نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

امروزه خانه های ویلایی کم به چشم می خورد و آنهایی هم که می بینم فرسوده و قدیمی شده اند که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی خانه ویلاییهمانند بازسازی آپارتمان  نیست نیاز به یک طراح خوش ذوق و سلیقه دارد که بتوانند با توجه به فضای ویلا بهینه ترین استفاده را ببرد و زیبا ترین طرح را خلق کند. در مدت کوتاهی می توان بازسازی خانه ویلایی را انجام داد و آن را به ویلایی مدرن، زیبا و دلنشین تبدیل کرد. دکوراسیون داخلی خانه های ویلایی اهمیت فراوانی دارد زیرا فضا یکپارچه و بزرگ است باید طراحی را به گونه ای انجام داد که زیبایی و بزرگی فضا را چند برابر کند. در اولین مرحله قبل از انجام بازسازی خانه ویلایی باید بودجه خود را مشخص نمایید که در زمان اجرا با کمبود بودجه مواجه نشوید.

به غیر از بازسازی فضا داخلی ویلا، نمای بیرونی آن نیز نیاز به بازسازی دارد که با توجه به منطقه ای که ویلا قرار دارد باید جنس پوشش نما مشخص شود.

با بازسازی ساختمان، فضای داخل خانه کاملا تغییر کرده و از آن فضای قدیمی به فضای جدید و مدرن تبدیل می شود. بازسازی ساختمان شامل: تعویض سیستم لوله کشی، تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مدرن، کف سازی کف پوش ها، گچ کاری سقف و دیوارها، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعویض پنجره ها و … است.

مراحل بازسازی خانه ویلایی

در ادامه مراحل بازسازی خانه ویلایی برای آشنایی بیشتر شما به صورت مختصر و مفید آورده شده است.

برای بازسازی اولین کاری که انجام می دهند تخریب است یعنی با توجه به نقشه ویژه ملک شما که توسط متخصصین طراحی شده و مورد تایید شما قرار گرفته شده است در جاهایی از بنا که لازم است، شروع به خراب کردن تیغه های اضافی، جدا کردن درب های قدیمی، باز کردن کابینت های فلزی قدیمی و … را انجام می دهند. امروزه برای راحت تر بودن اعضای خانواده برای سیستم گرمایشی از پکیج استفاده می کنند. پکیج ها را برای اینکه اکسیژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالکن ها قرار می دهند ولی ایمنی آن را در نظر می گیرند. امروزه طراحی بالکن ها به صورتی است که لوله آب برای پکیج تعبیه دیده می شود و حفاظی را مشخص می کنند که سه طرف پکیج را حفظ کند.

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم. بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیرسازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه قدیمی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

شرکت پرشین دکور در انجام بازسازی انواع ساختمان فعالیت به سزایی داشته اند، که در ابتدا از فضای ویلا بازدید می کنند و طرح و نقشه را به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار می دهند و بعد از تایید طرح با شما درباره ی متریال مورد استفاده صحبت می کنند و در نهایت قرارداد را عقد و زمان اجرا بازسازی ویلا را به شما اعلام می کنند و صفر تا صد کار بازسازی ساختمان را با بهترین متریال برای شما انجام خواهند داد.

منبع: بازسازی خانه ویلایی

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه طرح ها و مدل های مختلف کاغذ دیواری در بازار وجود دارد که به طور کلی برای انتخاب ان ها بسته به نوع دکوراسیون منزلتان باید دقت نمود ولی پس از انتخاب کاغذ دیواری نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است کعه این بستگی نصاب کاغذ دیواری دارد.

برای کسانی قصد دارندکاغذ دیواری استفاده کنند از نصاب های غیر حرفه و آماتور استفاده نکنید.تفاوت قیمیت که نصاب کاغذ دیواری ماهر و غیرحرفه ای چندان با هم تفاوتی ندارد ولی با شنیدن هزینه پایین تر نصاب غیر حرفه ای به شک می افتیم که کار را به دست آن بسپاریم یا خیر؟ که نصاب کاغذ دیواری که حرفه ای نباشد در نهایت کار چیزی جز پشیمانی ندارد.با هدر دادن چند رول کاغذ دیواری ،زیبا نصب نشدن، داشتن حباب زیر کاغذ دیواری، زیرسازی نشدن زیر کاغذ دیواری ، معلوم بودن مرز کاغذ دیواری توسط نصاب غیر حرفه ای کاغذ دیواری  سبب می شود هزینه ای که برای کاغذ دیواری متحمل شده اید هدر رود.انتخاب نصاب کاغذ دیواری از طرح و رنگ آن اهمیت فراوان تری دارد پس در انتخاب نصاب خود دقت فرمایید.

نصاب پارچه دیواری هم باید ویژگی های نصاب کاغذ دیواری حرفه ای را داشته باشد.



:: برچسب‌ها: نصاب کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه با پیشرفت تجهیزات و وسایل تزیینی که برای هتل و تالار ها که تولید شده اند، تالارهای قدیمی کم کم مشتریان خود را از دست می دهند و تمام توجهات به سمت تالارها و هتل های تازه ساز جلب می شود.

اما نگران نباشید، با بازسازی داخلی هتل و تالار خود می توانید با بخشیدن چهره زیبای آنها باعث جلب مشتری های بیشتر شد. اگر تالار و هتل به همان شکل و طراحی اولیه ساخته شده اداره شود یک فضای قدیمی است و سبب می شود مشتری های خود را هرروز بیشتر از دست بدهد.بازسازی هتل و بازسازی تالار باعث می شود طراحی آنها با سبک جدید و مدرن هماهنگ شود و از آن حالت قدیمی و فرسوده خارج شود. مشخص است هرچه زمان به جلو می رود، دکوراسیون داخلی و تکنولوژی در حال تحول است و مدیران هتل و تالار ها باید به فکر به روز رسانی محیط باشند. در هر هتل مسافرانی که وارد می شوند توقع و سلیقه های متفاوتی دارند، اولین موردی که سبب می شود مشتری، آن هتل را برای استراحت انتخاب کند زیبایی و آرامبخش بودن فضای آن است که به غیر از رفتار و برخورد پرسنل، طراحی و دکوراسیون لابی هتل به عنوان ویترین کار هتل در دید مشتری تاثیرگزار است. هتل ها ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند که نیاز است به فضای آن رسیدگی شود و از فرسوده و قدیمی شدن فضا جلوگیری کرد. با بازسازی هتل می توان برای چندین سال آن را نو و لوکس نگه داشت.

عملیاتی که برای بازسازی داخلی هتل و تالار انجام می دهند در واقعه نوسازی آن است. برای نگهداری هتل، باید سالیانه مقدار هزینه ای برای بازسازی با اصول و منطق در نظر گرفته شود تا هتل شما همیشه ظاهر و باطن زیبا، مدرن و لوکس خود را حفظ کند.

با الویت بندی نقاط نیازمند به بازسازی نه تنها هزینه ها به هدر نمی رود، بلکه زیبایی آن دو چندان شده و افزایش سودآوری هتل به خوبی قابل تشخیص است.

اگر هتل یا تالار شما بسیار قدیمی است و بازسازی تالار یا هتل شما به صورت اساسی انجام نگیرد و فقط هر دفعه به قسمت کوچکی از آن رسیدگی شود، همیشه فضایی شلوغ و بهم ریخته خواهید داشت و مشتری های خود را یکی یکی از دست خواهید داد.

بازسازی هتل و تالار باید با اصول انجام شود.

صاحب یک هتل یا تالار باید برای بازسازی و بهبود فضای خود با تجزیه و تحلیل و بررسی بودجه بندی اولیه بازسازی به نحو احسن انجام دهد تا سرویس دهی بهتری داشته باشد و مشتری های بیشتر را جذب کند و سود آوری بیشتر شود.

مراحل بازسازی هتل و تالار

برای بازسازی داخلی هتل و تالار نیاز است ابتدا هدف خود را مشخص کنیم که با مشورت با مشاوره های حرفه ای، شرکت خدمات بازسازی ساختمانرا به صورت تخصصی انجام دهیم. از مشاوره خود می خواهیم طرحی را برای فضای داخلی هتل یا تالار ترسیم کند که نیاز هست مثلا تیغه ای را برداریم و با آن نقشه بتوانیم فرض کلی از نما به وجود آمده داشته باشیم. بعد از انجام طراحی باید متریال مورد نیاز را انتخاب نموده و با متخصص دکوراسیون داخلی مشورت کنیم تا با راهنمایی او متوجه شویم که مثلا بهتر است در این هتل یا تالار از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و … استفاده کرد. در نهایت با مشخص شدن طرح و متریال مورد نظر شرکت مورد نظر توسط تیم گروهی شروع به کار می کنند.

شرکت پرشین دکور در زمینه بازسازی انواع ساختمان از جمله بازسازی هتل و تالار دارای تیم حرفه ای و ماهری است که می توانند مشاوره های خوب و به سزایی به شما بدهند و ابتدا طرح کلی بازسازی ساختمان شما را به صورت سه بعدی انجام می دهند و پس از تایید نهایی شما کار بازسازی را آغاز کرده و در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت ها کار شما را تحویل دهند.

منبع : بازسازی داخلی هتل و تالار

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازي،بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی
 

 

سقف کناف، سقفی است که در سازه های ساختمانی استفاده میشود که باعث میشود که بار و وزن کلی ساختمان کم شود. پیش از این که از کناف استفاده نمیشد، بار و وزن ساختمان زیاد میشد و این امر باعث به وجود امدن مشکلاتی میشد. با نوآوری سقف کناف تحولی عظیم در دنیای ساخت و ساز ایجاد شد. استفاده از سقف کناف به عنوان مصالح ساختمانی کم هزینه تر است و ساختمان های زیبا و شکیل تریخواهند داشت. در ایران نمایندگی های سقف کاذب کناف وجود دارد که سازنده ها را میتوانند یاری کنند..



:: برچسب‌ها: سقف کناف,کناف ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

در حالت کلی مشاوه یعنی مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع که بین مراجعه کننده و مشاوره مرتبط صورت میگیرد. مشاوره حقوقی مشورت درباره ی مسائل حقوقی و قانونی و قضایی است. در واقع یک وکیل کارآمد میتواند مشاور حقوقیمناسبی باشد. مشاوره حقوقی حتما قبل از انجام هر کار حقوقی باید صورت گیرد زیرا عدم داشتن اطلاعات کافی در قوانین میتواند منجر به اتفافات جبران ناپزیری شود.مشاوره حقوقی شامل مشاوره خانواده، مشاور حقوقی شرکت ها، مشاوره حقوقی دعاوی که هر کدام باید با وکیل مورد نظر مشاوره شود..



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

ثبت شرکت به معنی رسمی کردن شرکت ها اعم از تجاری یا غیر تجاری است که مراحل خود را دارد. در ثبت شرکت هر نوع شرکتی مدارک خاصی مورد نیاز است که تا حدودی برای هر نوع شرکت فرق دارد اما در حالت کلی یک روند را دارد. برای ثبت شرکت یک فرمی باید توسط موسسین و شرکاء و مدیر عامل ها امضاء شود و در صورت نیاز جهت کسب مجوز از مراجع خاص اقدامات صورت گیردثبت شرکت در مرحله آخر تسلیم روزنامه رسمی و تسلیم اداره کل ثبت شرکت ها میباشد که برای اطلاعات بیشتر از این مراحل به سایت ثبت مدیران مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

خیلی از پزشکان به دلیل داشتن مشغله کاری و فکری به اینکه مطب شان در چه حالتی است توجه نمی کنند و حتی فکر دکوراسیون و بازسازی مطبهم به ذهنشان نمی رسد. بعد از به وجود آمدن مشکلاتی مثل نم زدگی، کهنه شدن رنگ دیوارها و خرابی تاسیسات قدیمی مطب و … سبب می شود مراجعین مطب تمایلی به مراجعه به آنجا نداشته باشند، با کم شدن مریض ها سبب می شود پزشک به فکر بازسازی مطب و تغییر دکوراسیون آن می شوند.نگرانی پزشکان برای انجام بازسازی مطب مدت زمانی است که این کار انجام شود.برای انجام بازسازی مطب می توانید با مشخص کردن بودجه  می توانید به شرکتی که خدمات بازسازی را انجام می دهند مراجعه نمایید. شرکت پرشین دکور با استفاده از متخصصان ماهر خود در زمینه انواع بازسازی ساختمان و به ویژه بازسازی پزشکی کمترین زمان و با نازل ترین قیمت بازسازی مطب شما را انجام خواهند داد به گونه ای که قدیمی بودن مطب قابل تشخیص نباشد و چهره ی مدرن و لوکسی به مطب شما ببخشد.

