته شدن توسط شما برای بازسازی منزل بتوانند بهترین پیشنهاد را ارائه دهند.
بازسازی ساختمان شامل بازسازی ساختمان بصورت جزئی و بصورت کلی است. در بازسازی کلی که معمولاً برای خانه های بسیار قدیمی صورت می گیرد ، به دلیل گذشت زمان بسیار ، بخشهای آسیب دیده بیشتر هستند و همچنین به دلیل تغییر در سلیقه و سبکها بسیاری از بخشها باید تغییر کرده و تیغه بندی ها و حتی قسمتهای مختلف ممکن است جابجا شوند. مثلاً آشپزخانه های قدیمی اپن نبوده اند و این می تواند در بازسازی خانه به سبک جدید تغییر نماید.

منبع: مزایای بازسازی

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان , مزایای بازسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نوسازی و بازسازی

 

انسان,این مخلوق اعجاب انگی خداوند که مجموعه ی بینظیری  از زیبایی ها و احساسات پاک است همواره در دوران زندگی و حیات خود دست به انجام اعمال و رفتارهایی حیرت آور برای برطرف سازی نیاز های خود زده است که سبب تفاوت این موجود با دیگر جانداران شده است.

به طور کلی اقدامات انسانی بر اساس نیازهای او شکل می گیرد,یکی از نیازهای بشر نیازبه نوزیستیو نواندیشی است.

یکی از دستاوردها و فعالیت هایی که بر اساس نیاز و تمایل انسان به نوزیستی صورت گرفته است نوسازی و بازسازی محل زندگی(بازسازی ساختمان),خانه می باشد که حس نو بودن را به ما القا می کند و می تواند بسیار مهیج ودلپذیر باشد.

اما سوال اینجا مطرح می شود,که چرا نوسازی و بازسازی ؟ و چرا نمی توانیم ساختمان یا خانه ای جدید و تازه بسازیم و از این طریق از طراوات و نو بودن را درک کنیم؟ در جواب قطعی و مسلم این سوال باید گفت اگرچه این را ممکن است بهتر به نظر برس اما بر خلاف بازسازی و نوسازی نیازمند صرف هزینه های بالا و سپر کردن زمانی طولانی می باشد, پس این روش نمی تواند راه حلی مناسب و آسان برای نوسازی و بازسازی عموم باشد و در بسیاری از مواردبازسازی خانه قدیمی بسیار مفید است.

نوسازی و بازسازی بخش های مختلفی از ساختمان و خانه و بازسازی آپارتمان شما را در بر می گیرد و مراحل گوناگونی دارد,در زمینه ی بازسازی و نوسازی سازمان ها و شرکت های مختلفی فعالیت دارند که انسان را در رسیدن به حس تازگی یاری می کنند.

بخش های مختلف باز سازی و نوسازی

 

بخش های مختلف در خانه باعث  تشکیل زمینه ها و بخش های مختلف بازسازی ساختمان و نوسازی شده است که تقریا فعالیت در هر بخش آن تخصصی و نیازمند مهارت های منحصر به فرد است.

بازسازی ساختمان می تواند از بیرون آن  یعنی برای بازسازی نمای ساختمان شروع شود و سپس به بخش های درونی آن وارد شود که  از بخش های مختلف باز سازی و نوسازی می باشد.

همچنین بازسازی و نوسازی شامل بخش های مختلفی مثل بازسازی کف,بازسازی سقف ,بازسازی دیوارها,بازسازی سرویس ها و همه ی بخش های خانه شود که در هر یک از این زمینه ها شرکت ها و سازمان های خاصی فعالیت دارند.

منبع: بازسازی و نوسازی

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه کوبی روی دیوار

 

پارچه کوبی روی دیوار به نوعی شبیه به کاغذ دیواری و یا پارچه دیواری می باشد. در پارچه کوبی روی دیوار می بایست به زیرسازی، اهمیت داد، چرا که زیرسازی نامناسب میتواند درکیفیت پارچه کوبی روی دیوار تاثیر بگذارد. شرکت آرین آرایه آماده خدمت رسانی در زمینه پارچه کوبی روی دیوار در سراسر تهران می باشد. پارچه کوبی روی دیوار اصول و قواعدی دارد که اگر بدرستی و به شکل صحیح آن صورت گیرد زیبایی خیره کننده ای خواهد داشت. در واقع پارچه کوبی روی دیوار نسلی از دیوارپوشهاست که طرفداران، زیادی هم دارد. اگر قصد پارچه کوبی روی دیوار های منزل را دارید، به شما توصیه میکنیم تا با مشاوران آرین آرایه حتما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷
۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳
۸۸۳۷۶۵۵۷_۶۰

پوشش پارچه ای دیوار

 

پوشش پارچه ای دیوار از قدیم رایج بوده است که دیوار خود رابا پارچه های مخمل و یا طرح و رنگ های مختلف می پوشاند که نمایی زیبا داشته باشد. کم کم با مرور زمان این پوشش پارچه ای تبدیل به پارچه دیواری شد که به رقابت با کاغذ دیواری پرداخت . کاغذ دیواری در دکوراسیون دخلی امروزی بسیار مطرح است و طرفداران زیادی دارد که این نوع طراحی کم کم جای خود را به پارچه دیواری داد.
پارچه دیواری در واقع همان پوشش پارچه ای است که خود مزایای منحصر به فردی دارد. این نوع پوشش طول عمر نسبتا بیشتری به کاغذ دیواری دارد و در دکوراسیون امروزی حرف اول را میزند چرا که میتوان در طراحی دکوراسیون داخلی حال پذیرای پارچه مبل را با پارچه دیواری هماهنگ کرد.

منبع: پارچه کوبی روی دیوار



:: برچسب‌ها: پارچه کوبی روی دیوار,پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی و تعمیرات ساختمان

 

بیشتر خانه ها نه تنها خانه های قدیمی (بازسازی خانه قدیمی) بعد از چند سال نیاز به تعمیرات دارند.بازسازی و تعمیرات ساختمان شامل نوسازی(نوسازی ساختمان) تجهیزات ساختمان مثل تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است که این تجهیزات همانطور که میدانید با مرور زمان همیشه پیشرفت میکند و با توجه به علم روز و تکنولوژی های جدید تجهیزات پیشرفته میشوند و بعد از چند سال نیاز به تعمیرات ساختمان هستیم که میتواند بهبازسازی ساختمان کمک کند.