دکوراسیون داخلی در بازسازی مطب از نکات مهمی است که باید به آن توجه زیادی داشت. در بازسازی مطب ابتدا متخصصان به آن محل مراجعه می کنند و با توجه به اینکه چگونه می توان از آن محیط به طور بهینه استفاده کرد طرحی سه بعدی را طراحی می کنند و در اختیار شما قرار می دهند.

اهمیت بازسازی مطب

طراحی و دکوراسیون زیبای مطب در چشم یک بیمار اهمیت به سزایی دارد و همچون ویترین کار شما نشان دهنده حرفه ای بودن کار شماست. اهمیت بازسازی مطب و بازسازی پزشکی اینجاست که مشخص می شود. زیبایی و آرامبخش بودن فضای مطب سبب می شود تا مریض احساس آرامش کند درد و رنج بیماری برای آن کمتر می شود.

برای بازسازی ساختمان مطب تیغه های اضافی را حذف می کنند و یا در صورت لزوم تیغه ای را اضافه می کنند، کاشی های قدیمی سرویس بهداشتی را تعویض می کنند و اگر نم زدگی داشته باشد آن را رفع می کنند. دیوار پوش های قدیمی را با استفاده از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری های مدرن یا کلاسیک استفاده می کنند. در دکوراسیون مطب نور پردازی اهمیت بسیار زیادی دارد که از نورهای آرامبخش استفاده کنند و زیبایی فضا را بیشتر می کند. در بعضی مواقع لازم است قفسه ها را برای قرار دادن لوازم پزشک در اتاق معاینه طراحی شود.

منبع: بازسازی مطب

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازي،بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه نرم افزارهای متعددی برای طراحی کابینت وجود دارد مانند:Archicad ، Kitchendraw و 3Dmax و … که هر کدام از این نرم افزارها امکانات خاص خود را دارند که به طراح کمک می کند بتواند تمام ریزه کاری طرح را اجرا کند. به طور کلی اجرای کابینت در دو مرحله طراحی و نصب کابینت انجام می شود. نکاتی را درباره آموزش طراحی کابینت برای شما عنوان می کنیم برای طراحی کابینت در مرحله اول باید فضای مورد نظر اندازه گیری شود و پلان آن انجام شود سپس ترسیم طرح اولیه که پیش طرحی برای مشتری است، که اصول فنی و نظر مشتری را روی آن اعمال می کنیم. در واقع پیش طرح برای ایجاد ذهنیت قبلی از طرح اجرایی برای مشتری است. طرح نهایی را با نرم افزار مورد نظر اجرا می کنیم و در اختیار سازنده قرار می دهیم بعد از ارائه طرح نهایی به سازنده آن با توجه به جنس و نوع انتخابی کابینت بدنه کابینت، در و صفحه و دیگر قسمت ها را با توجه به اندازه های داخل عملیات برش کاری را انجام می دهد و در انتها به مرحله لبه چسبانی، سوراخ زنی و شیار زنی و … می رسد. تکه های برش خورده را مونتاژ  کرده و هماهنگی و انتقال و نصب کار انجام می شود. مراحل ساخت کابینت به نظر ساده می آید ولی کار پیچیده است.

نحوه طراحی کابینت با تری دی مکس

یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی کابینت، طراحی کابینت با تری دی مکس است. پس از قرار دادن فایل های اسکریپت در پوشه scripts و اضافه کردن منوی آن در تری دی مکس محیط آن را در عکس های زیر میتوانید ببینید. فقط کافی است که ابعاد و مشخصات کابینت مورد نظرتان را وارد کرده و سپس دکمه create را بزنید تا کابینت بسازد طراحی کابینت با تری دی مکس امکان قرار دادن سینک ظرفشویی یک و دو قلو روی کابینت است و نیازی به وارد کردن  آبجکت و boolean یا subtract و … نیست. حتی پس از ساخته شدن کابینت هم میتوان اعداد آن را تغییر دهید یا به Editable Poly تبدیل کنید و روی آن کار کنید.طراحی کابینت با تری دی مکس می توان انواع دستگیره کابینت، نوع کابینت (بالا یا پایین) جهت بازشو و تعداد کشو کابینت و جهت و … را یکجا میتوان تعیین کرد.

در شرکت آرین آرایه طرح کابینت آشپزخانه ابتدا توسط طراحان حرفه ای به صورت سه بعدی طراحی می شود و پس از انجام اصلاحات مورد نظر مشتری و تایید نهایی او ساخت کابینت و سپس نصب آن انجام می شود.

منبع: طراحی کابینت با تری دی مکس

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه کاغذ دیواری با توجه به طرح، رنگ و جنس های متنوع  رونق بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است.کاغذ دیواری ها جنس های مختلفی دارند که یکی از آنها را می توان کاغذ دیواری پارچه ای نام برد. کاغذ دیواری پارچه ای از جنس الیاف پارچه است. با اینکه این نوع پارچه دیواری به تازگی در بین مردم رونق پیدا کرده است ولی از زمان قدیم در کشورهای اروپایی استفاده شده است. کاغذ دیواری پارچه ای از جنس های معمولی پارچه تا مخمل موجود است که با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت شان متفاوت است. با کاربرد پارچه دیواری می توانید دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را متفاوت کنید. یکی از مزیت های پارچه دیواری این است که می توان به راحتی با وسایلی مثل مبل آنها را ست کرد و از طرح یک پارچه استفاده کرد. نصب پارچه دیواری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر تفاوتی ندارد و به همان راحتی در کمترین زمان نصب می شود. این دیوار پوش مانند کاغذ دیواری رنگ و طرح های متفاوتی دارد که می توانید برحسب سلیقه برای اتاق ها یا اتاق نشیمن استفاده نمایید و دکوراسیون داخلی را زیبا و مجلل نمایید. در بیشتر مواقع از کاغذ دیواری های پارچه ای برای خانه هایی که مبلمان استیل و وسایل مجلل دارند استفاده می شود تا زیبایی آن را چند برابر کند.

مزایای کاغذ دیواری پارچه ای

از مزایای کاغذ دیواری پارچه ای می توان قابل شست و شو بودن آن را بیان کرد که با استفاده از یک ابر نم دار می توانید حتی لکه هایی مثل قهوه را به راحتی پاک کنید. این نوع پارچه دیواری به دلیل اینکه از الاف استفاده می شود ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر و رنگ دارد. در فضا خانه های کوچک امروزی که سروصدا به راحتی عبور می کند استفاده از کاغذ دیواری پارچه ای برای پوشش دیوارها مناسب ترین گزینه است به دلیل اینکه حالت آکوستیک دارد و از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. در بیشتر مواقع این نوع پارچه دیواری نسبت به دیگر جنس های کاغذ دیواری گرانتر است زیرا زیبایی و طول عمر بیشتری دارد ولی جنس های معمولی کاغذ دیواری پارچه ای با دیگر جنس های کاغذ دیواری برابر است.

شرکت آرین آرایه در زمینه نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری و پارچه دیواری محصول تمامی برند ها را موجود دارد و به همراه تضمین نصب پارچه دیواری توسط نصاب ماهر با نازل ترین قیمت پارچه دیواری کار را برای شما انجام می دهد

منبع: کاغذ دیواری پارچه ای

تلفن اختصاصی:  88376557

 


:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کاغذ دیواری از دیوار پوش های پرطرفدار است که برای پوشاندن دیوارهای داخلی منازل و ادارات و طراحی دکوراسیون استفاده فراوانی دارد. برندهای مختلف آلبوم کاغذ دیواری از طرح ها و رنگ های مدرن و کلاسیک را وارد بازار کرده اند و تنوع آن قدر زیاد است که انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است. کاغذ دیواری جنس های متفاوتی اعم از مخمل، نانوون، فوم، وینیل، کاغذی و… دارد که قیمت کاغذ دیواری مخملی نسبت به جنس های دیگر گران تر است. کاغذ دیواری ها را براساس متراژ رول آنها محاسبه می شود. قیمت کاغذ دیواری هایی که رول های آنها متراژ بیشتر دارد قیمت هایشان بیشتر است زیرا متراز بیشتر را پوشش می دهد. به جز اینکه کاغذ دیواری ها جنس ها متفاوتی دارند طرح های آنها نیز دو بعدی و سه بعدی نیز هست که با انتخاب طرح های کاغذ دیواری سه بعدی که عمق دارند باعث می شود فضا محل کار یا منزل شما بزرگتر به نظر برسد. کاغذ دیواری ها به دو دسته اسپرت و مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند. برای فضاهای مختلف مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق های اداری و … هرکدام طرح آلبوم کاغذ دیواری منحصر به فردی موجود است.

 

آلبوم های کاغذ دیواری پرفروش

 

یکی از آلبوم های کاغذ دیواری پرفروش  آلبوم کاغذ دیواری فیز می باشد که دارای طرح های گل دار مینیاتوری و زیبا است که با قرار گرفتن کنار یکدیگر زیبایی خاص را به وجود می آورد. رنگ های استفاده شده در آلبوم کاغذ دیواری فیز بسیار زنده و شفاف است که زیبایی خاصی را در فضا ایجاد می کند.

شرکت آرین آرایه تمامی آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار را دارد و در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بهترین طرح را از آلبوم کاغذ دیواری مورد نظرتان انتخاب کنید و زیبایی منحصر به فردی را در محل کار یا اداره خود ایجاد نمایید.

منبع: آلبوم کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

خانه های قدیمی زیبایی خود را دارند ولی معایب زیادی نسبت به خانه های جدید دارند، یکی از آن موارد این است که فضای تکراری و کهنه ی خانه باعث دلزدگی افراد آن می شود، مورد بعدی اینکه  نور کافی در فضا موجود نیست، خانه های قدیمی عایق بندی از لحاظ سرما و گرما خوبی ندارند. این مشکلات سبب می شود که افراد آن تصمیم به بازسازی داخلی خانه های قدیمی داشته باشند.

بازسازی داخلی خانه های قدیمی شامل: تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، رفع نم زدگی های سرویس بهداشتی، تاسیسات برقی و مکانیکی، تعویض کابینت ها، تعمیر لوله کشی ها، اضافه یا حذف تیغه ها ، تعویض دیوار پوش ها با استفاده از کاغذ دیواری یا پارچه دیواری و … است.

در انجام بازسازی ساختمان هدف اصلی استفاده بهینه از فضای موجود است، در بعضی مواقع ممکن است دیوارهای اتاق ها را تخریب کنند و از آن فضا در دکوراسیون داخلی بهینه استفاده کنند. چون خانه های قدیمی دارای تعداد زیادی اتاق های بزرگ است که ممکن است برای آن خانواده کاربردی نداشته باشد.

مراحل بازسازی داخلی خانه های قدیمی

در مرحله اول برای بازسازی خانه تان باید بودجه ای که می خواهید صرف این کار کنید را مشخص نمایید و سپس به یک شرکتی که خدمات بازسازی خانه قدیمی را انجام می دهند مراجعه نمایید. پس از مشورت با متخصصان بازسازی داخلی خانه قدیمی آنها محل را بازدید می کنند و با توجه به فضا موجود نقشه سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهند و از صفر تا صد کار را برای شما توضیح می دهند و متریالی که لازم است استفاده شود را به شما می گویند در صورت تایید یا تغییر طرح بازه زمانی را به شما اعلام کی کنند و تیمی را برای اجرا طرح به محل مورد نظر می فرستند. بازسازی خانه های قدیمی در چند مرحله به دست متخصصان مربوطه انجام می شود.

بعد از انجام بازسازی برای اجرای دکوراسیون داخلی حتما به نکاتی که باعث زیبا تر شدن فضا می شود دقت کنید مثل نورپردازی، هماهنگ بودن رنگ دیوار و زمین پوش ها با وسایل دیگر، انتخاب رنگ و جنس کابینت ها و … که سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی می شود.

شرکت آرین آرایه با کارشناسان و طراحان مجرب در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی خدمات بسیار زیاد و متنوعی در زمینه بازسازی انواع ساختمان، بازسازی مسکونی و بازسازی پزشکی و … ارائه می دهد.

منبع: بازسازی داخلی خانه های قدیمی



:: برچسب‌ها: بازسازی,بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

زیرسازی کاغذ دیواری نقش مهمی در نصب کاغذ دیواری و زیبایی آن دارد. کاغذ دیواری امروزه یکی از لوازم تزیینی برای خانه است که برروی دیوار نصب می شود، برای نصب آن قبلا روی دیوار رنگ روغن یا رنگ پلاستیک استفاده شده است که برای نصب راحت تر کاغذ دیواری باید زیر سازی کاغذ دیواری انجام شود. نصب کاغذ دیواری برروی دیوار هایی که قبلا رنگ روغن و پلاستیک داشته اند مشکلی برای نصب ندارند فقط برای نصب بهتر کاغذ دیواری کافی است دیوار را بتونه بزنیم و اجازه دهیم تا خشک شود تا بعد از نصب کاغذ دیواری کار تمیز و بدون عیب باشد.

زمانی که یک نصاب ماهر بخواهد کاغذ دیواری را نصب کند یکسری بازسازی برای زیرسازی کاغذ دیواری انجام می دهند، تراشیدن دیوارهای نم زده، گچ کاری، بتونه کاری، سمباده کشیدن و … است.

برای مثال دیواری که مدت کمی است رنگ شده نیاز به رفع نم زدگی و تراشیدن ندارد ولی آن را سمباده می زنند و چسب کاغذ دیواری مورد نظر را روی دیوار می زنند. بدون زیر سازی هم می توان کاغذ دیواری را نصب کرد ولی تضمینی برای مرتب نصب شدن کاغذ دیواری وجود ندارد. اگر زیر سازی کاغذ دیواری انجام نشود، ترک ها و پستی و بلندی های دیوار موجب چروک شدن کاغذ دیواری می شود و نمای کاغذ دیواری زیبایی خودش را از دست می دهد.

زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

نصاب های کاغذ دیواری قبل از شروع کار محل مورد نظر را بازدید می کنند تا میزان زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری را بررسی کنند و در صورت نم زدگی دیوارها آن را رفع می کنند و اگر دیوارها به هیچ عنوان رنگ نخورده باشد و گچ خام باشد از روغن پرایمربه عنوان زیرساز روی سطح استفاده می شود. برای نصب کاغذ دیواری باید زیرسازی انجام شود و هیچ گونه ترک، شکستگی و سوراخ روی دیوار وجود نداشته باشد. برای رفع عیب های دیوار با استفاده از محلول رقیق از چسب دیواری و سریش آماده کرده و به صورت یک دست روی دیوار میزنیم و منتظر می مانیم تا خشک شود و بعد نصب کاغذ دیواری را انجام می دهیم.

منبع : زیرسازی کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کابینت آشپزخانه دارای دو نوع کابینت دیواری و زمینی است. در این مقاله نحوه نصب کابینت دیواری به صورت مختصر معرفی خواهند شد.
برای نصب کابینت های دیواری باید چند مرحله را انجام داد تا پس از پایان کار نقصی وجود نداشته باشد. در اولین مرحله علامت گذاری است، در این مرحله با استفاده از ابزار مخصوص خطی را در جایی که باید کابینت دیواری قرار بگیرد می کشیم تا کابینت ها تراز باشند و نقصی نداشته باشد. در مرحله بعدی باید اتصالات روی دیوار را نصب کنیم که این اتصالات دو قسمت دارد یکی روی دیوار و دیگری از داخل کابینت به دیوار پیچ می شود. این نوع اتصالات دو نوع چوبی و فلزی دارد. استفاده از این اتصالات به دلیل متحمل شده بیشتر بار در کابینت است.

مراحل نصب کابینت دیواری

پس از نصب اتصالان اقدام به نصب کابینت دیواری می کنیم و با استفاده از پیچ های مخصوص آن را فیکس می کنیم. بعد از قرار دادن کابینت های دیواری نوبت به برش زدن طبقه های داخل کابینت است. برای اینکه طبقات در کابینت فیکس باشد 3 یا 4 سانتی متر از اندازه واقعی کوچکتر می گیریم.

مرحله بعدی اندازه گیری و برش درب های کابینت دیواری است، برای درب های کابینت آشپزخانه باید 4 تا 5 سانتیمتر آن را از اندازه واقعی کوچکتر برش بزنیم تا بتوان راحت تر رگلاژ کرد.

بعد از انجام برش کاری درب ها و طبقات آن را با استفاده از pvc  لبه چسبانی می کنیم، درب های را با استفاده از pvc  با ضخامت 1 یا 2 میلیمتر لبه چسبانی می کنیم و طبقات را با استفاده از pvc 0/1 انجام می دهیم. بعد از عملیات لبه چسبانی طبقات و درب ها را تمیز می کنیم .

در نهایت کاری که بعد از این مراحل نصب کابینت دیواری انجام می دهیم وصل کردن دستگیره ها و جک های درب ها است.

نصب کابینت دیواری کار مشکلی نیست فقط نیاز به دقت و حوصله فراوان است تا بتوانید کار را به نحو احسن انجام دهید. نصب کابینت MDF  ، کابینت هایگلاس و … همه به همین صورت انجام می شود.

منبع: نحوه نصب کابینت دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

خانه هایی که از عمرشان خیلی گذشته باشد به آنها خانه های کلنگی می گویند که نیاز به بازسازی دارد. بازسازی خانه کلنگی شامل: تعویض سیستم لوله کشی، تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، استفاده از شیرآلات مدرن، کف سازی کف پوش ها، گچ کاری سقف و بدنه، آشپزخانه، اتاق خواب ها، تعویض پنجره ها و … است.

قبل از انجام هر کاری برای بازسازی ساختمان مورد نظر باید ایمنی کار را در نظر بگیریم زیرا آن خانه کلنگی است ابتدا باید سیستم فاضلاب آن مشخص شود و بعد برای اینکه کنتر برق دچار مشکل نشود از اداره برق بخواهیم آن را به فضا دیگری انتقال دهند تا دچار اختلال نشود که سبب آتش سوزی می شود.

مراحل بازسازی خانه کلنگی

در زیر به بررسی و توضیح مختصری در رابطه با مراحل بازسازی خانه کلنگی می پردازیم. جهت بازسازی ساختمان مورد نظر بعد از ایمن کردن خانه بنا باید محل هایی که نیاز به تخریب دارند را انجام دهد، از اولین جایی که شروع می کنند تخریب دیوار اتاق ها و یا تیغه های اضافی است که فضا جدید را با توجه به طرح ایجاد کنند. پس از انجام تیغه های دیوارها نوبت به اجرای سیستم تاسیسات مکانیکی و برق است. امروزه برای راحت تر بودن اعضای خانواده برای سیستم گرمایشی از پکیج استفاده می کنند. پکیج ها را برای اینکه اکسیژن خانه را هدر ندهد معمولا در بالکن ها قرار می دهند ولی ایمنی آن را در نظر می گیرند. امروزه طراحی بالکن ها به صورتی است که لوله آب برای پکیج تعبیه دیده می شود و حفاظی را مشخص می کنند که سه طرف پکیج را حفظ کند.

در این مرحله نوبت تشخیص مسیرهای لوله های آب گرم و سرد برای سرویس بهداشتی یا ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … را مشخص می کنیم بعد از تشخیص این مرحله کف شورها و فاضلاب دفعی را مشخص می کنیم.

بعد از انجام زیر سازی ساختمان به نصب کابینت ها، پوشش دیواره توسط کاغذ دیواری یا پارچه دیواری را انجام می دهیم. در نهایت بازسازی خانه کلنگی به پایان می رسد و در نتیجه به خانه مدرن و زیبا تبدیل می شود.

شرکت آرین آرایه چندین سال سابقه انجام بازسازی انواع ساختمان از جمله بازسازی خانه قدیمی، بازسازی نمای ساختمان و بازسازی خانه کلنگی را دارد که به شما نمونه کار نیز نشان می دهد که توسط متخصصان خود انجام داده اند. قبل از اقدام به بازسازی خانه کلنگی حتما بودجه خود را مشخص نمایید و آن را با مشاورین شرکت در میان بگذارید تا با راهنمایی های خود و انتخاب مناسب مصالح و اولویت بندی بازسازی نقاط مختلف ساختمان بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند تا در حین پروژه با کمبود بودجه مواجه نشوید.

منبع: بازسازی خانه کلنگی

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازی,بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

طرح و مدل کابینت ایرانی مناسب با سلیقه ایرانی ها نقش به سزایی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی خواهد داشت. طرح ها و جنس استفاده شده در کابینت آشپزخانه موجب متفاوت بودن دکوراسیون آشپزخانه ایرانی شده است. دکوراسیون زیبای آشپزخانه باعث زیبا نشان دادن معماری خانه می شود.

برای اینکه آشپزخانه شما دکوراسیون زیبایی داشته باشد نیازمند این است که از یک شرکت خدمات دکوراسیون کابینت مشورت بگیرید و از آنها بخواهید طرحی را برای آشپزخانه شما و ملزومات آن ایجاد کنند.

انتخاب کابینت آشپزخانه با توجه به سلیقه و بودجه هر خانواده بستگی دارد. امروزه طرح های دکوراسیون آشپزخانه به سرعت در حال پیشرفت است که باعث می شود افراد تغییر نظر بدهند. پس در انتخاب کابینت آشپزخانه و طرح دکوراسیون آشپزخانه طرحی را اجرا کنید که به مرور زمان باعث دلزدگی شما نشود. یکی از مواردی که اهمیت فراوانی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی دارد نورپردازی مناسب است.

طراحان دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه های ایرانی پیشنهاد می کنند تا از وسایل سنتی استفاده شود، زیرا این وسایل دارای رنگ های آرامبخش و زنده هستند و سبب می شود فضای آشپزخانه اصیل و زیبا شود.

متریال و طرح هایی که برای کابینت های آشپزخانه ها استفاده می شود به مرور زمان در حال تغییر که یک سری از آنها مثل کابینت های فلزی منسوخ شده اند و جای خود را به کابینت MDF، کابینت هایگلاس، کابینت چوب و … داده اند.

شرکت آرین آرایه در زمینه دکوراسیون آشپزخانه ایرانی فعالیت به سزایی داشته است که با طراحان ماهر خود می توانند نصب و طراحی کابینت  را انجام دهند و یک دکوراسیون به روز و زیبا که با سلیقه شما طراحی می شود را با نازل ترین قیمت به شما ارائه دهد.

منبع: دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

تلفن اختصاصی:  88376557

 

 


:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه کمتر کسی از رنگ های روغنی یا رنگ پلاستیک استفاده می کند به دلیل آلودگی های زیادی که دارد و بوی رنگ تا مدتی در فضا است. نصب کاغذ دیواریهیچ آلودگی ندارد زیرا با چسب کاغذ دیواری که پودر با پایه آب است نه تنها که بویی ندارد بلکه به سرعت نیز خشک می شود.

چسب های کاغذ دیواری چسبی آماده است که می توان آن را از فروشگاه های که لوازم ساختمانی دارند یا رنگ فروشی ها تهیه نمایید. چسب کاغذ دیواری پودر شبیه گچ است که باید آن را با مقداری آب و چسب مخلوط نمایید. مارک های مختلفی چسب کاغذ دیواری است که در انتخاب حتما به کیفیت آن توجه نماید چون اهمیت به سزایی دارد، با انتخاب بهترین چسب، می توانید کاغذ دیواری تان را بهتر نصب کنید. یکی دیگر از موارد خوب مخلوط شدن پودر با آب و چسب است که ملاتی خوب بدست آید.

آماده سازی چسب کاغذ دیواری

به منظور آماده سازی چسب کاغذ دیواری برای نصب کاغذ دیواری جهت خوب مخلوط کردن چسب کاغذ دیواری نصاب های ماهر پودر را با آب و چسب را داخل سطلی بزرگ می ریزند و بعد با استفاده ازمته ای که شکل پروانه ای دارد را به دریل نصب می کند و داخل سطل قرار می دهند و به سرعت در چند مرحله آن را هم می زنند تا به خوبی مخلوط و یک دست شود. مخلوط کردن چسب را با سرعت بالا انجام می دهند تا هیچ حبابی در آن ایجاد نشود. به طور معمول یک کیلو گرم چسب را برای ۳۲ تا ۳۶ رول نصاب ها استفاده می کنند.