مورد دیگر برای تعمیرات ساختمان میتواند تعویض لوله ها و یا اب پس دادن به دیوارها باشد که نیاز به تخریب قسمتی از خانه و تعمیرات ان داریم. بازسازی ساختمان از تعمیرات ساختمان صورت میگیرد که به تغییر دکوراسیون و دیوار کشی و تیغه بندی و … میباشد.

تعمیرات آپارتمان

 

در اپارتمان ها معمولا یک نقص کوچک میتواند برای همه ی اعضای اپارتمان همه گیر باشد و تعمیرات اپارتمان به صورت کلی برای همه اعضای ساختمان و اپارتمان صورت گیرد. در اپارتمان های قدیمی معمولا آسانسور موجود نمیباشد و امروز نیاز مردم به اسانسور همه گیر شده است پس این اپارتمان نیاز به بازسازی دارد و در موارد دیگر میتوان به تعمیرات راه پله ها و دیوارهای پارکینگ، سقف پارکینگ،درب اتوماتیک پارکینگ و .. که باعث میشود تعمیرات اپارتمان  را انجام دهیم.

شرکت پرشین دکور نماینده شرکت ارین ارایه در زمینه بازسازی ساختمان و بازسازی اپارتمان شما میتواند با مشاورین خود شما را راهنمایی کند و بهترین مشاورین را به شما معرفی کند.

منبع: بازسازی و تعمیرات ساختمان



:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نوسازی ساختمان

 

به طور کلی به کلیه اموری که باعث نوسازی و مرمت ساختمان شود و بنای فرسوده ای را نوتر و زیباتر سازد نوسازی ساختمان یا بازسازی ساختمان میگویند. بازسازی ساختمان میتواند جزیی و یا کلی باشد. اگر بازسازی منزل و یا بازسازی آپارتمان شما جزیی باشد بالطبع هزینه آن و نیز وقتی که می‌بایست صرف کرد کمتر خواهد بود و بالعکس اگر بازسازی ساختمان کلی باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای بازسازی و نوسازی منزل و آپارتمان ابتدا می بایست تیم مشاوره و اندازه گیری در محل از جزییات کامل بازسازی منزل شما با خبر شوند و از نزدیک پیشنهادهای شما را بشنوند تا بتوانند پیش فاکتور دقیقی از هزینه بازسازی ساختمان شما داشته باشند.

نوسازی خانه

نوسازی خانه و یا نوسازی ساختمان به طور کلی باید از تعریف بازسازی ساختمان مطلع گردیم این که بازسازی ساختمان به چه معناست و کجا کاربرد دارد و لازم است.

نوسازی خانه شما بسته به قدیمی شدن خانه شما دارد اینکه خانه شما در چه حد نیاز به بازسازی دارد. کاربرد بازسازی ساختمان برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید.

منبع: نوسازی ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

پارچه دیواری

 

 

پارچه دیواری نوعی از پارچه است که  بدون درز بوده و از الیاف مصنوعی و یا طبیعی ساخته شده است. جنس این الیاف می تواند کتان ، ابریشم، ساتن ، مخمل و غیره باشد.

 

 

عکس پارچه دیواری

 

 

برای مشاهده انواع عکس های پارچه دیواری با شرکت تماس گرفته و یا اینکه وارد گالری شوید.

 

 

برای مشاهده انواع آلبومها یا وارد گالری شوید و یا به شرکت جهت ارسال آلبومها تماس بگیرید.

 

 

شرکت آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران ارائه دهنده زبیاترین نمونه های پارچه دیواری در کشور می باشد.  شما می توانید با نماینده پارچه دیواری در شهرک غرب تماس بگیرید.

 

 

عزیزان ساکن شهرک غرب، سعادت آباد، ستارخان، شهران، شهر زیبا، جنت آباد، کوی فراز، کن ، مرزداران ، شهر آرا،

 

 

ویژگیهای پارچه دیواری

 

 

پارچه دیواری دارای ویژگیهای منحصر به فردی نسبت به نقاشی دیوار و یا حتی کاغذ دیواری است. برخی از این ویژگیها را در زیر مشاهده می کنید.

 

 

بدون درز بودن پارچه دیواری

 

 

یعنی اینکه قطعات کنار هم مشخص نیستند یعنی مرزی بین قطعات مشخص نیست . دیوار هر اندازه که باشد بصورت یک پارچه مشاهده می شود.

 

 

 قابلیت شستشو

 

 

دارد یعنی حتی قهوه نیز با شتشو از روی آن پاک می شود.

 

 

دوام زیاد پارچه دیواری

 

 

یکی از ویژگیهای بارز آن است.  این پارچه ها پاره نمی شوند. مگر اینکه وسایل نوک تیز مثل نوک چاقو با آن برخورد شدید کند

 

 

 ضد انتقال آب است

 

 

یعنی اگر دیوار پشت آن نم پس دهد این نم از پارچه رد نمی شود و قابل حس نیست .

 

 

غیر قابل انتشار اشتعال است

 

 

در صورتی که جایی از آن آتش بگیرید آتش را گسترش نمی دهد.

 

 

پارچه دیواری خاصیت اکوستیکی دارد

 

 

یعنی صدا را انتقال نمی دهد

 

 

نصب پارچه دیواری

 

 

پارچه دیواری بسیار آسان و سریع نصب می شود.

 

 

یکی از دردسرهای نقاشی دیوار و یا گچ کاری سختی کار و عدم تمیز بودن انجام کار است که معمولاً در مدت زمان زیاد و ایجاد آلودگی و گرد و خاک و رنگ همراه هستند که از این نظر کاغذ دیواری و پارچه دیواری اینگونه نیستند.

 

 

دفتر مرکزی

 

 

شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دریا

 

 

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

 

 

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

 

 

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

منبع: عکس پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه دیواری ایرانی

 

پارچه دیواری ایرانی در بازار توسط شرکت آرین آرایه تهیه و عرضه می شود. جنس پارچه دیواری ایرانی نسبت به پارچه دیواری خارجی دارای تفاوتهایی می باشد. اما قیمت پارچه دیواری ایرانی مراتب ارزان تر در قیاس با پارچه دیواری های خارجی دارد.