منبع: چسب کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی خانه های فرسوده قبل از تخریب کامل برخی قسمتهای ساختمان خانه در شرایطی که تخریب هر یک از نقاط ضررهای جبران ناپذیری بر ساختمان وارد می آورد بسیار ضروری است. خانه همانند چیزهای دیگر عمری دارند که به مرور زمان فرسوده و قدیمی می شوند که نیاز به بازسازی ساختمان و تعمیر دارد. بازسازی خانه های فرسوده شامل: تعویض کاشی های سرویس بهداشتی، رفع نم زدگی سرویس بهداشتی، تعویض کابینت ها، اضافه یا حذف کردن تیغه های داخلی، بازسازی کف و سقف، بازسازی لوله کشی و برق کشی و … است. که هر کدام از این کارها باید به دست متخصص انجام شود. با بازسازی خانه های فرسوده آن را به خانه ای مدرن و شیک تبدیل می کنیم که قبل و بعد آن قابل تشخیص نباشد. انجامبازسازی خانه های فرسوده به نظر راحت می آید که اگر به صورت اصولی به دست متخصصان انجام نشود پس از مرور زمان عیب ها نمایان می شود و نیاز به بازسازی مجدد و متحمل شدن خرج زیادی هستید. شرکت آرین آرایه از صفر تا صد بازسازی خانه های فرسوده را به صورت حرفه ای با نازل ترین قیمت برای شما ارائه می دهد.

اجرای بازسازی خانه های فرسوده

قبل از اقدام به اجرای بازسازی خانه فرسوده خود حتما اول بودجه خود را در نظر بگیرید و با افرادی که متخصص این کار هستند مشورت کنید و از صفر تا صد کار را بررسی نمایید که به طور مثال از چه متریالی برای کجا می خواهید استفاده نمایید، از آن شرکت بخواهید که طرح سه بعدیبازسازی ساختمان شما را که قرار است اجرا شود را در اختیار شما قرار دهد و با سلیقه خود آن را تایید یا تغییر دهید. پس از تایید طرح نهایی شرکت با شما قرار دادی می بندد و زمانی را مشخص می کند که بازسازی خانه قدیمی را تکمیل کرده و در صورت تمایل بازسازی نمای ساختمان را هم برای شما اجرا کرده و به شما تحویل دهد وسپس گروهی متخصص را به محل مورد نظر می فرستند تا کار اجرای بازسازی خانه فرسوده را شروع کنند.

منبع: بازسازی خانه های فرسوده

 


:: برچسب‌ها: بازسازي , بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

قیمت نصب کابینت در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات کابینت بسیار مهم است. یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی تاثیر به سزایی دارد آشپزخانه است و همان طور که می دانید مهمترین قسمت در آن هم کابینت آشپزخانه می باشد که امروزه تنوع زیادی برای کابینت آشپزخانه موجود است که با سبک آشپزخانه از جنس کابینت هایگلاس، MDF و … استفاده می شود. قیمت کابینت براساس متراژ است که با توجه به جنس و برند تولیدی آن قیمت هایشان متفاوت است.

کسانی که به دنبال تعویض کابینت های قدیمی هستند  پس از انتخاب طرح و جنس کابینت MDF  از فروشنده می خواهند با توجه به متراژ آشپزخانه قیمت نهایی را برای آنها محاسبه کنند، بعد از اعلام فروشنده، خریدار متعجب می شود با دانستن اینکه چگونه محاسبه قیمت نصب کابینت آشپزخانه انجام می شود کاملا توجیح می شوید، قیمت نصب کابینت به این صورت است که کابینت زمینی و دیواری براساس متراژ طول محاسبه می شود که 60 درصد هر متر طول به کابینت های زمینی و 40 درصد به کابینت دیواری تعلق می گیرد.

محاسبه قیمت نصب کابینت

ابعاد استاندارد برای کابینت های دیواری با عمق 30 سانتیمتر با ارتفاع  70 سانتیمتر، کابینت های زمینی عمق 55 و ارتفاع 72 سانتیمتر است. اگر کابینت آشپزخانه را بخواهید بیشتر از این استاندارد طراحی نمایید، متراژ طول قیمت نصب کابینت را محاسبه نمایید.

در محاسبه متراژ کابینت ها قسمت هایی که کنج آشپزخانه قرار گرفته اند یا فضاهایی که ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، سوپر مارکت ها و … به گونه ای دیگر محاسبه قیمت نصب کابینت انجام می شود.

یک متر کابینت هایگلاس یا کابینت MDF شامل : دو دیواره، یک کف، یک طاق و درب می باشد که قیمت نصب کابینت همانگونه که بالا توضیح داده شد محاسبه می شود.

شرکت آرین آرایه دارای متخصصین زبده در زمینه طراحی کابینت، ساخت و نصب کابینت ارائه خدمات می نماید.

منبع: قیمت نصب کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کابینت , کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 4714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

تاریخچه پارچه کشی روی دیوار به صورت خلاصه در زیر ارائه شده است. پارچه کشی در قرن ۱۷میلادی با سبک معماری باروک شروع شد. در اواین جایی که پارچه کشی استفاده شد کاخ ورسای بوده که از سال ۱۶۶۰ تا ۱۶۸۰ میلادی ساخته شد. از کشورهایی در اولین سال ها استفاده شد می توان فرانسه ، انگلستان و هلند را نام برد.تاریخچه پارچه کشی روی دیوار بدین گونه بود که نصب پارچه دیواری در خانه های اشرافیان و ثروتمندان انجام میشد که آنها را با مبلمان و پرده خود ست می کردند. امروزه نیز ثروتمندان اروپایی از پارچه کشی روی دیوار توسط نصاب های ماهر انجام می شود.

پارچه دیواری در ایران به سالهای ۱۳۴۵ تا  ۱۳۴۹توسط طراحان و صنعتگران فرانسوی برای کاخ سفید با سلیقه فرح پهلوی انجام شد. جنس پارچه هایی که در کاخ سفید استفاده شد از جنس  نفیس گل ابریشم و تافته بافت فرانسه و انگلستان بوده است.

سبک معماری باروک

باروک روشی است که از اخر سده ۱۶ میلادی در ایتالیا در هنرهای معماری، نقاشی، موسیقی و مجسمه سازی استفاده می شد. بعد از ایتالیا این هنر در دسده ۱۸ میلادی در اروپا رایج شد و به همین ترتیب بعد از گذشت زمان در  آمریکا رواج یافت. از ویژگی های این سبک هنر این است که می توان شکل و طرح های زیادی را خلق کرد. معنی لغت باروکاز واژه بارکو پرتغالی به معنی مروارید صیقل است. در اوایل که این سبک به وجود آمد مورد تمسخر دیگران قرار گرفت زیرا منتقدان عقیده داشتند نباید برای ساخت بنایی از روش و اصول یونانیان و رومیان پیروی کرد.

سبک لویی چهاردهم

در گذشته در میان سبکهای پارچه دیواری که مورد علاقه پادشاهان بود سبک لویی چهاردهم طرفدار بیشتری داشت. یکی از خصوصیت های  با اهمیت سبک لویی چهاردهم حالت کج و عقب مبل ها بود که سبب راحتی بیشترآنها می شد. همچنین پوشش دیوارها در کاخ ها و خانه ها بوسیله پارچه های ابریشمی و تافته استفاده می شد که سبب مجلل وزیبا تر شدن دیوارها می شد.

مزایای پارچه کشی روی دیوار

نصب پارچه دیواری مزایای زیادی دارد که از آن جمله عبارتند از:

  1. زیبایی منحصر به فرد
  2.  دارای طرح و رنگ متنوع و جذاب
  3.  امکان ست کردن دیوارها،مبل ، پرده و …
  4.  آکوستیک بودن (عایق صدا )
  5.  عایق سرما و گرما
  6.  عدم نیاز به زیر سازی برای دیوارهای ترک خوره و آسیب دیده
  7.  امکان تعویض و ترمیم پارچه
  8.  ماندگاری و مقاوم در طول سالها

منبع: تاریخچه پارچه کشی روی دیوار

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نوسازی خانه های قدیمی یک راه با ریسک کمتر برای ماندن در خانه قدیمی است که ماندن در آن را دوست دارید اما محیط آن دل مرده و بی روح شده است. یکی از دلایلی که سبب می شود افراد از خانه های فرسوده تمایل پیدا کنند و به خانه جدیدی بروند این است که آن خانه قدیمی زیبایی خود را از دست داده است و افراد آن خانه نیاز به فضا زیبا و مدرن دارند. امروزه انجام نوسازی ساختمان بازار خود را دارد افرادی هستند که خانه های قدیمی را خریداری می کنند و آن را تخریب و به واحد آپارتمان های مدرن و شیک تبدیل می کنند. با انجام بازسازی ساختمان و نوسازی نقشه و طرح ساختمان و آپارتمان های آن تغییر می کند.

با انجام نوسازی خانه های قدیمی کمتر خانه های با حیاط به چشم می خورد و همه آپارتمان های چند طبقه ای نوساز و مدرن شده اند.در انجام نوسازی خانه های قدیمی به طور کامل خانه را تخریب می کنند و عملیات گود برداری را انجام می دهند و با نقشه ای که توسط معماران طراحی می شود شروع به ساخت آن می کنند.

مشاوره نوسازی خانه های قدیمی

با نوسازی خانه های قدیمی دیگر از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی قدیمی استفاده نمی کنند، با پیشرفت علم در این زمینه  تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در بازار موجود است که در مصرف انرژی صرفه جویی می شود برای انجام نوسازی خانه های قدیمی با مشخص بودجه و مشاوره نوسازی خانه های قدیمی با متخصصان این کار بهترین ساخت و ساز را انجام خواهید داد. شرکت آرین آرایه با استفاده از متخصصان در زمینه بازسازی ساختمان و بازسازی خانه قدیمی و همچنیننوسازی خانه های قدیمی فعالیت به سزایی داشته است که از صفر تا صد مراحل نوسازی شما را همراهی می کنند، با نازل ترین قیمت و استفاده از بهترین متریال آپارتمانی زیبا و مجلل به شما ارائه می دهند.

منبع: نوسازی خانه های قدیمی

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازي،بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

کاغذ دیواری به ویژه کاغذ دیواری پذیرایی امروزه استقبال بسیار زیادی دارد چون نسبت به رنگ آلودگی ندارد و خیلی راحت در کمترین زمان نصب کاغذ دیواریانجام می شود. کاغذ دیواری را برای هر دیواری در منزل یا محل کار می توان استفاده کرد. تنوع رنگ و طرح در کاغذ دیواری سبب می شود زیبایی منحصر به فردی را به محیط شما بدهد. یکی از فضا هایی که در منزل از کاغذ دیواری استفاده می کنند پذیرایی است. انتخاب طرح و رنگ مناسب کاغذ دیواری پذیرایی درست می تواند فضا زیبا و مجلل ایجاد کند. پذیرایی در منزل قسمتی است که خانواده ها بیشترین ساعاتی را که در خانه هستند در آن سپری می کنند و دور هم جمع می شوندکه طراحی دیوارها و دکوراسیون آن تفکری هوشمندانه می خواهد تا آن فضا آرامش و گرمی خاصی داشته باشد. با انتخاب مناسب کاغذ دیواری پذیرایی می توانیم آن فضا را بزرگتر و روشن تر کنیم. بهترین رنگ ها برای کاغذ دیواری پذیرایی رنگ های خنک مثل سبز یا آبی است، این رنگ ها باعث آرامش بیشتر برای خانواده ومیهمان ها می شود.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی وابسته به دکوراسیون پذیرایی شما در زیبایی پذیرایی منزل شما می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. اتاق پذیرایی شما هر شکل با هر وسیله مدرن یا کلاسیک داشته باشد می توانید با کاغذ دیواری که مختص پذیرایی طراحی شده است آن را مجلل و زیباتر کنید. کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند که مطابق با سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی می توانید از طرح های گل دار، شلوغ و براق استفاده کنید. برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی حتما هماهنگی آن با وسایلتان را مورد توجه قرار دهید زیرا در صورت هماهنگ نبودن آنها پس از نصب کاغذ دیواری باعث دلزدگی شما می شود. در فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نمایان کند و محیط آرامبخش و زیبایی را خلق کند.