پارچه دیواری در دکوراسیون ایرانی

 

چرا پارچه دیواری این همه طرفدار پیدا کرده ؟
شیک بودن و زیبایی دکور منزل خواسته همه ماست. اما چگونه به این زیبایی دست پیدا کنیم‌؟  پارچه دیواری با گرما و متنوع بودن طرح و رنگ یکی از  زیبا ترین دیوارپوش های موجود در دنیاست. کشورهای اروپایی سالهاست که از پارچه دیواری, این دیوارپوش زیبا وشیک استفاده میکنند, اما در ایران اندکی هست که این کالای زیبا لوکس و دکوراتیو بازار کاغذ دیواری را کمی مختل کرده و بازار در دست گرفته.

منبع: پارچه دیواری ایرانی



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نمایندگی پارچه دیواری

 

شرکت دکوراسیون آرین آرایه نمایندگی شرکتهای داخلی و خارجی پارچه دیواری می باشد. نمایندگی پارچه دیواری در تهران شرکت آرین آرایه بزرگترین برند دکور کابینت در ایران میباشد و در همه جای تهران نمایندگی دارد و در هر نقطه از تهران که هستید تماس بگیرید نمایندگان ما برای بازدید به محل مورد نظر مراجعه میکنند.

پارچه دیواری را از کجا تهیه و نصب کنیم ؟

 

شرکت آرین آرایه مفتخر است که کار فروش و عرضه و نیز نصب پارچه دیواری را به طور اختصاصی و بسیار حرفه ای در تهران و شهرستان ها هدایت کند. برای تهیه و خرید پارچه دیواری و نیز نصب پارچه دیواری با شرکت آرین آرایه بهترین شرکت دکوراسیون در ایران تماس بگیرید.

نصب پارچه دیواری می بایست توسط نصاب های زبده صورت گیرد تا زیبایی هرچه بیشتری داشته باشد. نصب پارچه دیواری خیلی دشوار نیست اما نمیتوان گفت که آسان هست. نصب پارچه دیواری اگر توسط نصابهای حرفه ای صورت گیرد قطعا در زیبایی هر چه بیشتر کار تاثیر میگذارد.

قیمت پارچه دیواری در ارین ارایه

 

قیمت پارچه دیواری خیلی به جنس و برند تولید کننده آن پارچه دیواری مربوط می شود. قیمت پارچه دیواری های ایرانی معمولا بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است و قیمت پارچه دیواری های خارجی و بالطبع مرغوب تر از ۳۰۰ هزار به بالا در هر متر می باشد. قیمت انواع پارچه دیواری ایرانی و خارجی را می توانید از شرکت آرین آرایه درخواست کنید.

 

منبع: نمایندگی پارچه دیواری

 


:: برچسب‌ها: نمایندگی پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

ویژگی های پارچه دیواری

۱) آیا پارچه دیواری نم را عبور می دهد ؟

خیر, یکی دیگر از مزایای پارچه دیواری که آن را از سایر دیوارپوشها تمییز می دهد همین خاصیت ضد رطوبت بودن پارچه دیواری می باشد. پارچه دیواری ها در صورت بروز هرگونه نمناکی یا خیسی در دیوار تغییری در ظاهر نمی دهند و همواره ظاهر خود را حفظ می کنند. بنابر این اگر از ترکیدگی دیوارها توسط نم دیوار ها خسته شده اید پارچه دیواری بهترین گزینه پیش روی شماست.

۲) پارچه دیواری پوست پوست نمی شود و ترک نمیخود !

شاید که نه حتما برای دیوارهای منزل شما هم بارها اتفاق افتاده که پوسته پوسته شده اند و یا ترک خورده حال دیوارها رنگ باشند یا کاغذ دیواری اما چاره چیست ؟ تنها محصولی که می توان به جرات گفت این مشکل را حل کرده همین پارچه دیواری می باشد.

۳) پارچه دیواری خاصیت آکوستیکی دارد :

پارچه دیواری از جمله محصولات دکوراتیو می باشد که در عین زیبایی خاصیت ضد انتقال صدا دارد. پارچه دیواری به دلیل اینکه از الیاف طبیعی می باشد و جنسی پارچه ای دارد بنابراین می تواند تا حد زیادی از انتقال صدا جلوگیری کند.

این ویژگی های پارچه دیواری در مطرح شدن بیشتر پارچه دیواری کمک میکند و همچنین باعث کاربرد پارچه دیواری در موارد بیشتر میشود.

منبع: وِیژگی های پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 کیفیت پارچه دیواری

 

کاغذ دیواری همانطور که از اسم آن بر می آید از جنس کاغذ می باشد در حالیکه پارچه دیواری از جنس الیاف. استحکام پارچه دیواری به مراتب بیشتر از کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری به صورت رولی به فروش میرسد و پارچه دیواری به شکل متری. بنابراین کاغذ دیواری داری درز می باشد ولی پارچه دیواریاگر دیوار در هر سایز و اندازه که باشد بدون درز خواهد بود. از دیگر برتری های پارچه دیواری میتوان به عایق حرارتی بودن آن اشاره کرد. کاغذ دیواری به رطوبت حساس است و پارچه دیواری خیر.

قیمت انواع پارچه دیواری

از لحاظ قیمت پارچه دیواری نسبت به کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسب تری در مقایسه با کاغذ دیواری دارد. ضمنا کاغذ دیواری بر اساس رول حساب میشود درحالیکه پارچه دیواری بر اساس متر. مثلا یک متر در سه متر آن یک واحد محسوب میشود جهت نصب توسط نصاب.پس نصب پارچه دیواری از کاغذ دیواری متفاوت است.

منبع: کیفیت پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

چرا پارچه دیواری شناخته شده نیست  ؟

 

از آنجاییکه برندهای ارایه دهنده کاغذ دیواری در دنیا بسیار بسیار بیشتر از رغیب خود یعنی پارچه دیواری می باشد از این رو سهم بیشتری از بازار دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص داده اند. دوم اینکه پارچه دیواری محصول جدیدتری نسبت به کاغذ دیواری می باشد و در واقع کمتر افرادی با این محصول آشنا هستند. اما قطعا در آینده ای نزدیک سهم بیشتر بازار برای پارچه دیواری می تواند باشد.