منبع: کاغذ دیواری پذیرایی

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نحوه صحیح نصب کابینت بدین صورت است که در مرحله اول باید علامت گذاری روی دیوار انجام شود زیرا با انجام ندادن این کار در نصب کابینت سبب ایجاد معایب می شود. مرحله بعدی انجام نصب اتصالاتی که باید کابینت برروی آنها قرار بگیرد را نصب می کنیم. این اتصالات دو نوع چوبی و فلزی دارد که یکی را به نقاطی که روی دیوار علامت گذاری کردیم قرار می دهیم و دیگری را وقتی کابینت را روی دیوار قرار دادیم نصب می کنیم، این اتصالات سبب می شود که کابینت متحمل بار زیاد داخل کابینت شود.

نحوه نصب کابینت زمینی

پس از نصب اتصالات، نوبت به نصب کابینت های زمینی می باشد. کابینت ها را با استفاده از پیچ به دیوارها فیکس می کنیم و با استفاده از پایه های مورد نظر آن را فیکس می کنیم بعد از فیکس کردن پایه ها صفحه روی کابینت را قرار می دهیم و با استفاده از دستگاه برش قسمت های مربوط به سینک، گاز روی میزی و … را برش می دهیم. سپس نصب کابینت های دیواری را انجام می دهیم. حال نوبت اتصال درب ها و اپن می باشد. برای اندازه گیری طبقه ها باید آنها را 2 یا 3 سانتیمتر کوچک تر درنظر بگیریم تا به راحتی قرار بگیرد. برای درب ها باید تا 5 سانتیمتر کوچکتر باشد تا به راحتی به توان آن را رگلاژ کرد.

در واقعه اندازه گیری تمام نقاط اهمیت خاصی دارد. پس از اندازه گیری درب ها و طبقات آنها را با استفاده از PVC  لبه چسبانی می کنیم.

حال نوبت نصب دستگیره ها، اپن و طبقات کابینت آشپزخانه است و اندازه فاصله درها را رگلاژ می کنیم رگلاژ به معنی تنظیم اندازه ها است.

منبع: نحوه صحیح نصب کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

احتمالا شما هم قبل و بعد بازسازی خانه های قدیمی را دیده اید و از تغییرات اعمال شده شگفت زده شده اید و احتمالا شما هم تصمیم گرفته اید که ساختمانتان را بازسازی کنید. امروزه خیلی از خانه های قدیمی که چند سالی از عمرشان گذشته است نیاز به بازسازی دارند تا فضایی زیبا و مدرن را به وجود آورند؛ بنابراینبازسازی خانه قدیمی بسیار مهم و اساسی می باشد. طرح های متنوعی را طراحان دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند تا شما فضایی گرم و دلنشین داشته باشید. با استفاده از ترفندهای بسیار کوچک می توان کاری کرد که فضا بزرگتر به نظر بیاید. بازسازی ساختمان شامل تعویض کابینت ها، کاشی سرویس بهداشتی، استفاده از دیوار پوش کاغذ دیواری یا پارچه دیواری، تعویض تجهیزات سرمایی و گرمایی داخلی و خیلی کارهای دیگر که قبل و بعد بازسازی خانه قابل مقایسه نخواهد بود. بازسازی خانه در واقع نو کردن آن خانه است مثلا برداشتن تیغه های اضافی خانه یا اضافه کردن تیغه که سبب بزرگتر شدن فضا می شود. با انجام بازسازی خانه سبب افزایش مقاومت و ایمنی آن می شود که به مرور زمان از بین رفته است.

یکی از قسمت های خانه که در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر می گذارد آشپزخانه است که در بازسازی کابینت ها و نمای آن را تعویض می کنند و به کابینت های MDF یا هایگلاس تبدیل می کنند.

مشاوره بازسازی خانه

جهت مشاوره بازسازی خانه با مشورت با متخصصان این کار از آنها بخواهید طرح سه بعدی که قرار است اجرا شود را برای شما ترسیم کند تا شما ذهنیتی راجع بهقبل و بعد بازسازی خانه داشته باشید و آن را با سلیقه خود تغییر دهید.

قبل از اقدام به کارهای بازسازی ساختمان لازم است با یک شرکتی که خدمات بازسازی را انجام می دهند مشاوره بازسازی خانه انجام می دهید، با مشخص کردن بودجه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید و مشورتی که با متخصصان این کار می کنید سبب می شود تغییر اساسی از قبل و بعد بازسازی خانه را احساس کنید. شرکت آرین آرایه در زمینه بازسازی خانه قدیمی، بازسازی نمای ساختمان و … با استفاده از متخصصان این کار بهترین کار را با نازل ترین قیمت برای شما انجام می دهند.

منبع: قبل و بعد بازسازی ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازی,بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گزار است. با انتخاب مناسب طرح و رنگ پارچه دیواری فضا منزل یا محل کار خود را با هزینه ای مناسب می توانید متحول کنید. طرح پارچه دیواری ها در رنگ ها و شکل های متنوعی در بازار موجود است. با استفاده از پارچه دیواری می توانید دیوارهای بی رنگ را به دیواری جذاب و زیبا تغییر دهید. این روزها همه به دنبال ایجاد کردن فضایی آرام و به دور از سرو صدا هستند، یکی از این راه های استفاده از پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی است که از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. پارچه دیواری ها آکوستیک هستند.

برای انتخاب پارچه دیواری ابتدا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس خرید را انجام دهید. برای انتخاب طرح و رنگ پارچه دیواری حتما به رنگ وسایل و کف پوش ها و … که در منزل یا محل کارتان وجود دارد توجه نمایید که پس از نصب پارچه دیواری فضایی شلوغ ایجاد نشود و پس گذشت زمان سبب دلزدگی شود. دیگر مسئله ای که باید در دکوراسیون داخلی توجه داشت تا پارچه دیواری ها زیبایی خود را نمایان کنند نورپردازی فضا است.

اگر علاقه مند به ست کردن لوازم دارید می توانید پارچه دیواری را با رویه مبل خود یکی انتخاب کنید که زیبایی فوق العاده ای را در فضا ایجاد می کند.

نقش پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی

به دلیل وسعت زیاد دیوارها نقش پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و انتخاب رنگ و طرح پارچه دیواری تاثیر زیادی در نور فضا دارد. امروزه کاربرد پارچه دیواری در ساختمان های مختلف افزایش پیدا کرده است. اگر تمایل دارید که فضا پرنور و روشن باشد بهتر است از پارچه دیواری روشن در دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید. برای نصب پارچه دیواری حتما نباید کل دیوارها را بپوشانید می توانید با سلیقه خود و با توجه به چیدمان وسایل قسمتی از فضا را پارچه دیواری کنید و دیگر دیوارها را از رنگ یا کاغذ دیواری استفاده نمایید. در بیشتر منازل دیواری که پشت تلویزیون است بیشترین فضایی است که در زمانی که در آن سپری می شود در دید قرار می گیرد، می توانید برای به کاربرد پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی فقط پشت دیوار تلویزیون را استفاده نمایید.

امروزه برای استفاده کردن پارچه دیواری می توانید هر قسمت را از طرح و رنگ های مکمل استفاده نمایید، یا قسمتی از دیگر دیوارها را با استفاده از دیوار پوششهای چوبی که طرح های متنوع و زیبایی دارند بپوشانید تا فضا را زیبا و مجلل کند .

منبع: پارچه دیواری در دکوراسیون داخلی

تلفن اختصاصی:  88376557

 


:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

مدل کابینت ایرانی

مدل کابینت ایرانی امروزه بسیار پرطرفدار شده است. جنس کابینت آشپزخانه به مرور زمان تغییر می کند در سال های پیش کابینت آشپزخانه ها فلزی بود که رویه آن ها از سنگ بود استفاده می شد، با مرور زمان بعد از مدتی از کابینت های فلزی با درب های MDF  استفاده می کردند. امروزه در بیشتر خانه ها از کابینت MDF  یا کابینت هایگلاس استفاده می شود. کشورهای مختلفی از جمله ایتالیا، چین و … مدل کابینت های مختلفی را طراحی می کنند ولی طراحان کشور ما مدل کابینت ایرانی  فوق العاده ای را خلق می کنند که در مقابل طراحی کشورهای دیگر بی نظیر است و مناسب تر با طبع و سلیقه خانم های ایرانی است. طراحی کابینتهای ایرانی بر سبک و سلیقه ایرانیان انجام میشود. اغلب کسانی که به دنبال خرید و نصب کابینت هستند دوست دارند آخرین مدل کابینت ایرانی را بررسی کنند و براساس سلیقه خود آن را برای آشپزخانه خود خریداری نمایند تا چندین سال زیبایی خود را داشته باشد و مدرن باشد.

انواع مدل کابینت ایرانی

انواع مدل کابینت ایرانی بسیار متنوع است. برای مثال جنس های کابینت MDF ، کابینت هایگلاس ، PVC و… در کشور ما طراحی و ساخت کابینت انجام می شود و نسبت به متریال کشورهای تولید کننده دیگر قیمت مناسب تری دارد. انواع مدل کابینت ایرانی که امروزه استفاده می شود کابینت های با قدهای بلند و عمیق هستند زیرا خانه های امروزی کوچک و دارای طراحی آشپزخانه کوچک هستند و برای آشپزخانه های کوچک نیاز است که از انواع مدل کابینت ایرانی استفاده شود که بتوان از فضا بهترین استفاده را کرد. حفاظت درست از کابینت سبب می شود عمر آن بیشتر باشد به طور مثال: برروی صفحه کابینت وسیله داغ نگذارید باعث سوختگی و لکه شدن آن می شود. مقدار وسیله ای که در کابینت آشپزخانه می گذارید مناسب باشد و باعث قوس در طبقات کابینت نشود.

منبع: مدل کابینت ایرانی

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

امروزه سبک کاغذ دیواری های بسیار متنوع در طرح و رنگ های زیبا در بازار ایران موجود است. با گسترش علم تجهیزات چاپی صنعت کاغذ دیواری پیشرفت زیادی داشته است. با نصب کاغذ دیواری می توان دکوراسیون داخلی فوق العاده ای را طراحی کرد. سبک کاغذ دیواری متفاوت است که با توجه به دکوراسیون خانه یا محل کار کاغذ دیواری مدرن،کلاسیک یا اسپرت و … انتخاب می کنید.

نمونه های وینیلی در هر دو طرف کاغذ دیواری پوشش مایع ویینل آغشته شده است، به همین دلیل برای نصب کاغذ دیواری، آن ها را با استفاده از یک اسفنج و آب آن را تمیز کنید. این نوع کاربرد کاغذ دیواری ها برای اشپزخانه و اتاق خواب بهترین انتخاب است چون مقاومت بالایی در مقابل ضربه و لک  است.

نوع دیگر کاغذ دیواری ها فویلی است که بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. این سبک کاغذ دیواری به دلیل آنکه سطحی براق دارد و با انتخاب رنگ روشن فضا را بزرگتر نمایان می کند.

انتخاب سبک کاغذ دیواری

برای انتخاب سبک کاغذ دیواری باید حتما به این نکته توجه نمود که سبک انتخابی با وسایل منزل یا محیط کار همخوانی داشته باشد. برای خانه های که سبک وسایلشان مدرن است برای پوشش دیوارها از کاغذ دیواری های ساده استفاده کنید. برای خانه هایی که دارای مبلمان استیل و وسایل مجلل هستند نصب کاغذ دیواری با طرح های شلوغ و گل دار بسیار انتخاب خوبی است و می تواند فضا را مجلل و زیباتر کند. سبک کاغذ دیواری تنوع زیادی دارد که با سلیقه و بودجه در نظر گرفته خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: سبک کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

امروزه کاغذ دیواری اتاق کودک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است زیرا بیشتر والدین برای اتاق کودک شان به دلیل تنوع رنگ و طرح های منحصر به فرد کاغذ رنگی اتاق کودک بیشتر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری دارند. کاغذ دیواری برای اتاق دختران و پسرها تنوع بسیار زیادی دارد ولی برای انتخاب رنگ و طرح آن باید توجه داشته باشیم که سلیقه کودکان به مرور زمان تغییر می کند و آنها بزرگ تر می شوند و طرح های بچه گانه را نمی پسندند. اگر فرزندتان به سنی رسیده است که بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک تان از او هم نظر سنجی کنید تا از سن پایین احساس استقلال داشته باشد بیشتر والدین فکر می کنند زمینه کاغذ دیواری اتاق دختر شان باید صورتی باشد در صورتی که اولا باید هماهنگ با رنگ وسایل اتاق باشد. مناسب ترین رنگ از نظر روانشناسان تم سفید رنگ است و استفاده از وسایل رنگارنگ در دکوراسیون اتاق است. برای مثال میز تحریر ، تخت و … از رنگ سفید استفاده نمایید وکاغذ دیواری را با رنگ های شاد که اتاقی جذاب و زیبا برای آن ایجاد کنید که احساس آرامش پیدا کند زیرا دخترها بهترین زمانی را که در خانه هستند در اتاق خود سپری می کنند. برای اتاق دخترها بیشتر تلفیقی از رنگ های صورتی، زرد و نارنجی استفاده می کنند تا فضایی زنده و شاداب خلق کنند.