پارچه دیواری در طرح های مختلف اجراء میشود و نصب پارچه دیواری به راحتی کاغذ دیواری است ولی کمی متفاوت تر.

همانطور که گفته شد پارچه دیواری مزایای خاص خود را دارد که در کاربرد پارچه دیواری تاثیر بسزایی دارد.

منبع:تعریف پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه دیواری قابل شستشو

 

آیا پارچه دیواری ها قابل شستشو هستند ؟
جواب آریست. مزیتی که پارچه دیواری ها دارند خاصیت ضد رطوبت بودن و قابلیت شستشوی آنهاست. برای شستن پارچه دیواری می بایست از شرکت تولید کننده و یا فروشگاهی که از آن پارچه دیواری را خریداری کرده ایم در رابطه با جنس پارچه دیواری خود سوال کنیم و روش های شستشوی ان را از فروشنده بخواهیم تا ما را راهنمایی کنند. اما معمولا برای شستشو و نظافت اغلب پارچه دیواری ها می توان از آب گرم و یک دستمال تمیز و نرم استفاده کرد.

مقایسه کاغذ دیواری با پارچه دیواری

 

پارچه دیواری یا کاغذ دیواری ؟
شاید حالا که  کمی بیشتر از قبل با پارچه دیواری آشنا شده اید این سوال را بپرسید که پارچه دیواری بخریم یا کاغذ دیواری ؟ این سوال شبیه به این می ماند که بگوییم پراید بخریم یا لامبورگینی ؟ هر دوی آنها وسایل نقلیه هستند اما با تفاوتهای فاحش در زیبایی طراحی و کیفیت. کاغذ و پارچه دیواری نیز چنین حالتی را نسبت به هم دارند. کیفیت زیبایی بدون درز بودن و ده ها خاصیت دیگر همگی سبب شده اند تا پارچه دیواری کالایی لاکچری و فوق شیک برای منزل شما باشد. بنابراین ما ابتدا توصیه می کنیم در صورتی که بودجه بیشتری می توانید هزینه کنید و به شکیل بودن دیزاین منزل و زیبایی و کیفبت هرچه بیشتر بها می دهید ما پارچه دیواری را به شما توصیه می کنیم.
در مورد نصب پارچه دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری میتوان گفت نصب پارچه دیواری متل کاغذ دیواری به راحتی صورت میگیرد ولی نیاز به دقت بیشتر و نصابان حرفه ای تر دارد.

منبع:پارچه دیواری فابل شستشو

 


:: برچسب‌ها: پارچه دیواری قابل شستشو ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

جنس پارچه دیواری

 

پارچه دیواری نوعی دیوارپوش می باشد که همانند کاغذ دیواری برای زیباتر کردن دیوارهای هر محیطی به کار می رود و زیبایی محیط را صد چندان می کند. پارچه دیواری از الیاف طبیعی می باشد و در طرحها و رنگ های متنوع توسط دستگاها و ماشین آلات مخصوص بافت پارچه دیواری تولید می شود. در ایران برندهای معروفی از جمله سوپر بل توانسته اند سهم خوبی را از بازار پارچه دیواری ایران از آن خود کنند.

نصب پارچه دیواری چقدر زمان می برد ؟

 

معمولا افراد دوست دارند هرچه سریعتر عملیات بازسازی منزل و ساختمان از قبیل نقاشی کاغذ دیواری و … پابان باید. نصب پارچه دیواری خیلی زمان نمی برد. هرچند متراژ کار قابل اهیمت است اما ما در مقایسه با سایر موارد مثل نقاشی کردن و کاغذ دیواری کردن سریعتر و بی دردسرتر است و معمولا در متراژهای معمولی طی یک یا دو روز کل عملیات پایان می بابد و بدون دردسر های ریخت و پاش و بوی بد رنگ و تینر که در نقاشی می بایست تحمل کرد.

منبع:جنس پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: جنس پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازدید پارچه دیواری 

 

هفته گذشته بود که همکارم آقای هاشمی من و همسرم رو به منزل برای صرف شام دعوت کرد. حوالی ساعت هشت شب بود که من از مطب برگشتم منزل و با خانمم که اماده شده بود رفتیم منزل آقای دکتر هاشمی. وقنی وارد منزل آقای هاشمی شدم یک لحظه فکر کردم خوابم و دارم خواب می بینم اما نه بیدار بودم. منزل دکتر یکی از زیباترین خونه هایی بود که تو دنیای واقعی میدیدم. دیوارپوش های آقای هاشمی از جنس پارچه دیواری ایتالیایی بود. به قدری شیک و زیبا نصب شده بودند که نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و از دکتر در رابطه به جنس پارچه دیواری های منزلش سوال کردم و همچنین از اینکه از کجا و چه فروشگاهی پارچه دیواری تهیه کرده. دکتر گفت پارچه دیواری ها رو از تهران خریده و ظاهرا تنها یکی دو شرکت پارچه دیواری تولید و عرضه می کنند. می گفت پارچه دیواری ضد رطوبت و قابل شستشو هست. پارچه دیواری هایی که دکتر استفاده کرده بود از چند طرح و رنگ مختلف بود. مثلا برای پشت میز ال سی دی از یک تم ساده پارچه دیواری استفاده کرده بود. برای دیواری های حال و پذیرایی از پارچه دیواری روشن با طرحی شبیه به برگ های گل که محیط رو فوق العاده زیبا کرده بود. دکتر می گفت شرکت آرین آرایه این پارچه دیواری ها رو می فروشه و نصب میکنه. خانمم همون جا ازم قول گرفت که باید ما هم تو همون ماه کل خونرو پارچه دیواری کنیم. چند هفته بعد به شرکت آرین آرایه زنگ زدیم تا مشاورینشون رو برای اندازه گیری و براورد هزینه به منزل ما بفرستن و پس از اندازه گیری و پیش فاکتور کار نصب پارچه دیواری ما هم انجام شد و خودمم و خانمم و بچه ها همه از زیبایی و گرمای پارچه دیواریلذت می بریم.

منبع:  بازدید پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: یازدید پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی خانه

بازسازی ساختمان در کلیه نقاط تهران توسط گروه مجرب پرشین دکور نماینده آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران در این منطقه انجام می شود. بازسازی خانه خود را به دست تیم های مجرب و تحصیلکرده آرین آرایه بسپارید.

بازسای خانه، بازسازی خانه قدیمی و بازسازی ساختمانها در شرکت پرشین دکور نماینده گی شماره ۱ شرکت آرین آرایه با اصول خاصی انجام می شود. تیمهای اجرایی ما تحت کنترل سیستم مرکزی شرکت هستند و با دوربینهای شرکت در محل پروژه کنترل می شوند. کلیه امور مربوط به بازسازی در این شرکت انجام می شود و شما نیازی نیست در هیچکدام از بخشهای بازسازی منزل خود با شرکت دیگری تماس بگیرید

بازسازی ساختمان از صفر تا صد، شامل کلیه امور ابنیه، دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه و غیره ..

انواع بازسازی شامل بازسازی مسکونی،بازسازی تجاری،بازسازی پزشکی و بازسازی نمای ساختمان با بهترین قیمت اجراء میشود.

با نمایندگان ما در این منطقه تماس بگیرید.

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

۸۸۳۷۶۵۵۷

۸۸۳۷۶۵۵۸

منبع: بازسازی خانه



:: برچسب‌ها: بازسازی خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی منزل

بازسازی منزل و یا بازسازی خانه قدیمی موضوعی است که بسیاری از افراد در جامعه درگیر آن خواهند بود. بازسازی یا نوسازی واحدهای فرسوده جز ملزومات بوده و بسیاری از افراد ناگزیر از اجرای آن هستند. زیرا گاهی هزینه جابجایی و تعویض ملک بسیار بالاتر بوده و یا اصلاً به دلایلی امکان این تغییر وجود ندارد. در این حالت اشخاص تصمیم میگیرند که همان مکان قدیمی خود را بازسازی کنند. نکاتی که باید در این جا در نظر داشت این است که اولاً بودجه ما برای این کار چقدر است؟ بعد از تعیین بودجه یک مشاور نیاز دارید که با توجه به بودجه شما بهترین طرح و متریال را پیشنهاد کند بعد از اینکه طرح پذیرفته شد و شما متریال را پذیرفتید می توانید شروع به کار کنید. بازسازی منزل می تواند با هدف استحکام بخشی به یک بنا نیز بکار برده شود. بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان ( یا نوسازی ) به کلیه عملیاتی شامل تیغه بندی، استحکام بخشی به بنا، تغییر در دیوارها، گچ کاری و گچ بری، نقاشی ، کاغذ دیواری و همه امور دکوراسیون داخلی گفته می شود.

بخشهای بازسازی منزل

بازسازی منزل شما می تواند شامل موارد زیر باشد :
بازسازی داخلی
شامل دکوراسیون داخلی منزل ، تغییر در نوع تیغه بندی ها، کف سازی، کف دوبلکس، سقف کاذب و … استفاده از کاغذ دیواری و همچنین طراحی و دیزاین لیوینگ روم را در بر می گیرد. بازسازی داخلی منزل مهمترین و بزرگترین بخش از پروژه بازسازی منزل را شامل می شود.
بازسازی آشپزخانه
مثل کابینت آشپزخانه ، کف آشپزخانه ، لوله کشی ها و … آشپزخانه به عنوان چشم خانه نقش مهمی در زندگی داشته و حتی در زیبایی دکوراسیون داخلی سهم بسزایی دارد. بخصوص امروزه که آشپزخانه ها بصورت اپن می باشند بیشتر در معرض دید هستند. بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها و تخریب دیوارها و قرار دادن کانتر جلوی آشپزخانه می باشد.
بازسازی حمام و دستشویی
یکی از مهمترین بخشهایی که معمولاً در بازسازی منزل مورد توجه است حمام و سرویس بهداشتی است که بیشتر در معرض تخریب و آسیب قرار دارد. این مکانها به دلیل اینکه بیشتر با رطوبت سروکار دارند بیشتر مستهلک شده  و قبل از دیگر قسمتهای منزل نیازمند بازسازی می شوند. بازسازی این بخشها می تواند شامل عایق بندی کف ، دیوارها و سقف باشد و نیز استفاده از وانهای جدید و اتاقکهای شیشه ای باشد. انواع سرامیک ها و روشویی های کلاسیک در حمام و دستشویی می تواند استفاده شود.
بازسازی اتاق خواب و ..
بازسازی خانه های قدیمی و یا بازسازی آپارتمان قدیمی باید با متد روز باشد. یک ویژگی خیلی خوب بازسازی این است که شما در یک محل خاص می توانید با متد روز منزل را دیزاین کنید و دکوراسیون را بروز کنید. در بازسازی ساختمان گاهی تغییر دیوارها و بطور کلی برهم زدن شکل و نقشه منزل نیز می تواند انجام شود و دیزاین منزل و دکوراسیون داخلی منزل کاملاً بروز شود. در طراحی دکوراسیون داخلی در بازسازی می بایست حتماً یک طراح حرفه ای داشته باشید و حتماً طرح های مختلف قبل از اجرا را مشاهده نمایید.

مراحل بازسازی منزل

در بازسازی منزل می بایست هر یک از مراحل با دقت کافی صورت گیرد تا کار گرده نخورده و مدت زیادی درگیر یک پروژه بازسازی نباشید.

مراحل بازسازی عبارتند از
بازدید از محل پروژه
در این مرحله کاشناس امور بازسازی ساختمان از یک شرکت ساختمان به محل پروژه شما اعزام می گردد. در این مرحله کارفرما که شما هستید بخشهای مختلفی که قرار است بازسازی شود را به وی نشان داده و بر سر موضوع مقدار کلی هزینه و متریال مورد استفاده مشورت می کنید
طراحی کد و طرح سه بعدی
در این مرحله از پروژه شما یک طرح اولیه با نرم افزار کد زده شده و یک طرح سه بعدی برای شما ترسیم می شود. پس از مشاهده طرح در صورتی که نیاز به تغییر بود مجدداً طرح برای اصلاح و تایید نهایی فرستاده می شود. بعد از تایید طرح نهایی ، طرح توسط شما امضاء می شود.
صدور پیش فاکتور
یک پیش فاکتور برای شما با توجه به انتخاب متریال برای شما ارسال می شود که قیمت حدودی از اجرای کار در آن محاسبه شده است
عقد قرار داد
در این مرحله بعد از تایید پیش فاکتور قرار داد منعقد می شود و در آن مراحل پیشرفت کار و همچنین نحوه پرداخت هزینه  و مدت زمان انجام پروژه مشخص می شود.