 

انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک و اجرای کاغذ دیواری اتاق او بهتر است دیواری را که پنجره ندارد و فضایی خالی از اتاق است را از کاغذ دیواری طرح دار و اطراف پنجره را از رنگ های مکمل و ساده استفاده نمایید تا جلوه زیبا و منحصر به فردی به اتاق بدهد. بهترین یادگاری که در سنین پاین باقی می ماند عکس کودکان است پس یک دیوار را از کاغذ دیواری ساده استفاده نمایید و آن را مختص عکس ها قرار دهید. برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک هیچ وقت از رنگ تیره استفاده نکنید زیرا باعث دلگیری اتاق و کوچک شدن آن می شود. به نکته ای که در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک خیلی باید توجه داشته باشید حتما باید قابل شست و شو باشد تا زمان کثیف شدن آن به راحتی تمیز شود و به دلیل کثیفی باعث دلزدگی کودکتان نشود.

برندهای مختلفی کاغذ دیواری اتاق کودک را با طرح های زیبا و متنوع تولید می کنند که با توجه به جنس و طرح آن قیمت کاغذ دیواری ها متفاوت است. شرکت هایی که خدمات اجرا و نصب کاغذ دیواری را انجام می دهند عموما تمامی برند ها را موجود دارند که با توجه بودجه در نظر گرفته شما به شما بهترین مشاوره را خواهند داد.

منبع: کاغذ دیواری اتاق کودک

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

کاغذ دیواری ارزان با افزایش هزینه های ساختمان سازی و بازسازی و دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. امروزه تنوع و رنگ کاغذ دیواری ها به روز شده است و برندهای مختلف طرح ها و رنگ های جدیدی را وارد بازار می کنند. مسلما زمانی که طرح های جدید ارائه می شود طرح های قدیمی کاغذ دیواری ارزان تر می شود. یکی از پارامترهایی که برای انتخاب و نصب کاغذ دیواری در نظر می گیرند قیمت آن است، با مشخص کردن بودجه خود راحت تر می توانید کاغذ دیواری خود را انتخاب نمایید. برندهای مختلفی کاغذ دیواری را تولید می کنند که معمولا برندهای چینی و ایرانی کاغذ دیواری ارزان تری نسبت به برندهای ترکیه و ایتالیایی است، تفاوت قیمت های آنها بستگی به کیفیت و جنس است. بعضی از برندها به دلیل اینکه  متراژ رول آنها بیشتر است قیمت ارزان تر دارند. در بازار امروز کاغذ دیواری هایی که از جنس مخمل هستند گرانترین قیمت کاغذ دیواری را دارند چون کیفیت آنها بسیار عالی و ماندگاری بالایی دارند.

کاغذ دیواری های ارزان

قیمت کاغذ دیواری ها را برحسب متراژ رول آنها محاسبه می کنند. کاغذ دیواری های ارزان و گران براساس معیارهایی مثل برند تولید کننده، قابل شست و شو بودن، طرح، رنگ و … آن مشخص می شود. خیلی از افراد به دنبال کاغذ دیواری های ارزان هستند و برند برای آنها اهمیتی ندارد و فقط دوست دارند براساس سلیقه خود منزل یا محل کار خود را تغییر دکوراسیون دهند. شرکت آرین آرایه در زمینه کاغذ دیواری با قیمت های مناسب بهترین کار را برای شما ارائه می دهد.

منبع: کاغذ دیواری ارزان

تلفن اختصاصی:  88376557

 


:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

سبک پارچه دیواری آن قدر گسترش یافته است که امروزه افراد تمایل زیادی به  سبک پارچه دیواری نسبت به کاغذ دیواری دارند زیرا مزایای منحصر به فرد خود را دارد. سبک پارچه دیواری را می توان در دو نوع کلاسیک و مدرن بیان کرد که با توجه به اندازه فضا، چیدمان وسایل و … سبک آن را باید انتخاب کرد. در بسیاری از موارد برای فضاهای کوچک که نورگیری کمتری دارد از پارچه دیواری مدرن در رنگ های روشن استفاده می کنند. زیرا سبک های مدرن در طرح های خود از سادگی بیشتری برخوردار است و سبب می شود فضای شما بزرگتر نمایان شود.

بهترین انتخاب در اتاق پذیرایی که بزرگترین قسمت خانه است استفاده از سبک پارچه دیواری کلاسیک است زیرا این سبک طرح های گل و شلوغی خاصی دارد که باعث مجلل شدن فضا می شود.

انواع سبک پارچه دیواری

انواع سبک پارچه دیواری های مدرن با رنگ تیره برای استفاده دیوارهای پشت تلویزیون بسیار مناسب هستند؛ سعی  کنید در نصب پارچه دیواری از این سبک پارچه دیواری استفاده نمایید تا نمایشگر تلوزیون شما بیشتر نمایان شود و زیبایی دو چندانی به جایگاه تلویزیون شما داده شود. کاربرد پارچه دیواری در همه نقاط منزل شما می تواند زیبایی را برای منزل شما به ارمغان بیاورد. برندهای مختلف انواع سبک پارچه دیواری مدرن و کلاسیک را تولید می کنند که با توجه به طرح و جنس آن قیمت متفاوتی دارد. شرکت هایی که خدمات پارچه دیواری را انجام می دهند به شما بهترین مشورت را می دهند تا با سلیقه و بودجه مورد نظرتان بهترین انتخاب را داشته باشید و فضای آرامبخشی را برای خود خلق نمایید.

منبع: سبک پارچه دیواری 

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

 

کاربرد کاغذ دیواری را میتوان در تعریف کاغذ دیواری و موارد مصرف ان توضیح داد.کاغذ دیواری از جمله وسایل تزینی خانه یا مکان اداری است که با آن دیوار ها را پوشش می دهیم.امروزه خیلی از افراد تمایل زیادی به استفاده از کاغذ دیواری دارند چون مزایای فراوانی نسبت به رنگ دارد یکی از این مزایا را می توان دنیایی از رنگ و طرح دارد ، را بیان کرد.کاغذ دیواری توسط کشورهای مختلف با جنس های مختلف اعم از مخملی ، سه بعدی ، نانو و ….. تولید می شود که با توجه به جنس و به روز بودن طرح و عرض آن قیمت های متفاوتی دارد.کاغذ دیواری ها به صورت رولی هیتند که هر چه متراژ رول آن بیشتر باشد قیمت آن افزایش می یابد.

با توجه به اینکه هر روز طرح و رنگ کاغذ دیواری جدید وارد بازار می شود کاغذ دیواری هایی که قدیمی تر هستند نسبتا ارزانتر است ولی متقابلا افراد تمایل به کاغذ دیواری های به روز دارند تا پس از گذشت زمان با دیدن کاغذ دیواری های جدید انتخاب خودشان باعث دلزدگی شان نشود و در واقع قیمت کاغذ دیواری در انتخاب ان مهم است.

برندهای کاغذ دیواری

در مورد برندهای کاغذ دیواری میتوان گفت شرکت هایی که خدمات کاغذ دیواری را انجام می دهند معمولا از محصولات تمامی برندها که کاغذ دیواری تولید می کنند را دارند و با توجه به بودجه شما با کیفیت ترین و به روز ترین مدل ها را برای شما ارائه می کنند.شرکت خدمات کاغذ دیواری محل شما را بازدید می کند و شما را راهنمایی می کند که کدوم طرح و رنگ باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی شما می شود.پس از انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری آن شرکت فردی یا تیمی را برای نصب کاغذ دیواری به محل مورد نظر می فرستد.از صفر تا صد کار را انجام می دهند و کار را به شما تحویل می دهند.

منبع: کاربرد کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

طراحی آشپزخانه کوچک برای داشتن آشپزخانه زیبا و قابل استفاده در خانه های کوچک امروزی تبدیل به یک دغدغه شده است و طراحی آشپرخانه کوچک و در عین حال زیبا و جادار یک هنر دنیای مدرن است. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک باید بدانیم هدف ما تبدیل یک فضا کوچک به فضا مفید و کاربردی است. در انتخاب رنگ وسایل و کابینت در آشپزخانه های کوچک بهترین رنگ سفید است. رنگ سفید فضا شما را به محیطی بزرگتر و زیبا تبدیل می کند. در طراحی آشپزخانه کوچک که امکان استفاده از میز نهارخوری نمی باشد بهتر است طراحی کابینت ها به گونه ای باشد و  اپن آن به گونه ای طراحی شود که با قرار دادن تعدادی صندلی مناسب به عنوان میز بتوانند استفاده کنند. در فضای خانه های کوچک پراهمیت ترین نقطه خانه نورپردازی آشپزخانه است. کابینت آشپزخانه ها در طراحی آشپزخانه کوچک نقش به سزایی دارند، با توجه به اینکه اگر تمامی وسایل آشپزخانه در کابینت ها جاگیر شوند و هیچ وسیله ای بیرون نباشد خودش سبب منظم بودن و در نتیجه بزرگتر بودن آشپزخانه می شود. با طراحی مناسب قفسه در کابینت آشپزخانه به راحتی می توانید آشپزخانه ای منظم و مرتب داشته باشید.

طراحی آشپزخانه کوچک جادار

برای اینکه طراحی آشپزخانه کوچک جاداری داشته باشیم باید در طراحی آشپزخانه کوچک در عین داشتن فضای کم باید بهترین و با کارآمدترین فضا را به مشتری ارائه دهیم. مهم ترین موضوع مهم در استفاده از نقطه به نقطه آشپزخانه طرح مناسب برای کابینت آشپرخانه ها است. زمانی که شما از کابینت های با عرض کم و عمق زیاد در آشپزخانه های کوچک کمک زیادی می کند. درست است که ما طراحی آشپزخانه کوچک جاداری برای شما انجام می دهیم و طراحی کابینت و  نصب کابینت را برای شما انجام می دهیم، اما باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه های کوچک باید از وسایل ضروری استفاده کرد و از نگهداشتن وسایلی که شاید سالی یک بار هم استفاده نکنیم خودداری کنیم. یکی دیگر مسائلی که در بزرگ نشان دادن آشپزخانه های کوچک کمک می کند کف پوش های ساده با رنگ روشن است. یکی از مسائلی که باعث زیبایی بیشتر در طراحی آشپزخانه های کوچک است تضاد رنگ بین وسایل انتخابی است. در مواقعی که آشپزخانه شما علاوه بر کوچک بودن سقف کوتاه نیز دارد به هیچ عنوان از کابینت های هوایی استفاده نکنید.

شرکت آرین آرایه در زمینه طراحی آشپزخانه دارای متخصصان حرفه ای و ماهر و بسیار خلاقی می باشد، که در ابتدا از فضای شما بازدید می کنند و بهترین طرح ودکوراسیون کابینت را با بهترین متریال و نازل ترین قیمت  برای شما اجرا می کند.

منبع: طراحی آشپزخانه کوچک

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه دیواری نوعی وسیله تزئینی برای دیوارهای خانه است و پارچه دیواری اسپرت هم که نوعی از پارچه دیواری است که امروزه طرفداران بیشتری نسبت به کاغذ دیواری پیدا کرده است. پارچه دیواری ها مانند دیگر وسایل خانه اسپرت و مدرن دارد که برای انتخاب پارچه دیواری باید همخوانی آن را با لوازم دیگر منزل مورد توجه قرار داد. پارچه دیواری اسپرت بهترین انتخاب برای اتاق نوجوانان است زیرا طرح ها و رنگ های متنوع آن باعث زیبایی و شیک بودن فضا اتاق می شود. امروزه پارچه دیواری های اسپرت را در طرح ها و رنگ های متنوع توسط شرکت های مختلف تولید می شود که با توجه به کیفیت و رنگ و طرح آنها قیمت های آن متفاوت است. یکی از دردسرهای استفاده از رنگ این است که تا مدتی بوی رنگ در منزل می ماند ولی کاغذ دیواری و پارچه دیواری در عرض چندین ساعت نصب می شود و هیچ گونه آلودگی ندارد.