اجرای پروژه بازسازی منزل

در این مرحله تیم های اجرایی شروع به انجام پروژه بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان شما می نمایند.

نکات دیگری در ارتباط با بازسازی را می توانید در بخش مقالات مشاهده کنید.

شرکت آرین آرایه واقع در شهرک غرب – بولوار دریا آماده اجرای پروژه های از صفر تا صد بازسازی منازل می باشد.

تلفن

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

۰۹۱۲۸۳۸۵۴۸۳

منبع: بازسازی منزل



:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کاربرد بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان عبارتست از کلیه عملیات شامل تغییر نقشه ، نوسازی بافت فرسوده، تغییر دکوراسیون ، سقف ، درب ها ، حیاط سازی و …. بازسازی ساختمانباعث می شود که شما بدون تغییر مکان زندگی و یا محل کار با کمترین هزینه در محلی زیبا مشغول به کار و یا زندگی شوید. بسیاری از افراد به این کار بصورت یک حرفه نگاه می کنند. یعنی بناهای قدیمی را خریداری کرده و سپس با بازسازی آن اقدام به فروش می کنند. بازسازی ساختمان همانند بسیاری از مشاغل دیگر یک زوق هنری را نیز می طلبد. نکاتی که می بایست قبل از شروع به بازسازی به آن دقت کنید این است که اولاً چقدر می خواهید هزینه کنید. در مرحله بعد بخشهایی که نیاز به بازسازی ساختمان دارند را مشخص کنید. سپس با یک مشاور و طراح قابل اعتماد و متخصص مشورت کرده و بر طبق سلیقه خود از وی بخواهید که برای شما طراحی انجام دهد. سپس با تعیین متریال ها با مشورت وی بهترین متریال در بازسازی با توجه به بودجه خود پیش بینی کنید و سپس آن را به دست یک گروه متخصص بسپارید تا کار بازسازی ساختمان شما به بهترین نحو انجام شود. برای مطالعه بیشتر در زمینه بازسازی می توانید وارد مقالات شوید.
کلیه امور مربوط به بازسازی ساختمان در بزرگترین برند دکوراسیون ایران “آرین آرایه” انجام می گیرد. شما می توانید در هر نقطه از تهران با نمایندگان ما تماس گرفته و در ارتباط با بازسازی ساختمان خود از ما مشاوره بگیرید.

بازسازی ساختمان – مراحل اجرا

مراحل بازسازی در شرکت آرین آرایه به ترتیب زیر است.
بازدید از منزل یا محل کار شما و تعیین متراژ
اولین مرحله در بازسازی ساختمان شما مرحله بازدید است . در این مرحله متراژ ساختمان شما مشخص شده و نقشه اولیه ترسیم می شود. در این مرحله مشاور از شما در ارتباط با نوع سبک بازسازی و مقدار هزینه ای که می خواهید انجام دهید و حتی اگر متریال خاصی مد نظر دارید سوال می پرسد تا بر اساس آن بتواند طرح ساختمان شما را مشخص کند.
ترسیم نقشه کد
مرحله بعدی ترسیم نقشه کد می باشد که بر اساس اندازه هایی که در مرحله بازدید بدست آمده ترسیم می شود. این نقشه یک پلان از کار شما ارائه می دهد و خود می توانید در ارتباط با تغییراتی که در ذهن دارید بهتر تصمیم بگیرید.
مشورت در ارتباط با متریال مورد استفاده با شما
بعد از ترسیم نقشه با نرم افزار اتوکد در ارتباط با متریال، رنگها و سبک به توافق نهایی رسیده و طرح برای اجرا با تری دی فرستاده می شود.
طراحی با نرم افزار
طراحی فضای سه بعدی با نرم افزار تری دی مکس انجام شده و از زوایای مختلف رندر تهیه می شود.
مشاهده طرح توسط شما ، تایید و یا اصلاح طرح
بعد از مشاهده طرح در این مرحله شما می توانید طرح خود را بصورت نزدیک به واقعی مشاهده نمایید. و در صورت نیاز به تغییرات نهایی قبل از اجرا اقدام کنید.
ارسال پیش فاکتور
در این مرحله برای شما با توجه به طرح نهایی و متریالهای نهایی شده پیش فاکتور صادر می گردد.
عقد قرارداد
بعد از توافقات لازم بر سر قیمت و زمان انجام پروژه قرارداد منعقد شده و طرفین متعهد می شوند تا اجرای کامل پروژه به قرارداد پایبند باشند.
اجرای پروژه بازسازی ساختمان
مهمترین، پیچیده ترین و طولانی ترین مرحله در انجام بازسازی ساختمان مرحله اجرا می باشد که در این مرحله یک تیم متخصص با توجه به نقشه شما با برنامه ریزی مدیر پروژه اقدام به عملیات بازسازی ساختمان شما می نمایند.
شما با امنیت خاطر پروژه خود را به یکی از معتبرترین شرکت های دکوراسیون داخلی یعنی آرین آرایه  بسپارید.

بازسازی ساختمان بخش های مختلف

شامل ، بازسازی منزل، بازسازی خانه، ابنیه، دیزاین، کابینت، دیوار کوب، سقف کاذب، کاغذ دیواری، کف پوش ، تعمیر سازه ها قدیمی ، بازسازی حمام ، بازسازی دفتر کار و …
بازسازی خانه
شامل بازسازی خانه قدیمی واپارتمان قدیمی می باشد. تعویض درب ها و پنجره ها ، تعمیر دیوارها و نقاشی یا کاغذ دیواری ، تعمیر سقف و زیباسازی کف منزل، بازسازی و نوسازی حمام و سرویس بهداشتی از جمله مهمترین اقدامات در بازسازی خانه هستند. بازسازی ساختمان و بازسازی خانه از نظر هزینه بسیار بصرفه تر از تغییر مکان و خرید منزل تازه ساز می باشد. قبل از شروع عملیات بازسازی خانه خود حتماً با مشاوران آرین آرایه تماس بگیرید. شرکت آراین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون داخلی در ایران
ابنیه
به کلیه امور بنایی شامل تخریب دیوار، کف و سقف و نیز دیوارچینی ، کچ کاری و مرمت در بازسازی ساختمان گفته می شود.
دکوراسیون داخلی
شامل دیزاین ، طراحی داخلی، کاغذ دیواری، کف پوش ، کابینت آشپزخانه و غیره گفته می شود.
دفتر مرکزی : شهرک غرب – سعادت آباد – بولوار دریا

تلفن

۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

۰۹۱۲۹۲۱۵۳۰۷

منبع: کاربرد بازسازی ساختمان



:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

تعریف بازسازی ساختمان

 

بازسازی ساختمان به په معناست  ؟
بازسازی ساختمان همانطور که از اسم ان پیداست نوسازی و دوباره سازی است به این صورت که دیگرخانه کوبیده نمیشود در واقع تعمیر خانه قدیمی و تغییر ان به دکوراسیون مدرن و تجهیزات جدید است. بازسازی ساختمان معمولا بر روی خانه های قدیمی صورت میگیرد. یازسازی خانه قدیمی را عده ای هزینه بر میدانند ولی این گونه که می اندیشند نیست به راحتی قابل اجراست. فقط کافی است طرح پیشنهادی خود را پیاده کنید و سپس بر اساس ان طراحان مابازسازی خانه شما را انجام  میدهند.

تعریف بازسازی آپارتمان

 

بازسازی فقط مخصوص بازسازی خانه قدیمی نیست. بازسازی آپارتمان هم صورت میگیرد به این صورت که بیشتر بازسازی نمای ساختمان است. بازسازی نما شامل تغییر سنگ ها و درب و پنجره هاست. این نوع بازسازی بیشتر از نمونه های بازسازی دیگر کاربرد دارد.

منبع: تعریف بازسازی ساختمان



:: برچسب‌ها: بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

ویژگیهای پارچه دیواری

پارچه دیواری دارای ویژگیهای منحصر به فردی نسبت به نقاشی دیوار و یا حتی کاغذ دیواری است. برخی از این ویژگیها را در زیر مشاهده می کنید

ضد ساییدگی و پوسیدگی

پارچه دیواری در مدت زمان بسیار زیاد پوسیده نمی شود و دچار سایش نمی شود.

خاصیت حفظ محیط زیست

از آنجایی که برخی از آنها از الیاف طبیعی تهیه شده اند این پارچه ها دارای موادی هستند که قابلیت تجزیه در محیط را در مدت زمان بالا دارد و بنابراین به طبیعت آسیب رسان نیستند

عایق حرارتی

این پارچه ها از انتقال حرارت چه گرما و چه سرما جلوگیری می کنند.

ضد الکتریسیته ساکن

این پارچه های ایجاد الکتریسته ساکن نمی کنند . شاید خیلی وقت ها حس الکتریسته ساکن را در هنگام راه رفتن روی پارکت ، لمینت و یا موکت را درک کرده این زمانی که به کسی اتصال پیدا می کنید جرقه ایجاد می گردد. این پارچه ها این خاصیت را ندارند.

حفظ ثبات رنگ در برابر نور آفتاب

پارچه دیواری بعد از قرار گیری در برابر نور آفتاب تا مدتها خاصیت رنگ خود را حفظ می کنند و دچار رنگ پریدگی نمی شوند مخصوصاً اینکه در درون فضای خانه باشند و نور آفتات از پنجره حتی ساعتها به آنها بتابد

بدون درز بودن پارچه دیواری

یعنی اینکه قطعات کنار هم مشخص نیستند یعنی مرزی بین قطعات مشخص نیست . دیوار هر اندازه که باشد بصورت یک پارچه مشاهده می شود.

 قابلیت شستشو

دارد یعنی حتی قهوه نیز با شتشو از روی آن پاک می شود.

دوام زیاد پارچه دیواری

یکی از ویژگیهای بارز آن است.  این پارچه ها پاره نمی شوند. مگر اینکه وسایل نوک تیز مثل نوک چاقو با آن برخورد شدید کند

 ضد انتقال آب است

یعنی اگر دیوار پشت آن نم پس دهد این نم از پارچه رد نمی شود و قابل حس نیست .

 غیر قابل انتشار اشتعال است

در صورتی که جایی از آن آتش بگیرید آتش را گسترش نمی دهد.

پارچه دیواری خاصیت اکوستیکی دارد

یعنی صدا را انتقال نمی دهد

پارچه دیواری بسیار آسان و سریع نصب می شود.

یکی از دردسرهای نقاشی دیوار و یا گچ کاری سختی کار و عدم تمیز بودن انجام کار است که معمولاً در مدت زمان زیاد و ایجاد آلودگی و گرد و خاک و رنگ همراه هستند که از این نظر کاغذ دیواری و پارچه دیواری اینگونه نیستند.

انواع پارچه دیواری

 

پارچه دیواری مثل  کاغذ دیواری از انواع مختلف و جنس های متنوعی ساخته شده است. پارچه دیواری نسبت به کاغذ دیواری از زیبایی خاصی برخوردار است و نسب به محیط مورد نظر پارچه دیواری های مختلفی وجود دارد.

 

منبع: ویژگی های پارچه دیواری



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

مزیت های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نسبت به گچ دیوار و یا رنگ دارای مزیت های بسیار زیادی است. برخی از این ویژگیها و مزیت ها را در زیر می بینید.
کاغذ دیواری دارای طرح های متنوعی است دارای رنگ بندی بسیاری است. دارای زیبایی بیشتری نسبت به رنگ و گچ است

بسیار از انواع کاغذ دیواری قابلیت شتسشو دارند

نصب کاغذ دیواری بسیار سریع و به دردسر است

قیمت کاغذ دیواری بسیار بصرفه است.
شما می توانید با یک تماس با نمایندگی مرکزی ما هماهنگی های لازم را انجام دهید.