مزایای پارچه دیواری اسپرت

پارچه دیواری های اسپرت نسبت به کاغذ دیواری های اسپرت مزیت های زیادی دارند که سبب پرفروش بودن آنها شده است.

از جمله مزایای پارچه دیواری اسپرت که سبب برتری آنها شده است عبارت اند از:

    1. نصب پارچه دیواری سریع و آسان
    2. مقاوم در برابر نور خورشید ( بعد از گذشت زمان رنگ آن نمی رود)
    3. بدون درز بودن ( بین رول های کاغذ دیواری هنگام نصب درزهایی است ولی پارچه دیواری به صورت یک تیکه است)
    4. آکوستیک بودن ( صدا از آن عبور نمی کند)
    5. قابلیت شستشو (با استفاده از مواد شوینده و آب به صورت مستقیم می تواننید ان را بشویید)

تلفن اختصاصی:  88376557

 


:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

در این مقاله می خواهیم به آموزش اندازه گیری کابینت بپردازیم. در این آموزش اندازه گیری کابینت خواهیم آموخت که برای اندازه گیری کابینت آشپزخانه باید آن را بازدید کرد، بدین صورت که بدانیم ماشین لباسشویی ،گاز و …  در کجا قرار گرفته است. بعد از اینکه فضا را به طور کامل بازدید کردیم بر روی کاغذ خطوط موجود آن فضا را ترسیم می کنیم. برای ترسیم نقشه خطوط متد را با استفاده از خط و فضاهای خالی مانند جای گاز و ماشین لباسشویی را با استفاده از خط چین ترسیم می کنیم. در زمانی که می خواهیم فضا را برای گاز مشخص کنیم بدانیم از گاز رو میزی استفاده می کنند یا گاز معمولی، در صورتی که از گاز معمولی استفاده شود باید 90 را فضا خالی در نظر بگیریم. برای فضا گاز باید انشعابات، پریز برق و هود آن نیز فضا در نظر گرفت.

با توجه به نوع هود انتخابی که بالای آن نیاز به کابینت است یا خیر باید بین 60 سانتیمتر تا 90 سانتیمتر فضا در نظر گرفت. باید در نظر داشته باشیم که در نصب کابینت آشپزخانه برای محل نصب ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی با به صورت استاندارد 60 سانتیمتر فضا خالی قرار می دهیم. پس از مشخص شدن مکان یخچال با توجه به نوع آن فضایی 180*95 را به صورت استاندارد در نظر می گیریم.

اندازه گیری دقیق کابینت

بعد از بدست آوردن اندازه گیری دقیق کابینت باید به وسیله نرم افزارهای کاربردی طرح را به صورت سه بعدی طراحی کنیم و در اختیار مشتری قرار دهیم.اندازه گیری دقیق کابینت نکات ریزی دارد که باید توجه زیادی کرد چون ساخت و طراحی تماما بستگی دارد که اندازه اولیه دارد و اگر اندازه گیری دقیق و صحیح نباشد نصب کابینت به خوبی انجام نمی شود و نمی توان از آن کابینت آشپزخانه استفاده مناسب نمود.

منبع: آموزش اندازه گیری کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

پارچه دیواری کلاسیک در واقع نوعی از کاغذ دیواری است که از جنس الیاف و پارچه می باشد. این نوع پارچه دیواری کلاسیک قابل شست و شو هستند و کیفیت و استحکام بیشتری نبست به کاغذ دیواری دارد. پارچه دیواری امروزه طرفدار بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارد. از پارچه های دیواری به غیر از مصارف خانگی در هر محلی که از کاغذ دیواری استفاده می شد، می توان استفاده کرد.

تنوع در پارچه های دیواری زیاد است که با توجه به مشخص کردن محل مورد نظر می توان بین پارچه دیواری کلاسیک و پارچه دیواری مدرن یکی را انتخاب کرد. پارچه دیواری ها هم مانند وسایل دیگر منزل مدرن و کلاسیک دارد که برحسب سلیقه و همخوانی لازم دیگر باید بین کلاسیک و مدرن انتخاب کرد. اگر می خواهید نصب پارچه دیواری برای فضای پذیرایی استفاده کنید، از طرح های شلوغ استفاده کنید زیبایی و جلوه خاصی به فضا می دهد و فضا را مجلل تر می کند. برای دیوارهایی که پشت تلویزیون قرار دارند از پارچه دیواری کلاسیک با رنگ تیره استفاده نمایید چون باعث می شود هنگام دیدن تلویزیون صفحه نمایش آن بهتر و واضح تر دیده شود.

مزایای پارچه دیواری کلاسیک

مزایای پارچه دیواری کلاسیک بسیار زیاد است. این پارچه دیواری ها مزایا منحصر به فردی نسبت به رنگ و کاغذ دیواری دارند. کاغذ دیواری به صورت رولی هستند و زمان نصب رول ها کنار هم قرار می گیرند و بین رول های چسبیده به هم درزهایی ایجاد می شود که در پارچه دیواری ها این درز ها را نداریم. پارچه دیواری ها قابیلت شستشو دارند نه اینکه با دستمال آن را پاک کنید بلکه به صورت مستقیم آب را روی آن بریزید و با مواد شوینده آن را تمیز کنید. پارچه دیواری ها زمانی که به هر دلیل آتش بگیرد به راحتی می توان آن را خاموش کرد و شعله آتش را بیشتر نمی کند. یکی از نکته هایی که سبب پرفروش بودن این پارچه ها می باشد آکوستیک بودن آن است که از ورود و خروج صدا جلوگیری می کند. مزایای پارچه دیواری کلاسیک و نصب پارچه دیواری کلاسیک در کمترین زمان، موجب مورد توجه قرار گرفتن این نوع پارچه دیواری ها شده است.

 

امروزه برندهای مختلفی پارچه دیواری کلاسیک را در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می کنند که  شرکت آرین آرایه در زمینه پارچه دیواری کلاسیک ارائه دهنده محصولات تمامی برندها است و برای نصب این پارچه ها دارای نصاب های ماهر می باشد که پارچه را به ظریف و تمیز نصب می کنند و کار را به شما تحویل می دهند.

منبع: پارچه دیواری کلاسیک

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: پارچه دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری

 

نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری مناسب که بعد از مدتی باعث دلزدگی نشود کار سختی است .کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک موجود در بازار از نظر رنگ و طرح تنوع زیادی دارد که از بین این تنوع زیاد باید بهترین انتخاب را انجام دهید.در خرید کاغذ دیواری به نکاتی باید توجه داشت که زیبایی فضا را چند برابر کند.مثلا رنگ و طرحی را که برای کاغذ دیواری انتخاب می کنید باید همخوانی با رنگ وسایل تان داشته باشد تا فضایی گرم و دلنشین خلق کند نه فضایی شلوغ و بی نظم.برای فضا های کوچیک محل کار یا زندگیتان از رنگ های تیره و شلوغ استفاده نکنید زیرا سبب می شود فضا کوچک تر به نظر برسد.

انتخاب صحیح کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی همان قدر اهمیت دارد که انتخاب مبل  و فرش و …… اهمیت دارد.استفاده از کاغذ دیواری ها که طرح گل یا طرح های عمیق دارند سبب می شود فضا کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.استفاده از کاغذ دیواری های بزرگ  و رنگ روشن فضایی دنج و صمیمی را ایجاد می کند.کاغذ دیواری هایی که خط های عمودی دارند سبب می شود دیوارها و سقف را بلندتر نشان دهد. در بعضی موارد انواع  در نصب کاغذ دیواریموثر است.

کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون

برای کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون دارای نکاتی است.یکی از نکات پر اهمیت برای انتخاب صحیح کاغذ دیواری هماهنگ کردن رنگ کاغذ دیواری با کف پوش های محل کار یا زندگی شما است.در مکان هایی که کف پوش های ساده استفاده شده است باید از کاغذ دیواری با طرح های شلوغ  و برای کف پوش های طرح دار برعکس استفاده شود.در زمان خرید کاغذ دیواری یک یا دو رول اضافه تر خرید نمایید تا با گذشت زمان در صورت صدمه دیدن تکیه ای از کاغذ دیواری بتوانید به راحتی آن را عوض کنید.

تلفن اختصاصی:  88376557

منبع: نحوه انتخاب صحیح کاغذ دیواری



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

اهمیت بازسازی ساختمان

 

خانه ها یا محل کار شما بعد از گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی می شود. اهمیت بازسازی ساختمان در اینجا مشخص می شود وقتی بازسازی که شما برای ساختمانتان انجام می دهید اعم از تغییر نقشه، نوسازی و بازسازی بافت فرسوده، تعویض تجهیزات لوله کشی فرسوده و … است. با انجامبازسازی می توانید بدون تغییر مکان زندگی یا کار با کمترین هزینه در فضایی دلنشین زندگی کنید. سیستم لوله کشی و سیستم گرمایشی و سرمای خانه های قدیمی از تجهیزات پرمصرف و قدیمی ساخته شده است که با بازسازی می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. برای انجام بازسازی ساختمان در مرحله اول باید بودجه خود را مشخص کنید که مشاورهای شما بدانند با چه مقدار بودجه باید بازسازی ساختمان را انجام دهند.

اهمیت بازسازی ساختمان به این منظور است که عمر مفید ساختمان را افزایش دهیم و به کارگیری استفاده از فناورین نوین در ساختمان است. یکی از مسائلی که در بازسازی سبب صرفه جویی در انرژی می شود استفاده از سیستمهای به روز گرمایشی و سرمایشی که لوله را در کف زمین به کار میبرند. این نوع سیستم های هزینه بر هستند ولی در مرور زمان با صرفه جویی در انرژی جایگزین می شود. با عایق بندی مناسب و به کار گیری استفاده از پنجره های دوجداره، عایق سقف و … می توان صرفه جویی بیشتری در انرژی کرد.

تیم متخصص در بازسازی ساختمان

با حذف تیغه های اضافی در فضا ساختمان می توان فضا را بزرگتر کرد و طراحی بهتری را اجرا کرد.برای انجام بازسازی ساختمان حتما از یک گروه یا تیم متخصص در بازسازی ساختمان استفاده نمایید تا بتوانند بهترین طرح را برای شما اجرا کنند. شرکت آرین آرایه دارای متخصصان ماهر در زمینه بازسازی ساختمان، بازسازی نمای ساختمان، تجاری، مسکونی، پزشکی و … می باشد که از صفر تا صد کار بازسازی را برای شما انجام می دهند.

منبع: اهمیت بازسازی ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

سالن پذیرایی خانه از قسمت هایی است که طراحی دکوراسیون داخلی آن اهمیت فراوانی دارد؛ کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی اهمیت به سزایی دارد و یکی از وسایل تزیینی دکوراسیون داخلی است که جلوه خاصی به فضا می دهد. امروزه تنوع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک بسیار زیاد است که با تمامی سلایق همخوانی دارد. تنوع کاغذ دیواری دست طراحان را دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، هتل ها و تالارها باز گذاشته است تا برای هر فضایی بتوانند بهترین طرح را اجرا کنند. طرح های متفاوت کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی ایده جالبی است که زیبایی منزل و محل کار را بیشتر می کند.

 

اهمیت کاغذ دیواری در دکوراسیون

انتخاب کاغذ دیواری مناسب با دکوراسیون داخلی بدون شک نقش به سزایی در ایجاد دکوراسیون مورد پسند و سلیقه شما خواهد بود. نصب کاغذ دیواریزیبا با طرح و نقش منحصر به فرد سبب می شود منزل یا محل کار شما دگرگون شود و با فضایی جدید روبه رو شوید. اهمیت انتخاب مناسب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی وقتی مشخص می شود که این انتخاب سبب می شود فضای شما را بزرگتر کند. برای کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی اعم از :اتاق، پذیرایی، اتاق خواب کودک و … طرح های متنوع انتخاب کنید.