منبع: مزیت های کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

انواع و مدل های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری انواع سه بعدی ، اتاق خواب ، اتاق کودک، پوستر، کلاسیک، لاکچری و هر نوع کاغذ دیواری دیگر با بیش از ۱۰۰ آلبوم در این شرکت موجود است. انواع نمونه های کاغذ دیواری توسط نماینده آرین آرایه بزرگترین برند دکوراسیون ایران توسط نماینده این شرکت در شهرک غرب موجود است. برای همشهریان تهرانی در نماینده گی های آرین آرایه امکان ارسال آلبوم وجود دارد. ما می توانیم با تماس شما و همانگی آلبومها را در منزل خدمت شما ارسال کنیم. کاغذ دیواری های برندهای مختلف در این نماینده گی موجود است.نصب کاغذ دیواری و قیمت کاغذ دیواری بر اساس نوع کاغذ دیواری مختلف است.
انواع آلبومهای چینی، ایتالیایی، آلمانی و …

آلبوم های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری اتاق بچه، کاغذ دیواری پوستر، کاغذ دیواری اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری کلاسیک و کاغذ دیواری لاکچری . تمامی آلبومها موجود بوده  می توانید با هماهنگی از این نمونه ها بازدید بفردایید.

 

منبع:انواع و مدل های کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کاغذ دیواری قابل شستشو

 کاغذ دیواری های ضد آب یا کاغذ دیواری های قابل شستشو بسیار با اهمیت هستند. برای مکانهای نمناک، خیس، مثل حمام، اتاق کودک که ممکن است بخاطر بی احتیاطی کودک کثیف شوند، راهروها و راه پله جاهایی هستند که در طول روز بارها و بارها در ارتباط با دست افراد هستند.بنابراین انتخاب کاغذ دیواری قابل شستشو ارتباط مستقیمی با محلی که قرار است کاغذ دیواری شود دارد. برای تهیه زیباترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری های قابل شستشوی موجود در بازار با آرین آرایه تماس بگیرید. با آرین آرایه دنیای خود را از نو بیارایید.

۰۲۱-۸۸۳۷۶۵۵۷-۶۰

نصب کاغذ دیواری قابل شستشو

 

کاغذ دیواری قابل شستشو بسیار پرکاربرد است و عموم مردم برای خرید ان سفارش میدهند. کاغذ دیواری قابل شستشو بسیار با دوام و پایداری مناسب و همچنین نصب کاغذ دیواری قابل شستشو فرقی ندارد با کاغذ دیواری معمولی و براحتی قابل نصب است.

مزیت های کاغذ دیواری قابل شستشو از کاغذ دیواری معمولی بیشتر است.

 

منبع:کاغذ دیواری قابل شستشو



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نوعی از صفحات هستند که دارای جنسهای مختلف می باشند و دارای طرحهای بسیار متنوع می باشند که در بسیاری از مکانها بجای رنگ کردن دیوار استفاده می شوند و دارای مزیت های بسیار بیشتری نسبت رنگ هستند. بسیاری از کاغذهای دیواری قابلیت شستشو دارند و بسیاری از آنها دارای طرحهای سه بعدی و یا جنس های مخملی و غیره می باشند.

کاغذ دیواری مزیت های زیادی دارد، در دکوراسیون نقش بسیار موثری دارد و نصب کاغذ دیواری بسیار ساده است ولی ترجیحا توسط نصاب حرفه ای صورت بگیرد بهتر است. بیشتر افراد در هزینه کاغذ دیواری کمی تردید دارند ولی قیمت کاغذ دیواری مختلف است و بسته به نوع کاغذ دیواری قیمت ان تغییر میکند ولی برای هر رنج قیمتی کاغذ دیواری موجود است. 

اجرای کاغذ دیواری توسط شرکت ارین ارایه و مشاورین و نصابان حرفه ای صورت میگیرد. 

پارچه دیواری

پارچه دیواری نوعی کاغذ دیواری است که در ان بجای کاغذ پارچه میباشد و نوعی جدید از کاغذ دیواری است که در ان پارچه به کار برده است. از جنس پارچه ی محمل در بعضی موارد استفاده میشود. پارچه دیواری از جنس الیاف است که نسبت به کاغذ دیواری مزیت های خاص خودش را دارد.امروزه طراحی دکوراسیون یک دیوار خانه میتواند از اساسی ترین کارهای دکوراسیون بوده و دیگر کاربرد رنگ و کاغذ دیواری پاسخگو نیست و باید از پارچه برای طراحی زیباتر استفاده کرد

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نوعی از صفحات هستند که دارای جنسهای مختلف می باشند و دارای طرحهای بسیار متنوع می باشند که در بسیاری از مکانها بجای رنگ کردن دیوار استفاده می شوند و دارای مزیت های بسیار بیشتری نسبت رنگ هستند. بسیاری از کاغذهای دیواری قابلیت شستشو دارند و بسیاری از آنها دارای طرحهای سه بعدی و یا جنس های مخملی و غیره می باشند.

کاغذ دیواری مزیت های زیادی دارد، در دکوراسیون نقش بسیار موثری دارد و نصب کاغذ دیواری بسیار ساده است ولی ترجیحا توسط نصاب حرفه ای صورت بگیرد بهتر است. بیشتر افراد در هزینه کاغذ دیواری کمی تردید دارند ولی قیمت کاغذ دیواری مختلف است و بسته به نوع کاغذ دیواری قیمت ان تغییر میکند ولی برای هر رنج قیمتی کاغذ دیواری موجود است. 

اجرای کاغذ دیواری توسط شرکت ارین ارایه و مشاورین و نصابان حرفه ای صورت میگیرد. 

پارچه دیواری

پارچه دیواری نوعی کاغذ دیواری است که در ان بجای کاغذ پارچه میباشد و نوعی جدید از کاغذ دیواری است که در ان پارچه به کار برده است. از جنس پارچه ی محمل در بعضی موارد استفاده میشود. پارچه دیواری از جنس الیاف است که نسبت به کاغذ دیواری مزیت های خاص خودش را دارد.امروزه طراحی دکوراسیون یک دیوار خانه میتواند از اساسی ترین کارهای دکوراسیون بوده و دیگر کاربرد رنگ و کاغذ دیواری پاسخگو نیست و باید از پارچه برای طراحی زیباتر استفاده کرد



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری,نصب کاغذ دیواری,پارچه دیواری,اجرای کاغذ دیواری,قیمت کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()