 

برای اینکه دکوراسیون داخل منزل یا محل کار خود را تغییر دهید به مشاوره متخصص مراجعه نمایید و بودجه مورد نظر خود را با آنها در میان بگذارید تا آنها بانصب کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت کاغذ دیواری و پارچه دیواری بهترین کار را به شما ارائه دهند. شرکت آرین آرایه در این زمینه فعالیت به سزایی داشته است و می توانند از صفر تا صد مرحله تغییر دکوراسیون داخلی  شما را همراهی کند.

منبع: کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نصب و مونتاژ کابینت شامل مراحلی است که با اشراف به نقش کابینت در دکوراسیون آشپزخانه و انواع کابینت شامل کابینت MDF ، کابینت چوب، کابینت هایگلاس و … اینک می خواهیم توضیحات کاملی در رابطه با آن تقدیم حضور نماییم.

مراحل نصب و مونتاژ کابینت که به اختصار به آن می پردازیم :

 انتقال قطعات برش خورده به محل مونتاژ و نصب

مونتاژ قطعات و نصب یراق آلات . نصب باکسهای آماده شده در محل طبق نقشه

ریگلاژ دربها و جکها و پایه ها و نصب دستگیره

نصب سینک و هود و گاز صفحه ای و آب بندی توسط چسب مخصوص

تحویل کار به مشتری

نصب کابینت  در محل مورد نظر

نصب کابینت  در محل را می توان به ترتیب زیر انجام داد: 

علامت گذاری بر روی دیوار

نصب اتصالات بر روی دیوار

نصب کابینت

اندازه گیری درب ها نمای اپن و طبقات کابینت ها

برش کاری و لبه چسبانی

لوله گذاری درب ها

نصب درب دست گیره نمای اپن و طبقات کابینت ها

ابزار های مورد نیاز برای نصب کابینت از قرار زیر می باشد:‍

ابزارهای برقی دستی از قبیل : دریل مته های معمولی و مته الماسه جهت سوراخکاری دیوار

پیچ گوشتی برقی یا شارژی جهت باز و بسته کردن پیچ ها

اره فارسی بر جهت ایجاد زاویه برای پروفیلهای مورد استفاده در تاج و زیر چراغی و پاخور

اره عمود بر یا اره چکشی جهت برش وسط صفحه کابینت برای جاسازی سینک یا گاز صفحه ای

اره گرد بر  جهت برش صفحه کابینت و یا برشهای ضروری

مجموعه کمپرسور + میخ کوب بادی + منگنه بادی

ابزار های دستی مانند چکش – گاز انبر- پیچ گوشتی تخت و چارسو – تفنگ چسب آکواریوم – اره آهن بر

مونتاژ و نصب قطعات کابینت

قبل از نصب کابینت و مونتاژ قطعات لازم است تمام سوراخکاریها و ایجاد محل نصب یراق آلات را انجام داد تا پس از مرحله مونتاژ عملیات کار دست گیر نباشد. از جمله این اقدامات سوراخکاری زیرسری طبقات است که همراه با سوراخکاری نصب سقف و کف کابینت به کمک ریل ستونی انجام می گیرد. با استفاده از شابلون این عملیات با دقت بیش تر و سرعت عمل بالاتری انجام می گیرد. برای ایجاد محل نصب لولای کابینت فنردار (لولا گازُری) می توان با انتخاب مته مخصوص لولای کابینت فنردار و نصب آن عمل نمود.

جهت مونتاژ بدنه کابینت می توان از اتصال بیسکویتی و دوبل استفاده کرد. امروزه، بیش تر از اتصال پیچ استفاده می شود ولی اتصال دوبل و بیسکویتی، علاوه بر تمیزی کار، اتصال محک متری را در کابینت ایجاد خواهد کرد.

پس از مونتاژ اسکلت کابینت آشپزخانه، جهت مونتاژ  و نصب کابینت باید ابتدا کاسه لولای کابینت را روی در کابینت نصب نمود. سپس با قراردادن در کابینت در محل نصب در را اندازه گذاری نمود؛ جداکردن برگه لولا و نصب آن روی بدنه کابینت، مجدداً آن را روی لولا نصب می شود.

کشوها، متناسب با نحوه قرارگیری که به صورت تونشسته یا همرو یا بیرون نشسته باشند، اندازه گیری می شوند تا اندازه دقیق در جعبه مشخص گردد. از نظر تکنیک ساخت ممکن است در جعبه دو تکه ساخته شود: یعنی جعبه کشو به صورت ساده ساخته و نصب و جاسازی شود. آنگاه در جعبه نهایی (اصلی) روی در جعبه کاذب (داخلی) نصب گردد.

در مرحله مونتاژ و جازدن کف کشو باید دویدگی کشو گرفته شود؛ یعنی کشو کاملاً گونیایی باشد، سپس چسب و میخ زده شود.

مونتاژ، به دقت زیادی نیاز دارد تا قطعات کاملاً همسطح گردند و کار گونیایی ساخته شود. اگر کارگاه مجهز به تنگ نیوماتیکی باشد می توان قطعات جعبه کشو را داخل دستگاه قرار داد و پس از پایان کار، جعبه کشوی مونتاژ را از دستگاه تحویل گرفت.

برای نصب پایه ها در زیر کابینت باید از لبه کار حدود ۵ سانتیمتر عقب نشست. پس قسمت صفحه ای پایه را باید در محل مورد نظر قرار داد و پس از علامت گذاری و سوراخ کردن، آن را پیچ نمود.

پس از بستن صفحه پایه، قسمت میله پایه که حالت پیچ خور دارد روی صفحه پایه پیچ می شود. برای هر یونیت کابینتی چهارعدد پایه لازم است.

طول این پایه ها کم و زیاد می شود و تا ارتفاع ۱۴ سانتیمتری قابل تنظیم است.

برای نصب کابینت دیواری بر روی دیوار نیاز به اتصالات محکمی است. در سالهای اخیر اتصالات گوناگونی ابداع شده اما متداول ترین اتصال برای نصب کابینتهای دیواری اتصال ۴۵ می‌باشد که می‌توان با چوب یا فلز انجام داد. در اتصال با چوب چوبی با مقطع مستطیلی ۸۰*۱۶ میلی متر و طول دلخواه انتخاب کرده و با برشی ۴۵ در وسط مقطع در جهت طولی تخته آن را دو نیم می کنیم که یکی از آنها بر روی خط های اندازه گذاری شده بر روی دیوار نصب می‌شود و دیگری بر روی کابینت قرار می گیرد.

پس از نصب کابینت های زمینی آنها را با یکدیگر توسط پیچ، فیکس کرده و پس از فیکس کردن آنها به یکدیگر به کمک پایه های کابینت آنها را به صورت تراز تنظیم می کنیم. پس نصب کابینت های زمینی، کابینت های دیواری را بر روی دیوار قرار داده و با یکدیگر فیکس می کنیم.

اندازه گیری درب ها باید به مقدار ۴ تا ۵ میلی متر اندازه ها کوچکتر از عرض واقعی درب باشد این عمل به منظور عمل ریگلاژکاری انجام می‌شود. به طور مثال اگر اندازه پشت عرض کابینت ۵۰ سانتی متر باشد عرض درب ما ۴۹/۵ سانتی متر محاسبه می‌شود. برای اندازه گیری ارتفاع درب ها مانند اندازه گیری عرض درب عمل می کنیم با این تفاوت که ارتفاع درب های کابینت های دیواری و همین طور زمینی باید ثابت باشد.

صفحه کابینت باید به سقف کابینت زمینی پیچ شود تا بتوان آن را عوض کرد. در بعضی موارد مشاهده شده است که صفحه کابینت را به سقف کابینت زمینی با چسب متصل کرده اند. این کار درست نمی باشد چون در صورت بروز مشکل برای صفحه رویی کل کابینت زمینی باید جمع شود.

برای ساخت کابینت در اندازه گیری درب ها باید به مقدار ۴ تا ۵ میلی متر اندازه ها کوچکتر از عرض واقعی درب باشد این عمل به منظور عمل ریگلاژکاری انجام می‌شود. به طور مثال اگر اندازه پشت عرض کابینت ۵۰ سانتی متر باشد عرض درب ما ۴۹/۵ سانتی متر محاسبه می‌شود. برای اندازه گیری ارتفاع درب ها مانند اندازه گیری عرض درب عمل می کنیم با این تفاوت که ارتفاع درب های کابینت های دیواری و همین طور زمینی باید ثابت باشد.

منبع: نصب و مونتاژ کابینت

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی آپارتمان های مسکونی

 

امروزه جا به جایی به یک آپارتمان دیگر هزینه های مختص به خود دارد که خیلی از افراد به جای جابه جایی تصمیم می گیرند که آپارتمان خود را بازسازی کنند. بازسازی آپارتمان های مسکونی شامل بازسازی سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، بازسازی کف و سقف، لوله کشی و سیم کشی و… می شود.

قبل از تصمیم گیری به انجام بازسازی آپارتمان های مسکونی لازم است با یک متخصص این کار مشورت کنید و میزان بودجه و نوع متریال مورد نظر خود را اعلام کنید و از مشاور خود بخواهید طرح بازسازی آپارتمان را به صورت سه بعدی برای شما اجرا کند.

اجرای بازسازی آپارتمان های مسکونی

برای بازسازی آپارتمان های مسکونی ابتدا مشاورهای متخصص از مکان شما بازدید می کند و اندازه ها و موارد مورد نیاز برای کارشان را ثبت می کنند و نقشه را برای شما طراحی می کنند و پس از انتخاب رنگ و نوع متریال مورد نظر قراردادی را تنظیم می کنند و طرح سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهند و در صورت تایید شما توسط یک گروه متخصص شروع به اجرای بازسازی آپارتمان می کنند.

بازسازی آپارتمان های مسکونی در نقاط تهران

شرکت آرین آرایه در زمینه بازسازی ساختمان و آپارتمان های مسکونی سابقه درخشانی دارد که توسط گروه متخصصان خود بهترینبازسازی با بهترین متریال و نازل ترین قیمت برای شما انجام می دهد.

منیع: بازسازی آپارتمان های مسکونی

تلفن اختصاصی:  88376557



:: برچسب‌ها: بازسازی , بازسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان به معنی عوض شدن نقشه کلی، ترمیم بافت هایی که در مرور زمان فرسوده شده، تغییر دکوراسیون و … می باشد. ممکن است محیط اداری یا مسکونی که در آن قرار دارید به دلیل فرسوده شدن زیبایی خود را از دست داده باشد که تمایل به زندگی در فضا جدید دارید، شما با کمترین هزینه که راحت تر از جابه جایی است می توانید با بازسازی و تعمیرات ساختمان فضا زیبا و دلنشین را فراهم کنید. قبل از انجام بازسازی نیاز به مشورت با متخصصان این کار دارید که ابتدا هزینه و مکان های که برای بازسازی و تعمیر ساختمان در نظر دارید را به مشاور خود اعلام کنید و از او بخواهید یک طرح برای شما معرفی کند، پس از تایید شدن طرح با مشاور خود متریال که برای بازسازی ساختمان لازم است مشخص نمایید و در نهایت کار را به گروهی متخصص بسپارید و در کمترین زمان کار را تحویل بگیرید.

مراحل تعمیرات ساختمان

در اولین مرحله بازسازی و تعمیرات ساختمان محل مورد نظر توسط متخصصان بازدید می شود. در مرحله بعدی با توجه به اندازه ها و موارد مورد نظر که در زمان بازدید به دست آورده اند نقشه را ترسیم می کنند بعد از ترسیم نقشه در مورد رنگ و طرح متریال استفاده شده با شما مشورت می کنند. پس از انجام تمام مراحل نقشه را به صورت سه بعدی با نرم افزار اجرا کرده و در اختیار شما قرار می دهند و پس از تایید یا تغییر در نقشه عقد قرار داد صورت می گیرد و گروه متخصص شروع به انجام مراحل بازسازی و تعمیرات ساختمان می کنند .

 بازسازی و تعمیر ساختمان در مناطق مختلف تهران

شرکت آرین آرایه دارای تیم متخصص و حرفه ای که با توجه به سلیقه و نظر شما بهترین بازسازی ساختمان را برای شما انجام می دهند و زیبایی منحصر به فردی را خلق می کنند.

منبع: تعمیرات ساختمان

تلفن اختصاصی:  88376557

 



:: برچسب‌ها: بازسازي , بازسازي ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()